Best Kept Secret 2018

Ik twijfel erg om maar de gok te nemen om voor vrijdag een dagkaart te kopen.. in de hoop dat ze niet per ongeluk toch zaterdag of zondag komen. Ben bang dat morgen ochtend iedereen apeshit gaat en de dagkaarten direct zijn uitverkocht
1f641.svg
zouden jullie de gok nemen? of toch maar wachten

Denk dat het wel zal meevallen. Als je meteen kaartje koopt komt dat goed. Wel blijf ik het apart vinden dat ze nu al vrijdagkaarten verkopen en dan morgen (wellicht) AM aankondigen. Je zou verwachten dat ze eerst AM aankondigen en dat daarna de kaartverkoop voor die dag start.

Het officiële account van Arctic Monkeys plaatst een filmpje op Instagram en maar 1iemand op de hele wereld heeft het gezien? Lijkt me helaas fake :-?

Een aantal optredens in april mei en juni voor Johan. Waaronder een show in Tivoli en Paradiso. De kans voor bks word kleiner.

Voor een Nederlandse band is er toch geen exclusiviteit? Als BKS ze wil en het past qua plannnig dan spelen ze daar.

Maar dan worden ze pas bekendgemaakt als ze hun eigen shows een beetje hebben uitverkocht. Ik heb geen idee hoe veel vraag er nog is naar kaarten voor deze band. Ze spelen wel redelijk grote zalen.

Ze zullen inderdaad eerst die shows willen uitverkopen en dan eventueel later meer bekendmaken

http://www.efestivals.co.uk/forums/topic/221045-best-kept-secret-festival-2018/?page=8

BRMC een nieuw gerucht voor BKS

Heb ze nog nooit live gezien. Eerste album vond ik erg goed maar daarna beetje uit het oog verloren.

Arctic Monkeys worden denk ik (en hoop ik heel erg) volgende week ergens bekend gemaakt tegelijk met Rock Werchter. Die zouden midden januari namelijk met nieuws komen, en dat is dus komende week...

Dat zou echt behoorlijk balen zijn... maar wie anders? Naast misschien TWOD zijn er niet echt grotere kanshebbers? Dus dan iemand waar niemand op rekent?

Dat zou voor veel mensen balen zijn zeker na gisteren toen het al zeker leek. Er zijn nog genoeg andere opties open. BV The XX, TWOD, Gorillaz.

The XX, zou ik echt jammer vinden, toffe muziek, maar al op Lowlands gezien. Gorillaz gaan naar Lowlands, dat kan bijna niet meer fout gaan, en met TWOD zou ik kunnen leven.

TWOD zou heel goed kunnen. Of toch nog iets verrassends als Björk of Kendrick Lamar.

Of misschien een wat kleinere headliner uit het rijtje Tame Impala/ Fleet Foxes / Kasabian? Hoop nog wel op AM

Users who are viewing this thread