Rock Werchter 2025

Ja, er zijn er andere die net een live stream van meer dan 3u gedaan hebben.
Als een gevestigde band, met uitgebreid repertoire, is het toch wel wat goedkoop om (zaal-) concerten af te leveren onder de 90 minuten.
Dat is eigenlijk toch wel het absolute minimum.
Op Werchter zag ik Palaye Royale op de sloop, ik kan me moeilijk voorstellen dat zij met de superenergie op het podium boven het uur zouden kunnen spelen. Confidence Man met allerlei energieke dance moves en acrobatentouren op PKP zouden nooit langer dan een uur kunnen spelen. Niet alle concerten kunnen megalang zijn zoals die van Nick Cave (in welke toverketel van energie is die gevallen?) of Bruce Springsteen. Een intens zaalconcert van 85 minuten kan ook beregoed zijn, beter dan een concert van 100 minuten met diverse dips.

Ligt er een beetje aan hoe duur de tickets zijn, maar er zal wel geen grote artiest zijn die denkt “uurtje show, dan maar goedkopere tickets”

De tickets van London Grammar zijn wel een stuk goedkoper dan die voor vergelijkbare artiesten qua status. Voor een euro of 35 zit je al in de Ziggo.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Eind november wellicht aankondigingen van namen voor Best Kept Secret en Down The Rabbit hole? Zijn er andere grote Europese festivals die volgende week voor 11 november nog headliners of nieuwe namen gaan aankondigen voor de zomer van 2025?

Eind november wellicht aankondigingen van namen voor Best Kept Secret en Down The Rabbit hole? Zijn er andere grote Europese festivals die volgende week voor 11 november nog headliners of nieuwe namen gaan aankondigen voor de zomer van 2025?
I don’t know if you class as big but the likes of Y Not, Tramlines, Truck should be announcing imminently

London Grammar is qua show en setlist toch ook klaar voor meer dan bvb een Barn (wat nog steeds het meest logische is).
Enige nadeel, Hannah zal je nooit een show van meer dan 75min zien geven. Ze hebben het blijkbaar in Parijs wel geprobeerd maar het ook bij dat gehouden.

Blijkbaar opgetreden met een zware keelontsteking, van daar de kortere set.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread