Die Green Light is echt zo'n knal single!
Het ding dat ze zowat in elk nummer het woord babygirl gebruikte maakte een afstotelijke indruk op me tegen het einde van haar mixtape/album. (over Charli XCX dus) Beetje zoals Rick Ross waar je constant aan word herinnerd dat het wel degelijk 'laidback music' is.. Overigens een zeer fijn album, had eigenlijk gedacht dat er een pak trap-invloeden gingen inzitten (a la Purple Lamborgini van vorig jaar) maar dat bleef dus uit, wat ik kan appreciëren..
Zara Larsson, ook redelijk album gemaakt. Jammer dat ze er 4 tracks insteekt die al zo zijn grijs gedraaid op de radio..
Van eigen kweek hebben Coely en Roméo Elvis albums gedropt, aanraders! Vooral van Coely verschoten dat ze zoveel power heeft in haar stem. Roméo Elvis z'n Morale 2 vind ik een beetje minder als de eerste maar misschien moet ie nog aan me groeien idk.
Milky Chance is zowat rock die direct in de vergetelheid kan, het komt nergens op punt, slaat niet aan. Idk waarom ik mezelf daarom een uur heb aan verspilt terwijl ik de nieuwe van Real Estate kon checken (oja Werchter! smh)
Ten slotte nog Spoon geluisterd, goed album! Maar heeft nog luisterbeurten nodig
(idem voor Depeche Mode, sterk begin daarna was m'n aandacht half weg en dat lag mezelf niet aan de muziek haha)
Cloud Nothings - Bonobo - Ryan Adams - Elbow - Sampha - Spinvis
Jacle Bow - Japandroids - FKJ - King Gizzard - The xx - Frank Carter - SOHN - Coely - Joey Pecoraro