De albums van 2017

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Man, wat kijk ik enorm uit naar de nieuwe van Thundercat. Gaat top zijn, afgaande op de eerste single (Show You The Way). Smooth maar toch moeilijk te doorgronden.

De nieuwe Elbow vind ik trouwens sterk hoor. Zoals @Yannick hierboven al aanheeft is het eentje om er je aandacht bij te houden. Maar aangezien ik dagelijks bijna 2uur op een trein zit heb ik tijd genoeg. De nummers zijn verdomme sterk en Guy's stem en teksten waren nog nooit zo top als hier.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ook ik vind de nieuwe Elbow sterk. Het pakt me wel. Nu heb ik voor het eerst de nieuwe van Navarone opstaan en die klinkt ook niet verkeerd. Lekker divers.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Vind de nieuwe elbow ook wel goed. Voorlopig na The Seldom Seen Kid de beste plaat van elbow.
Ook de The XX begint steeds beter te worden. Toch wel lekkere plaat. Kan hem alleen nog niet op repeat zetten, zo af en toe met een dag of twee tussenpauze werkt bij mij het beste.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Vind de nieuwe elbow ook wel goed. Voorlopig na The Seldom Seen Kid de beste plaat van elbow.

Oeh, opletten hier!!

Ik ben totaal geen Elbow kenner maar heb je Asleep In The Back ooit aangehad? Dat is echt de classic van Elbow. Geweldige plaat!
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Mercy John - This ain't New York. best vermakelijk plaatje van eigen bodem!
daarnaast is die van Elbow ook weer prima. Weet niet of ze ooit nog materiaal uitgaan brengen zoals The Seldom Seen Kid, maar het zit altijd meer dan prima in elkaar :)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Joy Again van Joy Again is een leuk Eptje. Zeker voor Mac deMarco liefhebbers
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Nieuw Linkin Park album komt uit op 19 mei. Eerste single genaamd Heavy is al te luisteren. Moet zeggen dat ik nou niet bepaald hoge verwachtingen had maar damn, wat is dat een vreselijk nummer zeg... Het gaat in de richting van One Direction ofzo, niet om aan te horen :p
 

Jvk

Campingartiest
3 dec 2013
67
0
Dit is wel even iets wat je inderdaad niet zou verwachten van Linkin Park. Het nummer kan wel direct de top 40 in als ik hem zo hoor.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Romy wrote:
maar damn,

Hierna verwachte ik echt een positieve Romy, never have i been so wrong. Ik sla eventjes over dan.

Hahaha tja, ik ben niet heel snel teleurgesteld ofzo maar dit vond ik toch even het delen waard. Ben nu wel benieuwd of het album net zo dramatisch wordt.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Wessel wrote:
Romy wrote:
maar damn,


Hierna verwachte ik echt een positieve Romy, never have i been so wrong. Ik sla eventjes over dan.


Hahaha tja, ik ben niet heel snel teleurgesteld ofzo maar dit vond ik toch even het delen waard. Ben nu wel benieuwd of het album net zo dramatisch wordt.

Linkin Park heeft al lange tijd mijn aandacht verloren, maar onder het motto "zo erg kan het toch ook weer niet zijn" toch even het nieuwe nummer geluisterd.

Het kan dus wel! Ik vond je omschrijving nog mild, wat een puin.
 

Niek1617899557

Playlistbediener
9 jun 2016
11
0
Vandaag uit (op spotify):

Moss-Strike
Ryan Adams-Prisoner
The Orwells-Terrible Human Beings
Sun Kil Moon-Common As Light
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Het album van Tim Darcy is ook goed te doen (frontman van Ought)
 

Jvk

Campingartiest
3 dec 2013
67
0
Voorlopige tussenstand van 2017 voor mij:

- Goede albums van the XX, Cloud Nothings, Frank Carter & The Rattlesnakes en You Me At Six.
- Degelijke albums van Japandroids, Elbow, AFI, Foxygen en VANT
- Matige/slechte albums van John Mayer, Amy Macdonald en Rag'n'Bone man
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Dirty Projectors - Dirty Projectors is voor mij een AOTY kandidaat hoor. Vannacht al 3x geluisterd en wat een geweldig album. Lijk een beetje op 22, A Million van Bon Iver, maar dan veel beter uitgewerkt.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Dirty Projectors – Dirty Projectors is voor mij een AOTY kandidaat hoor. Vannacht al 3x geluisterd en wat een geweldig album. Lijk een beetje op 22, A Million van Bon Iver, maar dan veel beter uitgewerkt.

pff hiermee zet je wel even een standaard neer. Ben benieuwd.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Goede album's; Bonobo, Elbow, Cloud Nothings, Spinvis, Jacle Bow, Ryan Adams
Oké; Japandroids, The xx, Sampha, Sohn, Frank Carter, Dirty Projectors, Jens Lekman, Vitalic
Meh; The Orwells, Tycho
Niet overtuigend of gewoonweg veels te lang; Rag 'N Bone Man, Migos, Kehlani, Big Sean, Future, Dropkick Murphyes en Pink Guy

EPs; David Bowie, Flume, Tout Va Bien en The Knocks
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Mag ik dit zeggen op dit forum? Vast wel: Album van Father John Misty is gelekt en verkrijgbaar op internet, anderhalve maand voordat deze uit zou moeten komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken