Best Kept Secret 2018

Ziet nu ook dat CATFISH AND THE BOTTLEMEN geboekt wordt door Friendly Fire in Nederland. Ook naar BKS dan?

Catfish & The Bottlemen: Heel graag zelfs !
Super-psyched over AM die naar BKS18 komen. En ik weet zeker dat daar nog een hele vette sub-line-up aan wordt toegevoegd, want er is te veel goeds aan het touren...

Zijn die zo groot inmiddels dat ze een APE presents kunnen doen? Volgens mij heb ik dan wat gemist........... Ken ze niet zo goed.

Ziet nu ook dat CATFISH AND THE BOTTLEMEN geboekt wordt door Friendly Fire in Nederland. Ook naar BKS dan?

Zou kunnen maar stonden er al eerder (2014). Ik vond het toen niet opzienbarend. Standaard Britrock is niet zo mijn ding dus voor mij hoeft het niet en BKS heeft sowieso teveel herhalingen op te korte termijn, vind ik.

Van de This Is Not A Love Song (1 week vroeger in Frankrijk) line up mag er heel wat doorkomen naar BKS.

Phoenix, Jesus And Mary Chain, Flat Worms, Beck, Ezra Furman, The Breeders (hebben DTRH en BKS nooit een gemeenschappelijke naam?)

Aaah man. JAMC sal ook vir my doen as die Vrydag headliner as Arctic Monkeys dit nie maak nie...

Anders hoop ek ook steeds vir War On Drugs en Alvvays. Ek dink beide van hulle is goed moontlik!

PETER PERETT ook by This is not a love song! Dit sal ook 'n great addition wees vir BKS.

Aaah man. JAMC sal ook vir my doen as die Vrydag headliner as Arctic Monkeys dit nie maak nie…

Anders hoop ek ook steeds vir War On Drugs en Alvvays. Ek dink beide van hulle is goed moontlik!

JAMC stonden er al in 2015 en het was toen ter ere van hun psychocandy tour. Die verwacht ik echt niet. Alvvays tourt in het begin van het jaar door Europa en zijn eind maart weer terug in Amerika/Canada. Spelen begin juni op Governors Ball dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze een week later op BKS staan maar in theorie is het mogelijk.

markr wrote:
Aaah man. JAMC sal ook vir my doen as die Vrydag headliner as Arctic Monkeys dit nie maak nie…

JAMC stonden er al in 2015 en het was toen ter ere van hun psychocandy tour. Die verwacht ik echt niet. Alvvays tourt in het begin van het jaar door Europa en zijn eind maart weer terug in Amerika/Canada. Spelen begin juni op Governors Ball dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze een week later op BKS staan maar in theorie is het mogelijk.

So jy se basies ons kry definitief Arctic Monkeys?? :P

Dillinger wrote:

markr wrote:

So jy se basies ons kry definitief Arctic Monkeys??
1f61b.svg

Het gerucht gaat momenteel de ronde dat Arctic Monkeys maandag hun tour released (maar dit gerucht is al zo vaak van datum veranderd dat dit niet meer te vertrouwen is...)

Wat wel interessant is:
- ook volgende maandag komt Primavera Festival met de volledig line up
- ook volgende maandag komt Open'er Festival met een headliner

Als je daar nog eens bijtelt dat BKS zelf zei "je kan de namen al wel een beetje raden denk ik" + we komen snel met namen...

Ik denk echt wel dat het Arctic Monkeys word, alz eker als ze maandag schijnen op Primavera én Open'er te staan!

markr wrote:

Dillinger wrote:

markr wrote:

So jy se basies ons kry definitief Arctic Monkeys??
1f61b.svg

Het gerucht gaat momenteel de ronde dat Arctic Monkeys maandag hun tour released (maar dit gerucht is al zo vaak van datum veranderd dat dit niet meer te vertrouwen is…)

Wat wel interessant is:
– ook volgende maandag komt Primavera Festival met de volledig line up
– ook volgende maandag komt Open’er Festival met een headliner

Als je daar nog eens bijtelt dat BKS zelf zei “je kan de namen al wel een beetje raden denk ik” + we komen snel met namen…

Ik denk echt wel dat het Arctic Monkeys word, alz eker als ze maandag schijnen op Primavera én Open’er te staan!

Daarnaast komt ook Northside met namen dus wellicht ook daar AM (in combinatie met BKS)

Cashmere Cat (vage indie electro) stond er een paar jaar geleden en nu ook op WhooHaa, dus misschien week ervoor op herhaling BKS?

Cashmere Cat (vage indie electro) stond er een paar jaar geleden en nu ook op WhooHaa, dus misschien week ervoor op herhaling BKS?
Woo-Hah! is dit jaar bijna anderhalve maand later :wink:

Phoenix voor the National op de One zou een bijzonder toffe keuze zijn van de organisatie. en Thom Yorke die de nacht inluidt in de Two.

Users who are viewing this thread