Best Kept Secret 2018

Indiaantje89 wrote:

markr wrote:
Ek hoop regtig jy is korrek Dirk! AM sal ’n droom bewaarheid wees.

Better do it in English
1f609.svg
this translation wasn’t very good. But thanks for trying :).

Looks more like Afrikaans, doesn’t it?
Zou zomaar kunnen... zou me niet verbazen dat hier de Black Rebel Motorcycle Club gerucht vandaan kwam.

visdave34 wrote:

Indiaantje89 wrote:

markr wrote:
Ek hoop regtig jy is korrek Dirk! AM sal ’n droom bewaarheid wees.

Better do it in English
1f609.svg
this translation wasn’t very good. But thanks for trying :).

Looks more like Afrikaans, doesn’t it?

Zou zomaar kunnen… zou me niet verbazen dat hier de Black Rebel Motorcycle Club gerucht vandaan kwam.

De namen zijn wel verschillend maar idd zou kunnen. Hoeveel mensen uit Zuid-Afrika zouden naar BKS komen jaarlijks...........

Dit is wel Afrikaans. Lekker dat ons mekaar kan verstaan. :) Of kan ons? haha

Die BRMC gerugte kom wel van my vriend af, hy het wel maar net gesê dat hy hulle graag daar sal wil sien, en so het 'n rumour begin versprei.
My vriends was in 2015 ook by BKS en sê dit was 'n amazing fees. Ek is baie opgewonde.

Mooie worp van DTRH weer.

Dus geen Anderson Paak, MGMT, First Aid Kit, The Breeders, Fever Ray, St.Vincent, Curtis Harding, Fever Ray,... voor BKS

Dus geen Anderson Paak, MGMT, First Aid Kit, The Breeders, Fever Ray, St.Vincent, Curtis Harding, Fever Ray,… voor BKS

Mm, Breeders had ik toch echt op BKS verwacht. Jammer dat ze niet komen. Ben heel erg benieuwd wat de volgende lichting namen zal zijn, hoop op een beetje pit, want op een handjevol artiesten na ontbreekt het daaraan. Nu niet met Fleet Foxes, Björk, Mumford & Sons of Sigur Ros ofzo komen alsjeblieft.

neracroft wrote:

Dus geen Anderson Paak, MGMT, First Aid Kit, The Breeders, Fever Ray, St.Vincent, Curtis Harding, Fever Ray,… voor BKS

Mm, Breeders had ik toch echt op BKS verwacht. Jammer dat ze niet komen. Ben heel erg benieuwd wat de volgende lichting namen zal zijn, hoop op een beetje pit, want op een handjevol artiesten na ontbreekt het daaraan. Nu niet met Fleet Foxes, Björk, Mumford & Sons of Sigur Ros ofzo komen alsjeblieft.

Nie te veel gepla dat enige van daardie nie by BKS sal wees nie. Alhoewel breeders of St Vincent cool sou wees.

Asseblief tog nie Mumford and Sons nie,haha!

Hou steeds duim vas vir AM :roll: 8-) Die afwagting maak my mal!

Kan geen kwaad om ze gewoon je verlanglijstje nog eens te mailen.

Tigercub for me dus! Eindelijk weer eens oprechte vuige rock uit Brighton met een vleugje Queens of the Stone Age en heel ver weg Nirvana

Voor mij dan Shame. Erg goed debuut wat ik zeker live wil zien in Five.

anachonda wrote:

neracroft wrote:

Nie te veel gepla dat enige van daardie nie by BKS sal wees nie. Alhoewel breeders of St Vincent cool sou wees.

Hou steeds duim vas vir AM
1f644.svg
1f60e.svg
Die afwagting maak my mal!

Wat heb jij gedronken?

markr wrote:

anachonda wrote:

neracroft wrote:

Hou steeds duim vas vir AM
1f644.svg
1f60e.svg
Die afwagting maak my mal!

Wat heb jij gedronken?
Wij genieten hier inmiddels ook Zuid-Afrikaanse belangstelling

@noid
Vertel me eens hoe dat zit met ‘een rooster’ dan? Waar zie je dat? (BLONT)

Friendly fire international artist roster - http://friendly-fire.nl/international-roster
Alvvays also on there, would be a great addition.

Wat heb jij gedronken?[/quote]

Haha, ek is Afrikaans sprekend, vanaf Kaapstad, Suid Afrika. But I will now switch over to English, if you prefer not to see such an abomination of your language. :P

Users who are viewing this thread