Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Okee mischien is het dit jaar dan toch tijd om de overstap te maken naar Werchter! Green day en Sam fender...
Op die manier kan je dus ook boeken vernieuwend in het juiste genre
Okee mischien is het dit jaar dan toch tijd om de overstap te maken naar Werchter! Green day en Sam fender...
Sam Fender nu al als headliner vind ik verassend! Ik zou het toejuichen want ben groot fan van hem, maar zag het nog niet aankomen. Zou dit een afzegger hebben betekent?
De beste man heeft op 2 concerten na z'n Europese tour begin volgend jaar binnen 1 uur uitverkocht waaronder 2 concerten in Nederland. Ik zou het wel aandurven als Pinkpop zijnde. Al ben ik er niet kapot van, ik zou het wel begrijpen. Iets met ijzer smeden.....
Zelfde gaat nu ook op voor Linkin Park..
De beste man heeft op 2 concerten na z'n Europese tour begin volgend jaar binnen 1 uur uitverkocht waaronder 2 concerten in Nederland. Ik zou het wel aandurven als Pinkpop zijnde.
Misschien ook wel de reden dat hij 2 kleine zalen heeft in plaats van 1 of 2 keer Ziggo. Denk dat je deze wel kan opschrijven als headliner van Pinkpop. Als ik nog een gerucht de wereld in mag roepen...... Hier had anders The Cure in het geval van Werchter en FF in het geval van Pinkpop gestaan.
Komende zomer zien we Muse weer op de festivals, maar vandaag gaan we terug naar 2004. Toen stond de band namelijk voor het eerst als afsluiter op Pinkpop.
Sam Fender nu al als headliner vind ik verassend! Ik zou het toejuichen want ben groot fan van hem, maar zag het nog niet aankomen. Zou dit een afzegger hebben betekent?
Ik zat toch niet heel fout met mijn verbazing van de optredens in 013 en AFAS; ik vermoedde wel dat hij tegen de headlinerstatus aanschurkte.
Zoals al gezegd, als Maneskin het was, Sam Fender zeker, maar dat zou ook niet helemaal het referentiekader moeten zijn. Ik voorzie toch dat Pinkpop dit niet aandurft. Niet op de laatste plaats (daar komt ie weer) dat Werchter ook nog een alternatief biedt tijdens/rondom de headliner.
Er zijn nog wel meer festivals die nog moeten komen. Mad Cool NOS Alive Open'er Rock for People Sziget. Maar ben het met je eens hoor. Ze mogen wel eens iets van zich laten horen. Of zouden ze weer wachten tot december?
Dat we nog even in de veronderstelling mogen zijn dat Pinkpop iets fijns uit de hoge hoed tovert alvorens hier weer de sluizen van kritiek open kunnen .
Ga al dik 15 jaar naar pinkpop, en zou graag langer willen blijven gaan! Het is voor mij nostalgisch en altijd enorm genoten... alleen gaat het voor MIJ de verkeerde kant op, skydeck, groepsplekken maar met name het grote pop gehalte.
Hier op dit forum vraagt een ieder om vernieuwing (althans altijd hetzelfde groepje), en worden popnamen op een voetstuk gezet, hebben meer streams, doen het leuk op tiktok, trekt nieuwe bezoekers... etc.
Ik heb er alleen niks mee en dat heeft niks met oogkleppen te maken, ik ga ook niet naar een festival als defqon omdat het populair is! Niet mijn muziek niet mijn ding, prima toch?
Het is afwachten waar pinkpop mee komt natuurlijk...
Denk alleen dat er met mij nog vele toch wel enthousiast worden van de 1e aankondigingen van Werchter, met in het achterhoofd houdende de geruchten die rond pinkpop hangen.