Bruce Springsteen

slagroomsoes

Nieuw lid
30 jun 2024
2
0
Ik zou als ik jou was een paar dagen eerder naar Werchter gaan šŸ˜‰.

Gisteren voor de tweede keer Nijmegen, beide keren FOS. Sfeer zat er gisteren sneller in dan donderdag, regen was ook wel sfeerverhogend en mooi dat het vrij snel ook weer droog was. Flinke variatie in de setlist, op naar Werchter en Hannover!
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
272
148
Ik zou als ik jou was een paar dagen eerder naar Werchter gaan šŸ˜‰.

Gisteren voor de tweede keer Nijmegen, beide keren FOS. Sfeer zat er gisteren sneller in dan donderdag, regen was ook wel sfeerverhogend en mooi dat het vrij snel ook weer droog was. Flinke variatie in de setlist, op naar Werchter en Hannover!
Haha ik ga naar Rock Werchter, niet naar Bruce op Werchter terrein šŸ˜‰
 
  • Leuk
Waarderingen: slagroomsoes

PLSZ

Playlistbediener
18 nov 2016
44
29
Note: "Atlantic City" was on the setlist but was replaced with "Hungry Heart". "Reason to Believe" and "Land of Hope and Dreams" were listed as alternates to "Downbound Train" and "Born in the U.S.A.". "Waitin' on a Sunny Day" and "Seven Nights to Rock" were not on the setlist.

Aldus setlist.fm

Maar wat was Bruce gisteren in vorm. Stukken beter dan vorig jaar in Landgraaf. Op deze manier kan ie nog wat wel jaartjes mee!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.373
9.117
Als mensen massaal beginnen te juichen wanneer je aankondigt dat het laatste nummer gespeeld gaat worden weet je genoeg ;)
Wat een asociaal gedrag man. Snap ook niet dat je zo bent. Benny Sings is ook gewoon prima muziek dus zo verschrikkelijk kan het niet geweest zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
728
577
Wat een asociaal gedrag man. Snap ook niet dat je zo bent. Benny Sings is ook gewoon prima muziek dus zo verschrikkelijk kan het niet geweest zijn.
Eens met dat het asociaal is. Was een prima achtergrondmuziekje, maar niet meer dan dat. En snap ook totaal niet dat Mojo hen wegzet bij Bruce Springsteen. Dat past gewoon totaal niet bij elkaar, maargoed dat vind ik de schuld van Mojo en kun je niet bij Benny neerleggen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.868
12.320
Wat een asociaal gedrag man. Snap ook niet dat je zo bent. Benny Sings is ook gewoon prima muziek dus zo verschrikkelijk kan het niet geweest zijn.
Vast niet vals nee, maar het helpt natuurlijk niet als je muziek niet past bij de hoofdartiest. Kan van het publiek ook niet verwachten dat ze die jongen omarmen (om dan weer volledig de andere kant op te gaan is weer een ander verhaal, maar nog enigszins logisch omdat iedereen voor de grote man komt). Dan krijg je CMAT-bij-The Teskey Brothers-praktijken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.373
9.117
Vast niet vals nee, maar het helpt natuurlijk niet als je muziek niet past bij de hoofdartiest. Kan van het publiek ook niet verwachten dat ze die jongen omarmen (om dan weer volledig de andere kant op te gaan is weer een ander verhaal, maar nog enigszins logisch omdat iedereen voor de grote man komt). Dan krijg je CMAT-bij-The Teskey Brothers-praktijken.
Ja dat volg ik volledig hoor. Maar had het alleen maar over een beetje basisrespect. Vanavond krijg ik Seasick Steve voor de kiezen voor de Baas. Verschrikkelijke gimmick muziek, maar ik ben wel van plan om die mens in eer te laten.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.868
12.320
Ja dat volg ik volledig hoor. Maar had het alleen maar over een beetje basisrespect. Vanavond krijg ik Seasick Steve voor de kiezen voor de Baas. Verschrikkelijke gimmick muziek, maar ik ben wel van plan om die mens in eer te laten.
Mwa, zie het ook niet per se als dat die mensen Benny Sings afkraken of dat ze 'm niet respecteren. Hebben er ook ongetwijfeld zat wel genoten (en dat moet ook wel, want hij verkoopt hier ook gewoon zalen uit). Lijkt me meer een signaal naar Mojo dat er voortaan iets passends moet komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken