Best Kept Secret 2018

Jack White is geboekt door Mojo in de Afas dus denk dat BKS niet veel kans heeft gehad als ze als interesse hebben getoond.
The Chemical Bros. past misschien ook niet helemaal bij BKS maar de vrijdagavond afsluiten in Two hoeft helemaal niet vervelend te zijn.

Ik weet ook wel dat dit eeen beetje hardop wishfull thinking was....

trouwens chapeau voor dit forum,, dit is echt een dikke toegevoegde waarde aan de voorpret ! :)

noid wrote:
Jack White is geboekt door Mojo in de Afas dus denk dat BKS niet veel kans heeft gehad als ze als interesse hebben getoond.
The Chemical Bros. past misschien ook niet helemaal bij BKS maar de vrijdagavond afsluiten in Two hoeft helemaal niet vervelend te zijn.

Ik weet ook wel dat dit eeen beetje hardop wishfull thinking was….

trouwens chapeau voor dit forum,, dit is echt een dikke toegevoegde waarde aan de voorpret !
1f642.svg

dat dacht ik!

Dillinger wrote:
Met the Districts is er naast the National een tweede naam van All Points East die naar BKS komt. Ik gok dat er nog drie bijkomen: Courtney Barnett, Warpaint en The War on Drugs.

Hopen doe ik vooral op My Bloody Valentine!

De overlap van BKS met APE is (niet vreemd) erg groot. Ze delen niet alleen the National, maar bijvoorbeeld ook LCD Soundsystem, Father John Misty, Future Islands, Rex Orange County. Maar APE deelt ook namen (bijv. Nick Cave) met DTRH.

Er zou nog een derde concert bijkomen. Benieuwd of dat dezelfde headliner is die nog ontbreekt voor BKS en Northside.

En ja, MBV zou een erg mooie toevoeging zijn.

Ahh.. ja! Ik had alleen de juni data van APE bekeken! Maar de overlap is dus nog groter. Het zou wel erg tof zijn als ze na Slowdive, Ride en Mary Chain de opperbazen van de shoegaze zouden strikken, ja. Dan ga ik nog 1 keer zonder oordoppen die tent in want dat wil ik nog eens horen. En voelen.

Als je naar APE presents kijkt zie je dat de namen tot nu toe per dag verdeeld zijn over BKS (The National ) en DTRH(Nick Cave). Toeval of zijn het pakketjes?

“Nieuwe namen komen heel snel. We moeten wel! Maar je kunt ze denk ik al een beetje raden”. Wat zouden ze hiermee bedoelen? Doelen ze hier op de zelfbevestiging van Arctic Monkeys?

Dat lijkt me wel of het bericht van Neracroft met The Districts en All Them Whitches.

Primavera Sound komt 29/1 eindelijk met het programma. Northside op 2 februari met de volgende namen (zie bericht Facebook). Ik neem aan dat we die volgende BKS-namen rond die tijd kunnen verwachten.

Primavera Sound komt 29/1 eindelijk met het programma. Northside op 2 februari met de volgende namen (zie bericht Facebook). Ik neem aan dat we die volgende BKS-namen rond die tijd kunnen verwachten.
Is dat FB bericht van Northside weer verwijderd? Zie ‘m niet namelijk...

Edit: nevermind, found it

Net nu ik de mogelijkheid van AM wel weer zag zitten, blijken Primavera en Northside later met hun namen te komen dan de veronderstelde aankondiging van AM volgende week.

Maar het kan nog steeds. Zeker gezien ze zeggen dat de namen heel snel komen (moet wel volgende week zijn toch?)

Nou er is maar 1 naam die we wel kunnen raden lijkt me. Of ze hebben toch nog een Best Kept Secret.

Forbidden Fruit heeft nu ook namen voor 2 en 3 juni aangekondigd, o.a. Bonobo, Glass Animals, Richard Hawtin, Justice, naast een aantal namen die BKS ook al heeft aangekondigd (Four tet, Vince Staples). Op 4 juni waren naast verschillende BKS-namen (o.a. Spoon) ook The War on Drugs en Grizzly Bear al aangekondigd.

https://fffest.squarespace.com/line-up

Benieuwd wat hiervan nog meer naar Hilvarenbeek komt.

Veel boekingen komen van Friendly Fire en Belmont. Heb geen beeld van de verhoudingen. Gevoelsmatig zullen er weinig boekingen zijn via Live Nation/Mojo. Verder zijn er nog vele andere boekingburo’s waar ze van boeken. Kan interessant zijn om dat in kaart te brengen.

Ze maken ook regelmatig gebruik van:

Free Trade Agency

“Nieuwe namen komen heel snel. We moeten wel! Maar je kunt ze denk ik al een beetje raden”

Does anyone know where this was mentioned and what is meant by it?

“Nieuwe namen komen heel snel. We moeten wel! Maar je kunt ze denk ik al een beetje raden”

Does anyone know where this was mentioned and what is meant by it?
It was mentioned by the festival director in an interview with Festileaks staff. General opinion seems to point at Arctic Monkeys (since they were supposedly 'leaked' in an instagram video which later proved to be a fake).

markr wrote:

It was mentioned by the festival director in an interview with Festileaks staff. General opinion seems to point at Arctic Monkeys (since they were supposedly ‘leaked’ in an instagram video which later proved to be a fake).

AM does make the most sense, hey? Or was there any other big rumours we might be able to guess?
The fake instagram video has been causing a whirlwind in my brain for the past week, really hope it is true. One reason that I will be quite surprised if it is true, is that they will need to do US > EUR > US to make that happen. (Considering the Mad Cool rumour is true, which seems to be)

I noticed earlier that BKS 2013 was the first european stop on the AM tour... could be the same for AM6 tour....

Het begint er steeds meer op te lijken dan bovenstaande klopt. APE heeft nu CATFISH AND THE BOTTLEMEN dus daar geen AM. Ik verwacht dat de festivals die AM hebben dat volgende week bekend mogen maken.

Users who are viewing this thread