Best Kept Secret 2018

Ik ben eigenlijk veel meer benieuwd waar ze verder mee komen. De tweede en derde rij namen op de poster vind ik vaak interessanter. Mijn smaak komt zelden overeen met de mainstream. Met uitzondering van Sigur Ros, op de eerste editie, was mijn hoogtepunt van het weekend nooit een headliner. Dit jaar is dan wel weer een uitzondering want the National is een must see. Maar verder kijk ik toch vooral uit naar Spoon, Deerhunter en Trail of Dead en de lading onbekendere acts die nog moet komen

Maar goed, van alle headliners die genoemd worden dan wel het liefst AM.

Ik hoop heel erg op Vampire Weekend, als ze die voor minder dan geadliner zouden kunnen strikken. Dat zou ik echt super vinden!

Lijkt me idd ook dat de kans nu niet groter geworden is dat Eels op BKS staat. Optreden is niet exclusief dus dat geeft nog wat hoop.

Lijkt me idd ook dat de kans nu niet groter geworden is dat Eels op BKS staat. Optreden is niet exclusief dus dat geeft nog wat hoop.

Ja, Rodriguez is ook die volgende week in Utrecht.

AM wordt nu door Mad Cool geteased dus daar zal snel een aankondiging zijn. Ben benieuwd of andere festivals dan snel volgen.

noid wrote:
AM wordt nu door Mad Cool geteased dus daar zal snel een aankondiging zijn. Ben benieuwd of andere festivals dan snel volgen.

waar heb je dit vandaan?
Staat op hun FB. Een teaser met 0114 wat soms op de drum van AM staat.

Ahaa 0114, het netnummer van Sheffield #hopen. Kun je de link sturen? kan het niet vinden

Ze hebben net de hint verwijderd en vervangen door een nieuwe (14 +1). Ze zaten dus weer heerlijk met ons te fucken. Morgen waarschijnlijk 15 namen...

Of die 1 is AM?!
Dat zou natuurlijk kunnen, maar het doet me allemaal een beetje denken aan die tease naar PJ (toen ze "Ten" postten) en de volgende dag niet met PJ maar met 10 andere namen kwamen.

Daar heb je een punt. Dat zou het zo maar eens kunnen zijn. En dan om te plagen even die 0114...... doerakken!

Daar heb je een punt. Dat zou het zo maar eens kunnen zijn. En dan om te plagen even die 0114…… doerakken!
Die stond trouwens ook als:

01
14

Maar dat was ze misschien iets te obvious...

Ach, Arctic Monkeys staan in ieder geval op Mad Cool Festival, dat is nu toch wel vrij duidelijk.

Als BKS ook met AM komt dan hoop ik wel dat ze er ook nog wat extra namen bij doen. Anders zou ik toch stukken minder enthousiast zijn omdat we eigenlijk al wel een beetje weten dat ze gaan komen.

Ach, Arctic Monkeys staan in ieder geval op Mad Cool Festival, dat is nu toch wel vrij duidelijk.

Als BKS ook met AM komt dan hoop ik wel dat ze er ook nog wat extra namen bij doen. Anders zou ik toch stukken minder enthousiast zijn omdat we eigenlijk al wel een beetje weten dat ze gaan komen.

Denk dat ze dat wel gaan doen dan als het zo is. Snel AM en dan in februari een pak namen zoals gebruikelijk in de afgelopen jaren.

Users who are viewing this thread