Leuk de eerste podcast. Kan nu al niet wachten tot de volgende. Ook ik wil wel het een en ander opmerken en zal meteen aangeven wat ik van de hierbovenstaande kritiek vind. Zal beginnen met het positieve:
- Goed voorbereid. Erg prettig om te luisteren dat iemand weet waar het over gaat en genoeg kennis heeft van het onderwerp. Je merkt dat in de kleine dingen die een beetje terloops worden gezegd.
- Mensen uit het vakgebied en fans krijg je te horen. Hierdoor slaat het niet teveel een kant op.
- De diepte induiken met TOP. Erg leuk, informatief en echt relevant voor het komende festival seizoen.
- Rolverdeling tussen Jos en Jasper, als aangever en verteller.
- Informeren naar een Krezip. Dat soort dingen wil ik horen bij zo'n festivalpodcast. Hoe is dat tot stand gekomen.
- Diepte induiken met Eilan. Relatief onbekend, nieuw en daarom juist interessant.
- Kritische noot plaatsen bij naamloos festival in Groningen.
Dingen die in mijn ogen beter kunnen:
- Geluidskwaliteit bij interviews. Vond zelf Chorki en Jan Smeets moeilijk te verstaan, maar dat ligt misschien ook een beetje aan hun.
- Tempo in het eerste deel. Ik had het gevoel dat jullie niet al het nieuws bespraken ivm de tijd. Zo is bijv. een bmth niet benoemd bij pinkpop maar Krezip wel. Daarnaast denk ik dat het animo voor Rock Werchter ook groot is in Nederland, waarom dat niet benoemen?
- Kritische noot. Ik had het gevoel dat dit alleen bij dat festival in Groningen was. De rest was redelijk positief allemaal. Waarom in plaats van dat vele confetti gedoe ook niet een kort fragment van iemand die vindt dat TOP geen headliner is? en waarom denken zoveel mensen dat ze dat niet aan kunnen?
- Festivalmashup. Ik vind het idee heel leuk en ga er ook vooral mee door. Maar de mix die er nu was, vond ik te rommelig en te veel. Pak dan iets minder artiesten en zet het mooier in elkaar.
- Er mist nog een onderdeel in zoals van te voren besproken over kleine dingen die een festival precies dat festival maken. Ik stem voor de volgende keer een paar minuutjes iets uitlichten zoals wegwerpbekertjes, Kalmaanlaan, North West Walls, Cross bij de Zwarte Cross, Vlot varen bij Down the Rabbit Hole. Hoeft niet lang, maar kan een meerwaarde zijn. ook in afwisseling.
Maar over het algemeen, Complimenten!