Best Kept Secret 2018

Morgen dus waarschijnlijke officiële bekendmaking, hopelijk niet alleen AM maar meteen een pakketje inderdaad!

Verwacht dat ze alleen AM zullen bevestigen aangezien de band zelf gaat bekendmaken.

Black Lies wrote:
Arctic Monkeys is al lang niet alternatief genoeg meer voor BKS. Ze zouden ze vast boeken, mochten ze de kans krijgen, maar eigenlijk kan dat echt niet.

Hoezo al LANG niet meer?

In 2014 stonden ze er…
Toen waren ze wél alternatief genoeg? En 1 album daarna zijn ze ineens al LANG niet meer alternatief genoeg?

Dillinger wrote:
Denk het wel. Ik gok dat de laatste headliner een ‘ kleinere’ naam is dan de twee die al bekend zijn

LCD Soundsystem is al zeer klein hoor als headliner… Als ze nog een stap kleiner gaan ziet het er wel heel zwak uit.
De vorige 2 jaren was de laatste altijd een zwakke headliner. Maar ik denk nu dat het meer is dat ze het niet mogen bekend maken van de headliner.

OK, zelfbevestiging voor BKS ! Van AM.....

Adrenaline pompt door mijn aderen! Op de Arctic Monkeys heb ik echt lang gewacht! Wat raden jullie aan? Nu een dagkaartje kopen voor de vrijdag of morgen nog afwachten? Ben bang dat het morgen opeens gigantisch snel kan gaan met de dag van AM.

How exciting!!

Of zou het kunnen dat ze op zondag staan met LCD Soundsystem als sub?

Mijn ticket voor de vrijdag is binnen. 2013 was een van de beste optredens die ik ooit zag, dus fijn om ze opnieuw in deze setting te kunnen gaan zien.

Mijn ticket voor de vrijdag is binnen. 2013 was een van de beste optredens die ik ooit zag, dus fijn om ze opnieuw in deze setting te kunnen gaan zien.

Nu hopen dat AM ook echt komt....
AM zou nu aangeven dat het filmpje fake is. Maar goed Firefly klopt wel dus waarschijnlijk is het een poging om de communicatiefout te herstellen.

Het zou uiteindelijk vrij geestig zijn als we er allemaal kei hard zijn in getrapt, en sommigen een beetje meer dan anderen :wink: dat ze gaan touren in Europa is geen geheim meer, nu nog de data.

Martijn wrote:

Nu hopen dat AM ook echt komt….
AM zou nu aangeven dat het filmpje fake is. Maar goed Firefly klopt wel dus waarschijnlijk is het een poging om de communicatiefout te herstellen.

Waar geeft AM dit aan?

http://www.efestivals.co.uk/forums/topic/219432-primavera-2018/?page=39

Het zou uiteindelijk vrij geestig zijn als we er allemaal kei hard zijn in getrapt, en sommigen een beetje meer dan anderen
1f609.svg
dat ze gaan touren in Europa is geen geheim meer, nu nog de data.
En gewoon keihard op Down The Rabbit Hole staan ja.... en dat BKS Kensington laat headlinen.... mind is blown...

We zullen het zien. Het is op zijn minst opvallend dat dit filmpje er is en vrij snel daarna Firefly ze bevestigd. Daarnaast wordt BKS telkens genoemd bij de AM geruchten.

Ik twijfel erg om maar de gok te nemen om voor vrijdag een dagkaart te kopen.. in de hoop dat ze niet per ongeluk toch zaterdag of zondag komen. Ben bang dat morgen ochtend iedereen apeshit gaat en de dagkaarten direct zijn uitverkocht :( zouden jullie de gok nemen? of toch maar wachten

Ik twijfel erg om maar de gok te nemen om voor vrijdag een dagkaart te kopen.. in de hoop dat ze niet per ongeluk toch zaterdag of zondag komen. Ben bang dat morgen ochtend iedereen apeshit gaat en de dagkaarten direct zijn uitverkocht ? zouden jullie de gok nemen? of toch maar wachten
Als AM komt staan ze er vrijdag, the National en LCD zijn allebei aangekondigd als headliners van de zaterdag en zondag.

Ik geloof niet dat het nep is. Anders was AM officieel met een verklaring zijn gekomen.

Users who are viewing this thread