Best Kept Secret 2018

Toch blijf ik maar een aanwijzing zien in die uitspraak van Robert Swarts (directeur) dat het heel goed mogelijk is dat een band die er al eerder stond doorgroeit naar headliner status. Dus ik zet m'n geld nog steeds op de War on Drugs.

Aan de andere kant: hij had het twee jaar geleden ook over Godspeed.. En die kwamen ook niet.

We gaan het zien. Ik hoop AM maar m'n ratio zegt dat het whisful thinking is.

Dat heeft hij idd aangegeven. Ik heb het gevoel dat Twod op Pinkpop staat. Zijn inmiddels een bekende 3fm band en daardoor ook voor Pinkpop interessant. Al worden ze wel door Belmont geboekt dus bepaald Mojo niet.

Depech Mode was kennelijk in topvorm. Zou niet verkeerd zijn op een festival. https://oor.nl/concerten/nostalgie-sneltreinvaart-depeche-mode/

Depech Mode zou erg leuk zijn mocht AM toch echt niet komen. Al past het niet helemaal bij BKS. Maar in dit geval zou ik dat niet zo erg vinden.

Zou niet weten waarom DM past bij BKS, ze waren fantastisch weer. Maar denk dat Depeche Mode het komend festival seizoen niet in Nederland zijn te vinden gok ik.

Je bedoelt denk ik niet past toch? Ik vind Depeche Mode een hele goede band maar niet een band van nu terwijl BKS het toch zoekt in bands/artiesten die van nu en de toekomst zijn. Maar mochten ze er staan (wat ik ook niet verwacht ik denk nog steeds AM) dan zou ik dat heel leuk vinden.

Niet van nu? Ze hebben toch een nieuw album uit? Doen er nog steeds wel toe, toch? Bovendien meen ik dat BKS vaker een soort reunie band uitnodigt. Even uit mijn hoofd de Pixies op de eerste editie: https://www.nrc.nl/nieuws/2014/06/20/pixies-maken-eerste-dag-best-kept-secret-breton-dansbaar-a1502761

Depeche Mode is geen reunie band want zijn altijd gewoon doorgegaan. Ik bedoel meer dat ik ze niet "alternatief" genoeg vindt voor BKS. De wat oudere bands die BKS tot nu toe heeft geprogrammeerd (Pixies, Ride, Slowdive) zijn dat wel. Maar goed als ze wel zouden komen zou ik er blij mee zijn.

Dit hele Arctic Monkeys verhaal valt onder "damage control', eerder dan 'fake news'. Het zou een logische aanvulling zijn op wat er al bevestigd is. Dus laten we gewoon hopen dat we AM mogen ontvangen dit jaar, het feit dat ze een nieuw album hebben waar nog niks over bekend is maakt dat ze beschikbaar kunnen zijn voor BKS.

Van de 80's acts die nog bestaan zie ik eerder The The komen, dan Depeche Mode of The Cure. The The is wel echt 'fit' voor BKS.
Alledrie mogen wat mij betreft komen trouwens.

Ik verwacht MGMT, The Horrors, San Holo ook nog wel bevestigd worden.

markr wrote:
Ek hoop regtig jy is korrek Dirk! AM sal ’n droom bewaarheid wees.

Better do it in English
1f609.svg
this translation wasn’t very good. But thanks for trying :).
Looks more like Afrikaans, doesn't it?

Users who are viewing this thread