Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jezus man.
Flinke zaal. Ik vind dat ze na hun debuut eigenlijk behoorlijk blijven plakken. Op werchter vond ik het gewoon echt saai zelfs een paar jaar terug. Ik wacht eigenlijk nog op echte hits van ze.
Ik vond de eerste keer dat ik Inhaler zag in de kleine zal van de Melkweg best indrukwekkend. Alleen sindsdien toch vrij statische optredens van ze gezien. Ook op Lowlands dit jaar vond ik ze erg saai. Daarnaast wordt Inhaler toch niet echt gedraaid op stations in NL buiten KINK en 3FM? Vind de Ziggo Dome ook wel echt een grote zaal voor ze. Ben benieuwd of de verkoop een beetje gaat lopen.
940 likes, 13 comments - kendalcalling on October 30, 2024: "Kendal '25 incoming, Friday 8am! 🙌 80+ artists. All four headliners. Let's goooo! Over 10,000 of you have registered for pre-sale within 24 hours. This exceeds the amount of tickets we have available - please ensure your entire group...
Headliners inderdaad niet heel interessant, maar daar onder wel een aantal namen die prima op Pinkpop of andere NL festivals passen toch met Kaiser Chiefs, The Wombats, Frank Turner, Sports Team, the last dinner party.
Daar kan je op wachten maar dat wil niet zeggen dat je daarvoor al wat anders bekend kan maken... Als ze bv Timberlake hebben zouden ze die er al uit kunnen gooien. Die heeft toch al 25 andere data staan in de zomer..... Maar zal ook wel te maken hebben met de wens van de artiest/management...
Headliners inderdaad niet heel interessant, maar daar onder wel een aantal namen die prima op Pinkpop of andere NL festivals passen toch met Kaiser Chiefs, The Wombats, Frank Turner, Sports Team, the last dinner party.
Klopt, maar het is allemaal Brits en het blijft bij al die namen de vraag of ze de Noordzee over gaan steken, of alleen wat losse optredens in het VK doen.
Maar het zijn zeker wel namen die als dagvulling op bijv. Pinkpop passen.
nergens op basis van actuele geruchten. Meer van hun laatste album is van 2022 (will of the people) en volgend jaar is dat alweer 3 jaar geleden, vaak zitten er 3-4-5 jaar tussen hun albums dus op basis daarvan zou een album 2025 logisch zijn. maar goed dan moeten we wel iets van een hint oid al gaan zien, en dat is nog niet gebeurd dus acht de kans met de dag kleiner. Meer dat het 2026 wordt.
Denk dat je Blossoms en The Lathums dan te kort doet. Dit is toch huis, tuin en keuken muziek die de plaatselijke braderie niet had ontstegen zonder springplank.
Komende zomer zien we Muse weer op de festivals, maar vandaag gaan we terug naar 2004. Toen stond de band namelijk voor het eerst als afsluiter op Pinkpop.
Muse was de afsluiter, maar stond onder Lenny Kravitz op de poster.
Zoals Armin in 2019 de zaterdag afsloot maar onder The Cure op de poster stond en Martin Garrix in 2017 de zaterdag afsloot maar onder Justin Bieber op de poster stond.
Denk dat je Blossoms en The Lathums dan te kort doet. Dit is toch huis, tuin en keuken muziek die de plaatselijke braderie niet had ontstegen zonder springplank.