Best Kept Secret 2018

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik hoop ook heel graag dat ze komen (zou me waarschijnlijk zelfs van mijn DTRH-voornemen doen afwijken richting BKS). Probeer mezelf gewoon een beetje te behoeden voor teleurstellingen. Het is namelijk altijd vrij makkelijk om naar je eigen hoop toe te redeneren (‘er zijn meer geruchten’, ‘EU->VS->EU kan prima’, ‘BKS zou het anders toch ontkend hebben?’) maar die redeneringen zijn vaak net zo makkelijk te weerleggen (‘geruchten praten elkaar in 9 vd 10 gevallen na’, ‘EU->VS->EU kan, maar is het ook waarschijnlijk?’, ‘moet BKS elk gerucht dat niet legitiem blijkt te zijn actief ontkennen?’).

Daarnaast zijn er ook andere geruchten, bv. dat de festivaldirecteur gezegd zou hebben dat er weleens een act op herhaling zou kunnen komen die is doorgegroeid naar headliner (The War on Drugs?).

Maar goed, we weten ongetwijfeld volgende week meer… Als AM inderdaad op Mad Cool én Primavera blijkt te staan, kan het BKS nauwelijks meer ontgaan.

Ek is bevrees jy is korrek hier :( Maak my baie hartseer, maar o wel, die line up is klaar baie goed soos wat hy nou staan.

Op Efestivals beweert iemand in het Primavera topic dat AM zeker komt. Hij claimt het gevraagd te hebben aan de broer van de bassist die hij kent. Geïllustreerd met sms gesprek en al. Erg bijzonder! Als de info klopt zal AM niet blij zijn met een lek en als de info niet klopt dan zet hij zichzelf voor schut.

Dit is ook opvallend:

Website Domino

Is in het weekend van Mad cool maar staan (nog) niet in de line- up van dat festival.

Update: Schijnt foutieve info via Songkick te zijn.

Op Efestivals beweert iemand in het Primavera topic dat AM zeker komt. Hij claimt het gevraagd te hebben aan de broer van de bassis die hij kent. Geïllustreerd met sms gesprek en al. Erg bijzonder! Als de info klopt zal AM niet blij zijn met een lek en als de info niet klopt dan zet hij zichzelf voor schut.
Heb het ook gelezen! Bijzondere onthulling inderdaad...

Jack White op werchter dus met bericht: morgen meer nieuws. Wellicht dan AM bevestiging, hopelijk ook voor BKS

Jack White op werchter dus met bericht: morgen meer nieuws. Wellicht dan AM bevestiging, hopelijk ook voor BKS
Jack White in AFAS, ik denk niet dat er in NL een festival bij komt.

usthem wrote:

Jack White in AFAS, ik denk niet dat er in NL een festival bij komt.

Ik denk dat usthem Arctic Monkeys bedoelt.

Ik denk dat Werchter morgen met een pakketje komt en volgende week met AM ergens doordeweeks. BKS zal wel dezelfde dag volgende week komen denk ik.

Deze week is er geen aankondiging van AM. Ziet er naar uit dat volgende week een aantal festivals ze gaat aankondigen met daarbij wellicht BKS.

Lezen van diverse forumsites (Efestivals, Graz en Festileaks) en dan conclusies trekken. Is dus geen zekerheid maar door combineren van info wel waarschijnlijk.

Deze week is er geen aankondiging van AM. Ziet er naar uit dat volgende week een aantal festivals ze gaat aankondigen met daarbij wellicht BKS.

Als AM komt ben ik heeeeeel erg tevreden. ik ben stiekem groot fan van Alex en zn vrolijke vrienden. Sterker nog: Ik luister al met heel veel plezier naar de huidige speellijst van de 19 namen die gedropt zijn. Top-lijst alweer. Niks mis mee.

Na wat vergelijk en kijk oefeningen hier wat mogelijke namen voor de volgende aankondiging:
- Arctic Monkeys
- Childhood
- Grizzly bear
- The Horrors
- The Kooks
- The Wombats
- Warpaint
- Pale Waves
- Alvvays
- Black Lips
- Mount Erie
- Mogwai
- Slowdive
- Warhaus
- Wavves
- Korfbal

Van dit lijstje gaan er zeker een aantal komen denk ik ook en van een aantal hoop ik dat ook. De Friendly Fire namen zijn al bijna zeker zou je zeggen. En Warhaus lijkt me ook een zekerheidje omdat de banden met Balthazar goed zijn.

...."kennen jullie dat, korfbal? " (debiteuren-crediteuren...om te gieren) https://youtu.be/3BfBbh-IrSw?t=9m17s

Na wat vergelijk en kijk oefeningen hier wat mogelijke namen voor de volgende aankondiging:
– Arctic Monkeys
– Childhood
– Grizzly bear
– The Horrors
– The Kooks
– The Wombats
– Warpaint
– Pale Waves
– Alvvays
– Black Lips
– Mount Erie
– Mogwai
– Slowdive
– Warhaus
– Wavves
– Korfbal

Childhood en Pale Waves ken ik niet goed (genoeg) maar los van Warhaus mag de rest allemaal komen, zou heel mooi zijn!

Wat zou ik Jack White graag een keertje zien in Hilvarenbeek.......ach ja....die wens is voor een ander jaar.

Ja, precies. En zouden The Chemical Bros. ook een optredentje in Hilvarenbeek wagen ? Alhoewel dat meer iets is voor PP of LL denk ik.

Jack White is geboekt door Mojo in de Afas dus denk dat BKS niet veel kans heeft gehad als ze als interesse hebben getoond.

The Chemical Bros. past misschien ook niet helemaal bij BKS maar de vrijdagavond afsluiten in Two hoeft helemaal niet vervelend te zijn.

Met the Districts is er naast the National een tweede naam van All Points East die naar BKS komt. Ik gok dat er nog drie bijkomen: Courtney Barnett, Warpaint en The War on Drugs.

Hopen doe ik vooral op My Bloody Valentine!

Ik hoop dat je met alles in deze post gelijk hebt. My Bloody Valentine is volgens mij een band waar BKS gezien de shoegaze liefde van het festival zeker achteraan zal gaan.

Met the Districts is er naast the National een tweede naam van All Points East die naar BKS komt. Ik gok dat er nog drie bijkomen: Courtney Barnett, Warpaint en The War on Drugs.

Hopen doe ik vooral op My Bloody Valentine!

De overlap van BKS met APE is (niet vreemd) erg groot. Ze delen niet alleen the National, maar bijvoorbeeld ook LCD Soundsystem, Father John Misty, Future Islands, Rex Orange County. Maar APE deelt ook namen (bijv. Nick Cave) met DTRH.

Er zou nog een derde concert bijkomen. Benieuwd of dat dezelfde headliner is die nog ontbreekt voor BKS en Northside.

En ja, MBV zou een erg mooie toevoeging zijn.

Jack White is geboekt door Mojo in de Afas dus denk dat BKS niet veel kans heeft gehad als ze als interesse hebben getoond.

The Chemical Bros. past misschien ook niet helemaal bij BKS maar de vrijdagavond afsluiten in Two hoeft helemaal niet vervelend te zijn.

Jack White speelt het BKS-weekend nog in de VS en Canada. Geen optie dus.
Chemical Brothers lijkt mij eerder iets voor Lowlands.

Users who are viewing this thread