Bruce Springsteen

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.825
6.560
Geef dat signaal dan af in een mail naar Mojo oid. Massaal juichen als een artiest aangeeft z'n laatste act te spelen is gewoon respectloos van die mensen.
 

kevinr

Randprogramma
16 dec 2019
128
160
2 dagen Live is Live gratis door GVA ( thanks ) en nu voor 50€ naar de boss.
Tis een goed jaar tot nu toe :)
 

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
138
92
Ja dat volg ik volledig hoor. Maar had het alleen maar over een beetje basisrespect. Vanavond krijg ik Seasick Steve voor de kiezen voor de Baas. Verschrikkelijke gimmick muziek, maar ik ben wel van plan om die mens in eer te laten.
Ben het met je eens hoor
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.781
4.887
Wauw!
Eerste keer voor mij en man wat was dat goed. Ik zou nooit meer dan 100 euro hebben neergelegd, maar door te werken kon ik toch genieten van deze topartiest en hij maakte het volledig waar. Enkel spijtig dat er toch wat praatpubliek was en aangezien de shift tot 18u was, kon ik niet zomaar naar voren geraken. Uiteindelijk wel een oké plaats gevonden qua zicht, geluid en beleving. Wel 4 zatte trienen achter ons, die nadat ik het al eens had gevraagd om stiller te zijn, doorheen een heel nummer zaten te lullen, waarop ze door al het publiek rond hen met vieze blikken en ´shut ups´ eindelijk het zwijgen werden opgelegd. Daarna helemaal ten volle genoten.
Zou ik er de volgende keer bijna 140 euro voor neertellen? Neen, maar dat heb ik ook voor geen enkele artiest over denk ik. Zou ik er opnieuw heen proberen gaan? Zeker en vast!
 

ycagwyw

Randprogramma
11 sep 2023
138
92
Overigens vond ik de organisatie weer top.
Ik begreep van de security dat er 90.000 man waren (of op het terrein kunnen, dat weet ik niet meer zeker)?

Ik heb na het concert 10 minuten in de pit gewacht, daarna overal zo kunnen doorlopen naar Groen2, en geen file gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dietera. en jaydee76

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.032
300
Overigens vond ik de organisatie weer top.
Ik begreep van de security dat er 90.000 man waren (of op het terrein kunnen, dat weet ik niet meer zeker)?

Ik heb na het concert 10 minuten in de pit gewacht, daarna overal zo kunnen doorlopen naar Groen2, en geen file gehad.
er kan in totaal 90K op de ganse weide (vorig jaar). Ik dacht dat er dit jaar maar 88K mogen
Voor losse concerten altijd minder (capaciteit voorzien op enkel hoofplein), nu was de 55000
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.032
300
die nadat ik het al eens had gevraagd om stiller te zijn, doorheen een heel nummer zaten te lullen, waarop ze door al het publiek rond hen met vieze blikken en ´shut ups´ eindelijk het zwijgen werden opgelegd. Daarna helemaal ten volle genoten.
Dit stoort mij de laatste jaren wel, mensen die zeggen hoe je een festival moet beleven.
Ik zou mijn werk hebben tijdens Harry Styles omdat ik niet tegen krijsende meisjes kan...

Als ik ergens sta en ik wil een praatje maken met iemand, so be it.
iedereen heeft andere redenen om naar een festival te gaan
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.263
3.211
Dit stoort mij de laatste jaren wel, mensen die zeggen hoe je een festival moet beleven.
Ik zou mijn werk hebben tijdens Harry Styles omdat ik niet tegen krijsende meisjes kan...

Als ik ergens sta en ik wil een praatje maken met iemand, so be it.
iedereen heeft andere redenen om naar een festival te gaan
Iedereen heeft andere redenen om naar een festival te gaan, dat klopt ja, maar laten we niet doen alsof al die verschillende redenen allemaal even valid, logisch of respectvol zijn. Ik vind echt niet dat we moeten normaliseren (ook al is dat ondertussen al te laat) dat mensen naar optredens gaan gewoon puur om de hele avond met de vrienden te lullen en dat de muziek een bijzaak wordt op zo'n avond.

Op een festival ligt mijn tolerantiegrens hiervoor wel wat hoger maar we spreken hier toch over een los concert van Bruce Springsteen? Met dit soort gedrag heb je een rechtstreekse negatieve invloed op de ervaring van andere mensen die ook veel geld hebben neergelegd. Dat geldt misschien ook voor die 'krijsende meisjes bij Harry Styles', maar die staan daar tenminste wel om de muziek ten volle te beleven.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.781
4.887
Dit stoort mij de laatste jaren wel, mensen die zeggen hoe je een festival moet beleven.
Ik zou mijn werk hebben tijdens Harry Styles omdat ik niet tegen krijsende meisjes kan...

Als ik ergens sta en ik wil een praatje maken met iemand, so be it.
iedereen heeft andere redenen om naar een festival te gaan
Kom op man, geen problemen mee met een praatje maken, maar doe dat dan niet waar iedereen van de muziek wil genieten, maar wat meer naar achter aan de bar.
Niemand die zegt dat je niet mag praten, maar doe dat dan op een plek waar iedereen dat wil doen ipv waar je iedereen stoort.
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
770
486
In Nijmegen sloot Bruce dus af met de woorden: The ESB loves you
In Werchter sloot hij af met: We’ll be seeing you

Dus kunnen we dan voorzichtig opmaken dat hij volgend jaar niet in Nederland staat maar wel in België?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken