Best Kept Secret 2018

Dat zou ik een slechte marketing strategie vinden, want alle media (inclusief 3FM, StuBru, Oor, De Morgen etc.) heeft AM eigenlijk al laten weten dat de Arctic Monkeys op BKS zouden spelen. Met het (positief) geweld van DTRH zou ik het toch verstandiger vinden om er wat leuke namen bij te doen. Al zijn het er maar 10.

Dat ben ik zeker met je eens. Dat zou meer aandacht geven nadat afgelopen week (ten onrechte?) het bericht al in de media is geweest over AM.

Tivoli geeft nu ook aan dat het exclusief is dus ook geen andere Nederlandse festivals

Toch weer bijzonder dat geen enkele Nederlandse festival zo'n top band weet op te pakken.

Zaalshows in Juni zijn een ramp als die hard festivalganger :(.

Het is toch nog verre van zeker dat AM naar BKS komt? Het feit dat ze op Mad Cool staan (dat kunnen we nu denk ik wel concluderen) en het daardoor minder waarschijnlijk is dat ze Primavera doen, plus de bevestiging voor Firefly in de VS ná BKS, doen mij wel flink afvragen wat er waar is van die geruchten dat ze in juni al op Europese festivals zouden spelen.

Toch weer bijzonder dat geen enkele Nederlandse festival zo’n top band weet op te pakken.

Ik snap dat ook niet. Ze staan zelden op een (groot) festival in Nederland maar in het buitenland wel. Blijkbaar is er dan toch de interesse niet lijkt het.

Jimmy Eat World misschien op de vrijdag? 7 juni staan ze op Northside in Denemarken en diezelfde dag nog doen ze een clubshow in Malmö in Zweden. 11 juni staan ze wel weer in Boston in de VS, dus ik denk dat als ze op BKS zouden staan, dat het wel vrijdag of vroeg op zaterdag gaat worden.

Toch weer bijzonder dat geen enkele Nederlandse festival zo’n top band weet op te pakken.

Dit... :(
Zelfde geldt voor Jack White.

Het is toch nog verre van zeker dat AM naar BKS komt? Het feit dat ze op Mad Cool staan (dat kunnen we nu denk ik wel concluderen) en het daardoor minder waarschijnlijk is dat ze Primavera doen, plus de bevestiging voor Firefly in de VS ná BKS, doen mij wel flink afvragen wat er waar is van die geruchten dat ze in juni al op Europese festivals zouden spelen.
Primavera is onwaarschinlijker dan BKS zelfs...

Ze gaan er gewoon spelen wees maar niet bang.

Jimmy Eat World vind ik overigens echt totaal weer geen act voor BKS. Dat is iets voor Pinkpop.

visdave34 wrote:

Primavera is onwaarschinlijker dan BKS zelfs…

Ze gaan er gewoon spelen wees maar niet bang.
Dat is mijn punt dus... Als ze Primavera niet doen, is dat deel van de geruchten dus fake. Waar gaan ze dan in die periode WEL staan (naast zogezegd BKS) voordat ze naar de US verkassen? Hooguit APE, maar de geruchten voor TRNSMT en R/L zijn er ook.

Mijn conclusie: het lijkt mij veel waarschijnlijker dat ze pas ná Firefly naar de Europese festivals komen en er dus ook van het BKS gerucht weinig waar blijkt te zijn.

Misschien niet het indrukwekkendste nieuws maar ik kan wel zeggen dat All Them Witches en The Districts er ZEKER staan dit jaar!

Is dat een gevoel, een conclusie op basis van informatie of is er al een bevestiging?

Is dat een gevoel, een conclusie op basis van informatie of is er al een bevestiging?

Extra informatie, normaal was het zelfs de bedoeling om ze bij de eerste lading namen bekend te maken.

Er zijn meer geruchten die er op wijzen dat ze wel komen buiten dat ene filmpje. En het is opzich niet heel raar om Europa > VS > Europa te doen. Maar we gaan het zien, als ze ook AM misgrijpen dan gaat het toch beduiden een minder jaar worden. Al hoewel ik nog steeds erg blij ben met The National.

Extra informatie, normaal was het zelfs de bedoeling om ze bij de eerste lading namen bekend te maken.

O vertel hoe weet jij dit? Al snap ik dat je je bron niet kunt prijsgeven...........

Er zijn meer geruchten die er op wijzen dat ze wel komen buiten dat ene filmpje. En het is opzich niet heel raar om Europa > VS > Europa te doen. Maar we gaan het zien, als ze ook AM misgrijpen dan gaat het toch beduiden een minder jaar worden. Al hoewel ik nog steeds erg blij ben met The National.

Dit en daarnaast wordt het ook niet heel erg ontkend nadat het toch vol in de media was. Dan zou BKS zeggen dat AM zeker niet komt.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik hoop ook heel graag dat ze komen (zou me waarschijnlijk zelfs van mijn DTRH-voornemen doen afwijken richting BKS). Probeer mezelf gewoon een beetje te behoeden voor teleurstellingen. Het is namelijk altijd vrij makkelijk om naar je eigen hoop toe te redeneren ('er zijn meer geruchten', 'EU->VS->EU kan prima', 'BKS zou het anders toch ontkend hebben?') maar die redeneringen zijn vaak net zo makkelijk te weerleggen ('geruchten praten elkaar in 9 vd 10 gevallen na', 'EU->VS->EU kan, maar is het ook waarschijnlijk?', 'moet BKS elk gerucht dat niet legitiem blijkt te zijn actief ontkennen?').

Daarnaast zijn er ook andere geruchten, bv. dat de festivaldirecteur gezegd zou hebben dat er weleens een act op herhaling zou kunnen komen die is doorgegroeid naar headliner (The War on Drugs?).

Maar goed, we weten ongetwijfeld volgende week meer... Als AM inderdaad op Mad Cool én Primavera blijkt te staan, kan het BKS nauwelijks meer ontgaan.

Misschien niet het indrukwekkendste nieuws maar ik kan wel zeggen dat All Them Witches en The Districts er ZEKER staan dit jaar!
The Districts een paar jaar geleden gezien op Lowlands, was aardig maar niet bijzonder. All Them Witches lijkt me wel interessant.

Users who are viewing this thread