Best Kept Secret 2018

For anyone who went last year…..do you know how the fixed accommodation (lodges / bungalows) works?

Have booked a lodge, but have some other friends coming along. Will they be able to come along to the lodge or is it in a separate area with another wristband check?

I dont know for sure but i think they have a second check. I think they put barricades between the bungalows and the tents.

Ze hebben uiteraard niets te verliezen maar dit is een breuk met het verleden toen ze daar altijd aan vasthielden. Elke kaart die ze verkopen is verkocht. Ik vind verkoop zonder namen ook het fijnste omdat je dan als vaste bezoeker zekerder een kaartje kunt scoren.

Ben toch wel erg benieuwd wie de derde headliner wordt. Er zijn nog genoeg mogelijkheden (Gorillaz, Arctic Monkeys, Björk, The XX)

Migos mag van mij inderdaad mega ver weg blijven, is je reinste aanfluiting. King Krule! Stuur maar door! Beck mag van mij ook komen, maar ik denk niet dat ie na twee jaar geleden als headliner nu voor minder komt helaas..

Beck wederom headliner zou een zwaktebod zijn en gezien de mogelijkheden onnodig.

Ik kwam net deze tegen, dit mag hem zomaar worden van mij!

https://clashfinder.com/s/betskeptsecret2018

Staan leuke dingen bij, maar ook mindere.. Weer iets in de Caribou/Daphni kant zou ik bijzonder vervelend vinden, die heb ik al zo vaak gezien de afgelopen jaren op BKS, dat zou dan een 4e keer worden als die zou komen (2x Caribou, 2x als Daphni).

Verder wel erg veel herhalingen dan weer: Tyler The Creator, Future Islands, First Aid Kit, The Menzingers, Olafur Arnalds, FIDLAR, Unknown Mortal Orchestra, Waxahatchee, Kiasmos, Together Pangea zou echt iets teveel van het goede zijn.

neracroft wrote:

Staan leuke dingen bij, maar ook mindere.. Weer iets in de Caribou/Daphni kant zou ik bijzonder vervelend vinden, die heb ik al zo vaak gezien de afgelopen jaren op BKS, dat zou dan een 4e keer worden als die zou komen (2x Caribou, 2x als Daphni).

Verder wel erg veel herhalingen dan weer: Tyler The Creator, Future Islands, First Aid Kit, The Menzingers, Olafur Arnalds, FIDLAR, Unknown Mortal Orchestra, Waxahatchee, Kiasmos, Together Pangea zou echt iets teveel van het goede zijn.

Niet 100% zeker maar hebben Menzingers en Olafur Arnalds er al gestaan?
En de meeste van die herhalingen zijn van de eerste 2 edities denk ik... wat dan ook al weer 5 jaar geleden. Daarin kunnen er al makkelijk 2 nieuwe albums uitgebracht zijn.

Herhalingen zijn niet erg. Het ligt er denk ik vooral aan wie het is en hoe snel de herhaling is. Ze zijn ook onvermijdelijk omdat de BKS namen voor een gedeelte uit Friendly Fire rooster moet komen en die is vrij beperkt qua grootte.

Johan is terug! Mag ook op BKS.............................
http://www.johan4all.com/

Zou Kendrick Lamar derde headliner kunnen zijn? Is gerucht voor Primavera en wordt geboekt door Friendly Fire in Nederland.

Zou Kendrick Lamar derde headliner kunnen zijn? Is gerucht voor Primavera en wordt geboekt door Friendly Fire in Nederland.

Als hij naar Primavera komt is die kans er zeker... Al hoop ik het echt niet, zou naar mijn persoonlijke smaak de slechtste headliners-combinatie zijn die BKS ooit heeft gehad.

Dan hoop ik voor jou van niet. Wie zou je wel graag willen zien?

Min of meer gesorteerd van meest tot minst realistisch
Arctic Monkeys
The War On Drugs
Gorillaz
Tame Impala
Kasabian
Depeche Mode
Sigur Ros
Bon Iver
The Strokes
The Cure

Wie ik niet per sé wil zien, maar wel verkies boven Kendrick Lamar: Beck, The XX, The Killers, Björk!

He hoe waarschijnlijk is AM? Wat is de meest waarschijnlijke 3e headliner denken jullie allemaal?

Mooi rijtje! En inderdaad de eerste vier zijn vrij realistisch en zou ik zeker blij van worden. Ik zou Björk geweldig vinden maar dat schijnt niet gelukt te zijn.

usthem wrote:
He hoe waarschijnlijk is AM? Wat is de meest waarschijnlijke 3e headliner denken jullie allemaal?

AM is een gerucht dat rondzingt en zeker realistisch

Ik vraag het me echt af hoor! BKS heeft vorig jaar met Radiohead en Arcade Fire een wel heel grote broek aangetrokken. Met AM die 60.000+ festivals headlinen zouden ze opnieuw heel diep in de buidel moeten tasten. Te diep denk en daarmee niet realistisch. Voor Lamar geldt hetzelfde al zou je daarvan nog kunnen zeggen dat die bij Friendly Fire zit. Maar ik zou graag ongelijk krijgen hoor.

Users who are viewing this thread