Iedereen dank, in het bijzonder
@Brian uiteraard!
Ik had zelf iets meer verwacht van mijn eindklassering, ben nog nooit zo blij geweest met mijn line-up in een draft
Maar goed de concurrentie was moordend natuurlijk.
Weekendkaarten: Life Forever Festival van
@Oasiss , Timpop
@Timmetje en Rock Blomberghen
@theblackmadness
Dagkaarten: Zaterdag Elektrogen
@ThijsDB en Zaterdag UOATITW
@Rikkie
Weekendtickets voor LFF. Dag 1 met name de staart van de dag met Wolf Alice, Lana del Rey, Thom Yorke/Charli XCX en Daft Punk. Dag 2 met Klein Orkest, Angus & Julia Stone, Opgezwolle, Pulp, Aretha Franklin en met name dag 3 met Tinariwen, Froukje, Miley Cyrus, Janelle Monaé, Lizzo en Beyoncé.
Timpop ook een weekendticket maar wel een verschrikkelijke timetable! Starten met Herman Brood, dan zou ik Wolfmother willen meepakken, maar zou hem niet worden door de tijd. Pixies/Kae Tempest dikke clash. Daarna Janis Joplin, The Avalanches en clash Lindemann en TGTB&TQ is ook geen fijne.
Jammer voor Brittany Howard, maar wordt toch Cuby+Blizzards, Kyteman, Outkast, Talking Heads, stukje FNM indien mogelijk.
Laatste dag Celeste, Angéle maar kak dan begint David Byrne alweer, Vampire Weekend, shit The Smile begint, potver R.E.M. en Michael Kiwanuka groot deel overlap.
Tot slot Rock Blomberghen met Fever 333, The White Buffalo/The Jesus & Mary Chain, Rise Against, Eagles Of Death Metal, Bob Marley en Porcupine Tree.
Zeal & Ardor, Beck, Nick Cave en The Strokes. Lekker hoor.
Laatste dag met Dropkick Murphys, Hans Zimmer, Elbow en Dire Straits ook een fijne.
Dagkaarten voor de zaterdag van Elektrogen. Fantastisch beginnen met Courtney, daarna Kacey meepikken, Paramore, Jessie Ware, St. Vincent, Lianne La Havas laatste stuk en Madonna. De combi Lorde – Dua Lipa was overigens ook een hele fijne!
Ook de zaterdag van UOATITW. The Vaccines – The Gaslight Anthem – Balthazar – Paolo Nutini – DIIV – Arcade Fire – Scissor Sistsers – Pendulum. Goeie genade wat een dag.