Best Kept Secret 2018

Ek dink Afrikaans is 'n baie mooi taal! Net so leer ons iets daarvan. En anders rig ons dit deur die google translate.

Eels komt in april met een nieuwe plaat...

Vind ik persoonlijk een perfecte BKS band, zou een geweldige subheadliner zijn (al vind ik die moeilijk in te schatten, schommelen nogal tussen headliner en subheadliner voor BKS)

Wat denken jullie?

Eels komt in april met een nieuwe plaat…

Vind ik persoonlijk een perfecte BKS band, zou een geweldige subheadliner zijn (al vind ik die moeilijk in te schatten, schommelen nogal tussen headliner en subheadliner voor BKS)

Wat denken jullie?

Gaarne! Kom maar op met die tourdata, mr. E!

Eels zou top zijn maar die die doet bijna nooit een festival helaas.

noid wrote:

Bijna nooit is wel enorm overdreven. Ik herinner me verschillende passages op zowel Rock Werchter als Pukkelpop.

Voor het laatst op een festival in Nederland in 2008 dus dat is al even geleden.

neracroft wrote:

noid wrote:

Bijna nooit is wel enorm overdreven. Ik herinner me verschillende passages op zowel Rock Werchter als Pukkelpop.

Voor het laatst op een festival in Nederland in 2008 dus dat is al even geleden.

Maar wel:
Rock Werchter 2014
Naked Song Festival 2014 (nl)
Pukkelpop 2013
Rock Werchter 2011
Pukkelpop 2010
Cross-Linx Festival 2008 (nl)
Rock Werchter 2006
Take Root Festival 2005 (nl)
Pukkelpop 2003
Lowlands 2003 (nl)
Pukkelpop 2001
Crossing Border 2001 (nl)
Rock Werchter 2000

Kortom van: 2000 - 2014 10 van de 15 zomers waren ze toen op een festival in Nederland en/of België.
Nu is het wel 4 jaar vrij stil geweest op Europese festivals, wat niet zo raar is aangezien ze in die tussentijd geen nieuw werk hebben gemaakt!

Denk neit dat ze niet graag festivals doen, denk gewoon dat het misschien toevallig nooit goed uitkwam voor Nederlandse festivals.

Kortom van: 2000 – 2014 10 van de 15 zomers waren ze toen op een festival in Nederland en/of België.
Nu is het wel 4 jaar vrij stil geweest op Europese festivals, wat niet zo raar is aangezien ze in die tussentijd geen nieuw werk hebben gemaakt!
Denk neit dat ze niet graag festivals doen, denk gewoon dat het misschien toevallig nooit goed uitkwam voor Nederlandse festivals.

Ik herzie mijn mening. Eels doet regelmatig festivals maar niet zo vaak in Nederland. Hopelijk komt daar snel verandering in en dan het liefste op BKS.

Veel boekingen komen van Friendly Fire en Belmont. Heb geen beeld van de verhoudingen. Gevoelsmatig zullen er weinig boekingen zijn via Live Nation/Mojo. Verder zijn er nog vele andere boekingburo’s waar ze van boeken. Kan interessant zijn om dat in kaart te brengen.

noid wrote:
Roster Friendly Fire internationaal

Waar denk je dat ik mijn wijsheid vandaan haal ? misschien is het ook handig te achterhalen welke booking office de grootleverancier is van BKS…Belmont of ….

Trouwens: Ik vind (komt ie weer met zn persoonlijke voorkeurtjes) Zuid-Afrika is een van de mooiste landen op aarde.

Ek stem saam, dis een van die mooiste lande! Ons het ook 'n baie goeie fees hier op die beach, hoewel baie kleiner as BKS, Endless Daze Fest. Check dit uit en kom kuier! Vind in November plaas.

Ek sien ook baie uit om Nederland te besoek, ek het nog net goeie goed gehoor en vriendelike nederlanders ontmoet!

x

Haha, ek is Afrikaans sprekend, vanaf Kaapstad, Suid Afrika. But I will now switch over to English, if you prefer not to see such an abomination of your language.

Nee man! Is juist mooi!

Ben benieuwd wat BKS gaat droppen. DTRH heeft weer een heel mooi affiche staan met dit jaar misschien wel hun beste undercard tot nu toe. Ze laten naar mijn mening wel een gaatje vallen met (alweer) hun 3e headliner. Ruimte voor BKS om alweeeer naar mijn mening van zijn bruur te winnen.

wanneer zouden we nieuwe namen voor BKS kunnen verwachten? Lijkt me snel na de mooie namen op DTRH

Als ze AM hebben dan zal dat naar verwachting volgende week zijn want het schijnt dat dan meer festivals ze bekend gaan maken.

Hoop het ook. Het ze het eerste jaar BKS gezien en dat was geweldig.

Ja ben alle jaren nog geweest. Vind het een geweldig festival die vaak de namen heeft die ik wil zien.

Users who are viewing this thread