De albums van 2017

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Nieuwe N.E.R.D is inderdaad heerlijk, nieuwe Brockhampton vind ik ook nog beter al de andere 2 delen.
Eminem vind ik toch iets tegenvallen helaas, beetje zoetsappig en erg lange nummers allemaal.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ben Frost - The Centre Cannot Hold
Uitgekomen in september, maar onlangs pas de kans gekregen om 'm te ontdekken en godverdomme wat een plaat! Hoe meer ik 'm beluister, hoe vetter ie wordt..
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Ben Frost – The Centre Cannot Hold
Uitgekomen in september, maar onlangs pas de kans gekregen om ‘m te ontdekken en godverdomme wat een plaat! Hoe meer ik ‘m beluister, hoe vetter ie wordt..

Zeker! Hij gaat het niveau van Theory of Machines niet meer overstijgen vrees ik, maar ik vind z'n nieuwe best wel net zo goed als Aurora.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Yannick wrote:
Ben Frost – The Centre Cannot Hold
Uitgekomen in september, maar onlangs pas de kans gekregen om ‘m te ontdekken en godverdomme wat een plaat! Hoe meer ik ‘m beluister, hoe vetter ie wordt..

Zeker! Hij gaat het niveau van Theory of Machines niet meer overstijgen vrees ik, maar ik vind z’n nieuwe best wel net zo goed als Aurora.
Ik ga de komende dagen eens dieper in z'n discografie neuzen, heb eigenlijk alleen nog maar deze opgehad van hem. Fijne kennismaking toch vind ik als er werk is dat 'nog' beter is!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken