Bruce Springsteen

T. Roses

Support act
8 dec 2016
773
487
Er gaan voor de eu 2025 tour onderstaande geruchten rond
Slane castle
Groningen
Gothenburg
Athene
Liverpool en glastonbury
San sebastiaan en Madrid
Lissabon


Ben benieuwd wat er van klopt
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.669
827
Gothenburg en Glastonbury gaan al niet samen
Spanje zou gaan om 2 show in Noord Spanje, Dat lijkt Madrid dus uit te sluiten
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
741
589
Glastonbury, Gothenborg en Madrid lijken niet te kloppen op basis van de informatie op het internet. Daarnaast missen natuurlijk de Duitse data nog in deze lijst. Ook zag ik Lille voorbij komen in een ander lijstje (Stade Pierre-Mauroy).
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
307
258
Groningen zou op zich logisch zijn aaangezien het ook bij Guns N’Roses en Rammstein is gebruikt als locatie voor een act die net al tweemaal in het recente verleden in Nederland heeft opgetreden. Zo trek je een nieuw publiek ter vervanging van diegenen die niet drie jaar achter elkaar willen gaan, plus je krijgt ook nog publiek uit Duitsland omdat het vlakbij de grens ligt.
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
131
120
Groningen zou op zich logisch zijn aaangezien het ook bij Guns N’Roses en Rammstein is gebruikt als locatie voor een act die net al tweemaal in het recente verleden in Nederland heeft opgetreden. Zo trek je een nieuw publiek ter vervanging van diegenen die niet drie jaar achter elkaar willen gaan, plus je krijgt ook nog publiek uit Duitsland omdat het vlakbij de grens ligt.
Maar je krijgt er ook hem meest slechte concertterrein van Nederland bij. Was echt verschrikkelijk geregeld bij Rammstein vorig jaar. Alleen daarom zou ik er al niet heen gaan.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.912
2.008
Groningen zou op zich logisch zijn aaangezien het ook bij Guns N’Roses en Rammstein is gebruikt als locatie voor een act die net al tweemaal in het recente verleden in Nederland heeft opgetreden. Zo trek je een nieuw publiek ter vervanging van diegenen die niet drie jaar achter elkaar willen gaan, plus je krijgt ook nog publiek uit Duitsland omdat het vlakbij de grens ligt.
Zou voor België dan Oostende geen optie zijn??
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
307
258
Maar je krijgt er ook hem meest slechte concertterrein van Nederland bij. Was echt verschrikkelijk geregeld bij Rammstein vorig jaar. Alleen daarom zou ik er al niet heen gaan.
Wat was er niet goed dan? Ik was er zowel bij GNR als bij Rammstein en vond alles best wel prima geregeld eigenlijk, geluid was ook best oké.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
936
917
Wat was er niet goed dan? Ik was er zowel bij GNR als bij Rammstein en vond alles best wel prima geregeld eigenlijk, geluid was ook best oké.
Ik snap die opmerking ook niet. Wat was dan slecht geregeld? Overigens zouden er in het stadspark in 2024 (werkzaamheden ringweg) en 2025 (werkzaamheden station) geen grootschalige optredens komen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.441
6.685
morgen start de Amerikaanse tourleg...

maar er staan maar 4 shows voor EU 2025?
dat circus komt niet naar 4 shows in EU uiteraard...
even los van de locatie geruchten, wanneer kunnen we een aankondiging verwachten voor de rest van Europa?
najaar was volgens mij een gerucht voor mogelijke aankondigingen?
25 EU shows voor 2024 kwamen er op 31 oktober 2023 bij.
Misschien tussen de VS leg en de Canada leg zouden we dan iets kunnen verwachten, gok ik?
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.120
503
morgen start de Amerikaanse tourleg...

maar er staan maar 4 shows voor EU 2025?
dat circus komt niet naar 4 shows in EU uiteraard...
even los van de locatie geruchten, wanneer kunnen we een aankondiging verwachten voor de rest van Europa?
najaar was volgens mij een gerucht voor mogelijke aankondigingen?
25 EU shows voor 2024 kwamen er op 31 oktober 2023 bij.
Misschien tussen de VS leg en de Canada leg zouden we dan iets kunnen verwachten, gok ik?
Geen idee, maar 3 jaar op een rij is toch pure verwennerij.Denk dat ze na 2025 niet meer zo snel te zien zijn in Europa gezien hun leeftijden en gezondheidsperikelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: BatMutsje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.912
2.008
Geen idee, maar 3 jaar op een rij is toch pure verwennerij.Denk dat ze na 2025 niet meer zo snel te zien zijn in Europa gezien hun leeftijden en gezondheidsperikelen.
Zijn fanbase in Europa is enorm. Wat bv voor de Rolling Stones in Amerika geld is voor Springsteen in Europa. Die tickets voor volgend jaar vliegen de deur uit. Ik denk daarna jaartje rust en dan weer op pad. Springsteen is vermoed ik niet de man die op zijn 80e nog de wereld rond gaat. Als iedereeen in goede gezondheid blijft zie ik hem echter nog wel eens terug komen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.912
2.008
Ja, dat zei ik ook al, maar daarom had de datum nog wel kunne kloppen, al is het niet heel logisch, om nieuwe Europese data bekend te maken op dezelfde dag dat de tour verder gaat in de VS
Zullen die data gewoon weer niet komen ergens oktober/november? Lijkt me toch het meest logische.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.339
919
Zullen die data gewoon weer niet komen ergens oktober/november? Lijkt me toch het meest logische.
Aan de ene kant is dat logisch. Maar het verschil is dat er nu al 4 shows vaststaan voor 2025. Daarmee zullen ook de extra shows nu wel al geregeld zijn. En waarom wachten dan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken