Dave Grohl en Foo Fighters, Nirvana en aanverwante projecten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.784
9.728
GXI6zarW8AAJfcD
Vetzak.
 
  • Grrr
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
ik ken in ieder geval het gehele verhaal hier achter niet. Daarnaast is zo'n reactie naar buiten brengen ook wel sterk te noemen en het inzien van de situatie waarin hij zit. Geen idee hoe de prive situatie is, maar die zal waarschijnlijk niet prettig zijn afgelopen tijd...
 
  • Haha
Waarderingen: Timmetje, elo en Oasiss

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.861
3.209
Hij komt er tenminste voor uit en erkend dat kind. Kan onze oude Keuning nog wat van leren.

Voor zover het zelfs nog maar onze zaken zijn.
Af en toe moet ik echt even goed bedenken wie er hier nou waar vandaan komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.352
2.689
Af en toe moet ik echt even goed bedenken wie er hier nou waar vandaan komt.
Koning Albert de tweede heeft ook een buitenechtelijk kind en is er juridisch toe gedwongen het te erkennen na 50 jaar.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.861
3.209
Koning Albert de tweede heeft ook een buitenechtelijk kind en is er juridisch toe gedwongen het te erkennen na 40 jaar.
Hahaha ja daar kwam ik na een paar seconden denken ook achter. Was eerst vooral verbaasd dat ik een buitenechtelijk kind van WimLex had gemist. Die gast is af en toe een dropveter, maar dat had ik nog niet echt in m gezocht.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.758
5.274
Ach ja, bij dit soort "discussies" hangt het toch altijd af wie degene is die het gedaan heeft.
Ja, en voordat we die kaart weer krijgen, hij hoeft van mij niet gecanceld te worden. Maar je kunt wel gewoon vaststellen dat dit een dickmove is. Vetzak vind ik best mild.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken