Pinkpop 2025

Die hebben ze ook gevonden in de vorm van Olivia Rodrigo denk ik. Ze gaan geen 2 jonge frisse headliners neerzetten denk ik. Te gewaagd voor PP.
Denk dat je eerder een Fender kan boeken als een Rodrigo. Fender in het rijtje met JT en LP heb je een oude bekende rocknaam, een grote popnaam en een nieuwe rockheadliner.

Misschien dat ze het voor elkaar krijgen om Fender en Rodrigo in de co-head constructie kunnen zetten net als Ed en Sam Smit dit jaar.

Tinderbox Denemarken deelt nu ook;
Greenday
Kylie Minogue
Lukas Graham en meer

Dus geen Greenday op Roskilde en Kylie wel daar op een festival.

Als Sam Fender komt, zal dat denk ik zijn als sub. Ik kan me niet voorstellen dat Mojo hem in de afas en 013 zet (ipv ziggo dome oid) en hem in dezelfde maand aankondigt als headliner van Pinkpop.

Als Sam Fender komt, zal dat denk ik zijn als sub. Ik kan me niet voorstellen dat Mojo hem in de afas en 013 zet (ipv ziggo dome oid) en hem in dezelfde maand aankondigt als headliner van Pinkpop.

Hij treedt ook op in de Vorst Nationaal in België. Onmogelijk is het dus niet.

• Leuk
Waarderingen: stanleyy

Beiden waren wel in letterlijk 1 minuut uitverkocht. Staat overal in Europa (m.u.v. Engeland) in de ‘kleinere’ zalen. Vond die keuze ook al niet logisch

Daar er eerst hoop was op Foo Fighters zouden we nu moeten hopen op Sam Fender? Dat is toch een wereld van verschil? Niks tegen Sam Fender maar voor mij is dit zeker geen headliner (toch nog niet).

• Leuk
Waarderingen: stanleyy
Olivia Rodrigo is of headliner of komt niet. Jullie onderschatten volgens mij hoe groot ze wel niet is.
kweet nie... krijg een beetje Maneskin vibes erbij.... 2 uur speeltijd geven, maar net genoeg materiaal om krap 1 uur en 3 kwartier vol te spelen, waarvan bijna 30 minuten instrumentale intermezzo... Dus doe mij maar optie 2 (ze komt niet) dank u

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Maria en Timmetje
Ik denk daarom dat hij juist wel komt. Hele goede marketing vanuit Fender zijn kant. Iedereen hoort eerst dat hij een europese tour binnen 5 min uitverkoopt, vervolgens is hij headliner op pp en werchter en pas na die aankondiging komt zijn nieuwe album, hype tot de max opbouwen. Als dat album bevalt kan het vanuit Mojo ook nog eens een goede booking worden.

Doe Rodrigo maar. Of iets anders verfrissends voor de jeugd.
Heb Muse ('00, '02', '04, '07 en '15), de FF's ('11, '14, '18) en vooral Green Day ('13, '17, '22) al voldoende op Pinkpop gezien.
I say heeeeeeeee you say hoooooooooo heeeeeeeee hooooooooooo heeeeeeeee hoooooooooooo 😩 (< samenvatting van een Green Day optreden).
Wij als jeugdigen hebben ons mogen vermaken met top headliners, de jeugd van nu mag dat net zogoed wat mij betreft. 🩷

Zou het heel verfrissend vinden als Pinkpop een Sam Fender als headliner neer durft te zetten. Werd wel tijd voor iets nieuws. Hoe staat het voor de rest met de mentale gezondheid van Sam Fender? In 2022 toen meerdere concerten afgezegd volgens mij, wegens mentale problemen?. Best snel en knap dat je dan 3 jaar later als headliner op festivals staat

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik hoop vooral als sam fender 1 van de headliners is, maak dit dan snel bekend en geen heel circus met spanning opbouw en vervolgens sam fender aankondigen. Dit is leuk met een exclusieve headliner maar niet met headliners die al op andere posters staan

Zou het heel verfrissend vinden als Pinkpop een Sam Fender als headliner neer durft te zetten. Werd wel tijd voor iets nieuws. Hoe staat het voor de rest met de mentale gezondheid van Sam Fender? In 2022 toen meerdere concerten afgezegd volgens mij, wegens mentale problemen?. Best snel en knap dat je dan 3 jaar later als headliner op festivals staat
Ik hoop ook vooral dat 2025 voor hem enigzins gedoseerd gaat en niet meteen over de top met drie miljoen tours door UK/EU/USA. Want anders vrees ik dat het nog wel eens in herhaling kan vallen inderdaad.

Was dat niet vanwege stemproblemen? Of was dat later?

Users who are viewing this thread