Begrijp me niet verkeerd hoor, ik hoop ook heel graag dat ze komen (zou me waarschijnlijk zelfs van mijn DTRH-voornemen doen afwijken richting BKS). Probeer mezelf gewoon een beetje te behoeden voor teleurstellingen. Het is namelijk altijd vrij makkelijk om naar je eigen hoop toe te redeneren (‘er zijn meer geruchten’, ‘EU->VS->EU kan prima’, ‘BKS zou het anders toch ontkend hebben?’) maar die redeneringen zijn vaak net zo makkelijk te weerleggen (‘geruchten praten elkaar in 9 vd 10 gevallen na’, ‘EU->VS->EU kan, maar is het ook waarschijnlijk?’, ‘moet BKS elk gerucht dat niet legitiem blijkt te zijn actief ontkennen?’).
Daarnaast zijn er ook andere geruchten, bv. dat de festivaldirecteur gezegd zou hebben dat er weleens een act op herhaling zou kunnen komen die is doorgegroeid naar headliner (The War on Drugs?).
Maar goed, we weten ongetwijfeld volgende week meer… Als AM inderdaad op Mad Cool én Primavera blijkt te staan, kan het BKS nauwelijks meer ontgaan.
Ek is bevrees jy is korrek hier Maak my baie hartseer, maar o wel, die line up is klaar baie goed soos wat hy nou staan.