De albums van 2017

Nieuwe N.E.R.D is inderdaad heerlijk, nieuwe Brockhampton vind ik ook nog beter al de andere 2 delen.
Eminem vind ik toch iets tegenvallen helaas, beetje zoetsappig en erg lange nummers allemaal.

Ben Frost - The Centre Cannot Hold
Uitgekomen in september, maar onlangs pas de kans gekregen om 'm te ontdekken en godverdomme wat een plaat! Hoe meer ik 'm beluister, hoe vetter ie wordt..

Ben Frost – The Centre Cannot Hold
Uitgekomen in september, maar onlangs pas de kans gekregen om ‘m te ontdekken en godverdomme wat een plaat! Hoe meer ik ‘m beluister, hoe vetter ie wordt..

Zeker! Hij gaat het niveau van Theory of Machines niet meer overstijgen vrees ik, maar ik vind z'n nieuwe best wel net zo goed als Aurora.

Yannick wrote:
Ben Frost – The Centre Cannot Hold
Uitgekomen in september, maar onlangs pas de kans gekregen om ‘m te ontdekken en godverdomme wat een plaat! Hoe meer ik ‘m beluister, hoe vetter ie wordt..

Zeker! Hij gaat het niveau van Theory of Machines niet meer overstijgen vrees ik, maar ik vind z’n nieuwe best wel net zo goed als Aurora.
Ik ga de komende dagen eens dieper in z'n discografie neuzen, heb eigenlijk alleen nog maar deze opgehad van hem. Fijne kennismaking toch vind ik als er werk is dat 'nog' beter is!

Users who are viewing this thread