Best Kept Secret 2018

Begon toch te twijfelen met deze poster, maar die datum is wel een hele domme fout . Arctic Monkeys zouden volgens mij ook niet komen volgens die Gabi (directeur)

En Nick Cave zie ik niet zo snel afkomen zonder zijn Bad Seeds. :wink:

Ticketje gekocht! 4e keer BKS voor mij!

Meest excited voor: The National, Ty Segall, ... And You Will Know Us By The Trail Of Dead, Future Islands, Waxahatchee en Deerhunter tot nu toe.
Arctic Monkeys als 3e headliner zou me wel kunnen bekoren, Gorillaz nog meer!

Verder hoop ik op zo veel mogelijk uit dit lijstje: The War On Drugs, Interpol, MGMT, Biffy Clyro, Phoenix, Courtney Barnett, The Distillers, Slowdive, Black Lips, Vulfpeck, Mac DeMarco, The Districts, Alvvays, Wavves, Bash & Pop, Together Pangea, Diiv, Surf Curse,

En als gouwe ouwe: Meat Puppets, Descendents, The Undertones of Television!

Hello everyone
I will be visiting the Netherlands for the first time this June to attend BKS.
Can anyone tell me how early tickets usually sell out?

I have a long way to fly (from cape town) and still need some time to save to buy a ticket.

Wonder when the next announcement will be? Hoping for BRMC amongst some others...

In Amerika(Bonnaroo) tijdens het BKS weekend: o.a. The Killers, Bon Iver, Alt-J, Rag 'n Bone Man, First Aid Kit, Sylan Esso, Anderson Paak,...

Bon Iver blijft wel jammer al had ik er dit jaar niet meer op gehoopt en Sylvan Esso had ik eigenlijk echt wel op BKS verwacht dit jaar! Voor de rest geen te grote tegenslagen.

In Amerika(Bonnaroo) tijdens het BKS weekend: o.a. The Killers, Bon Iver, Alt-J, Rag ’n Bone Man, First Aid Kit, Sylan Esso, Anderson Paak,…

Dat had slechter gekund......... Op een paar namen na (Muse, Bon Iver, Anderson Paak) dan.

Hello everyone

I have a long way to fly (from cape town) and still need some time to save to buy a ticket.

Wonder when the next announcement will be? Hoping for BRMC amongst some others…
With the current headliners I think not so fast. But if they announce Arctic Monkeys (which is a rumour) then suddenly it can go very fast. Best Kept Secret doesn't have a default announcement period in the past years, it's very random.

Last year weekendtickets were sold out in januari but i do not expect that to happen this year. In 2016 the weekendtickets were sold out in june. So you still have some time to save money.

markr wrote:
Hello everyone

Wonder when the next announcement will be? Hoping for BRMC amongst some others…

With the current headliners I think not so fast. But if they announce Arctic Monkeys (which is a rumour) then suddenly it can go very fast. Best Kept Secret doesn’t have a default announcement period in the past years, it’s very random.

Thanks for the answer. AM would be amazing.

Just saw Bonnaroo announcement, thank god we won't be getting The KIllers.

28 mei Car Seat Headrest in Paradiso. Ik hoop dat ze nog wat langer in de buurt blijven.
Mooi dat The Killers op Bonnaroo staan en helaas Manchester Orchestra en Sir Sly ook.
The Breeders op BKS zou ook leuk zijn!

we love green festival in Parijs heeft ook aardige namen gepresenteerd die interessant zijn voor BKS

we love green festival in Parijs heeft ook aardige namen gepresenteerd die interessant zijn voor BKS
Alsjeblieft geen Migos in ieder geval (was erg slecht op Lowlands)... verder vind ik er niet veel bijzonders bij zitten voor BKS wat we nog niet hebben of wat toch niet meer gaat komen (Björk). Jamie XX zie ik ook niet snel komen, misschien nog Beck als sub ergens. King Krule mag ook nog wel.

King Krule lijkt me een zekerheidje aangezien die geboekt wordt door Friendly Fire.

For anyone who went last year.....do you know how the fixed accommodation (lodges / bungalows) works?

Have booked a lodge, but have some other friends coming along. Will they be able to come along to the lodge or is it in a separate area with another wristband check?

Gingerninja

Vind het overigens wel vreemd dat BKS nu al vrijdagkaarten verkoopt terwijl de headliner nog niet bekend is. Andere jaren wachtte ze daar mee tot de bekendmaking. Je zou dus verwachten dat ze de derde headliner snel bekend maken (maar daar lijkt het nog niet op). Daarnaast is de prijs voor en vrijdagkaart gelijk aan de andere dagen in tegenstelling van vorig jaar dus mag je ook wat meer van die dag verwachten qua line-up. Met namen die ze nu op vrijdag hebben zullen ze niet veel dagkaarten verkopen.

Vind het overigens wel vreemd dat BKS nu al vrijdagkaarten verkoopt terwijl de headliner nog niet bekend is. Andere jaren wachtte ze daar mee tot de bekendmaking. Je zou dus verwachten dat ze de derde headliner snel bekend maken (maar daar lijkt het nog niet op). Daarnaast is de prijs voor en vrijdagkaart gelijk aan de andere dagen in tegenstelling van vorig jaar dus mag je ook wat meer van die dag verwachten qua line-up. Met namen die ze nu op vrijdag hebben zullen ze niet veel dagkaarten verkopen.

Wat hebben ze te verliezen als het als de kaarten al te koop staan?

Ik heb eigenlijk bijvoorbeeld al het liefst dat Lowlands zijn kaartjes al in de verkoop gooit als er nog geen naam bekend is.

Users who are viewing this thread