Down The Rabbit Hole 2024

sanderie3

Playlistbediener
12 jan 2020
13
5
Ik weet niet of dit al op het forum is besproken. Maar je mag dit jaar geen sterke drank meer mee naar de camping vanwege vergunningsvoorschriften volgens de website van DTRH. Weet iemand hier meer over? Voorgaande jaren kon je altijd wel een plastic fles met daarin vodka meenemen, etc.

"Vanwege vergunningsvoorschriften zijn glas, glazen flessen en sterke drank (meer dan 15% alcoholpercentage) niet toegestaan. Ook zelf gemixte dranken met sterke drank zijn niet toegestaan. Daarom zijn alleen originele gesealde/gesloten drankverpakkingen toegestaan. Eten en drank die niet zijn toegestaan worden niet in bewaring genomen of omgeschonken."

Bron: https://downtherabbithole.nl/faq
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
366
515
Het is mij eindelijk ook gelukt om een kaartje te scoren dus de voorpret kan nu echt beginnen. Snel, welke mid-/undercard artiesten moet ik nog checken voordat het zo ver is?
Wat vind je leuk? :)

Naast de veelgenoemde namen kijk ik erg uit naar The Last Dinner Party, Olivia Dean en Action Bronson :D

Verder benieuwd naar Jalen Ngonda, Islandman, Mdou Moctar. Sor + Sorkest was op Lowlands ook erg tof!
 
  • Geweldig
Waarderingen: KeukenS

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
Ok, vanaf zondag zonnig weer. Hopen dat we vanaf dan enkele weken kurkdroog en zonnig zomerweer krijgen.
 

KeukenS

Playlistbediener
17 mei 2024
43
84
Het is mij eindelijk ook gelukt om een kaartje te scoren dus de voorpret kan nu echt beginnen. Snel, welke mid-/undercard artiesten moet ik nog checken voordat het zo ver is?
Sluit mij aan bij Dante!

In de afgelopen weken hebben Victor Ray, Aili, Sekou en Bolis Pupul mij ook nog in positieve zin verrast. Voor wat betreft die eerste drie vind ik ook het leuk dat die in de Bossa Nova staan. Vind daar altijd een hele leuke sfeer hangen.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Dante

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
132
358
Wat vind je leuk? :)

Naast de veelgenoemde namen kijk ik erg uit naar The Last Dinner Party, Olivia Dean en Action Bronson :D

Verder benieuwd naar Jalen Ngonda, Islandman, Mdou Moctar. Sor + Sorkest was op Lowlands ook erg tof!
Goeie! Sor vond ik ook top op Lowlands en zit al een paar jaar in mijn rotatie. Wel balen dat hij wederom zo'n ongunstig tijdsslot krijgt. 12:00 op zondag is doorgaans toch wel een beetje strijden.

Jalen Ngonda, Islandman en Mdou Moctar zeggen me vooralsnog helemaal niks dus die ga ik even checken!

Ik zal je nu niet lastigvallen met de hele waslijst van artiesten waar ik interesse in heb, dus vooral benieuwd wat jou/jullie aanspreekt van de namen lager op het affiche.

Sluit mij aan bij Dante!

In de afgelopen weken hebben Victor Ray, Aili, Sekou en Bolis Pupul mij ook nog in positieve zin verrast. Voor wat betreft die eerste drie vind ik ook het leuk dat die in de Bossa Nova staan. Vind daar altijd een hele leuke sfeer hangen.

Top! Victor Ray ken ik vooral van zijn covers, heb me eigenlijk nog niet verdiept in zijn solo materiaal. Aili en Sekou ga ik checken, thanks!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.464
1.955
Serieus, ik heb dat deze week pas voor het eerst gehoord. Luisterde playlist van het Valkhof Festival en was meteen enthousiast.. En pas nu ontdek ik ze in het schema van DTRH. Bij het verkennen van de voor mij onbekende namen heb ik die schijnbaar helemaal gemist.

Leuke verrassing op de valreep.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
129
128
Mijn zusje is na een show uit eten gegaan met Tyler the creator. Zelf kan ik dit verhaal niet toppen laten staan evenaren.
Kan ze please haar verhaal komen vertellen bij Top 2000 a gogo komend jaar?!
Kan ze meteen al die ouwe lullen wat muziekles geven (en Tyler hoort zeker met een nummer als See You Again gewoon in de Top 2000)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.464
1.955
Fuck. Dit is wel een groot probleem. Pray voor droog weer.
En toch ziet de voorspelling voor de komende twee weken er niet slecht uit. Maar goed zover vooruit kijken qua weer heeft doorgaans weinig zin.

Maar ik vermoed eerlijk gezegd dat ze wel met een fatsoenlijk alternatief zullen komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mroizo en mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
En toch ziet de voorspelling voor de komende twee weken er niet slecht uit. Maar goed zover vooruit kijken qua weer heeft doorgaans weinig zin.

Maar ik vermoed eerlijk gezegd dat ze wel met een fatsoenlijk alternatief zullen komen.
Ja, een festival waarbij 100% van de bezoekers kampeergerief bij heeft, lijkt me toch een nog grotere denkoefening dan festival met dagjesmensen. Iedereen komt nagenoeg samen, iedereen heeft heel veel spullen mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Gebruikers die dit onderwerp bekijken