Pinkpop 2025

neen...

maar misschien mag hij een sub main spot of Noord afsluiter zijn, van mij mag hij een zaalshow doen
Die spot verdient hij op het moment zeker. Pinkpop moet op zoek naar nieuwe headliners, als Fender zijn nieuwe album opnieuw goed ontvangen wordt, dan is dit de jongen die ze moeten hebben op het moment en staat hij over een paar jaar als laatste van de dag

Twee albums op zak, twee Ziggo Domes uitverkocht, zet vette shows weg, trekt jong publiek.
Dat zou dan alleen niet rijmen dat mojo vorig jaar nog zei:
NBT hebben nog 1 goed album nodig om de headlinepositie te krijgen?
Volgens mij hebben zij er meer en ook shows over de hele wereld uitverkocht

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: brutus257
Het is volgens mij niet zo ingewikkeld. Zet Olivia Rodrigo ergens neer voor 100 euro en zet NBT daar neer voor 100 euro en ik durf er beide handen voor in het vuur te leggen dat Olivia Rodrigo meer kaarten wegzet.

Sterker nog, ik vermoed dat komend jaar de eerste en laatste kans is voor Pinkpop om haar te strikken.

• Leuk
Waarderingen: thedude182 en Timmetje
Dat meisje heeft net 2 albums uit (als ik het goed heb opgezocht).
Kan dan wel even een hype zijn, maar dat hoef je toch niet meteen op een voetstuk te plaatsen?
Kings of Leon is geen headliner omdat de hype omtrent de band wat weg is?
Heeft wel een paar kneiter goede albums gemaakt...
Volg jullie soms echt niet meer!
Dat iets jouw smaak niet is hoeft natuurlijk niet meteen te betekenen dat het niet headliner waardig is... "dat meisje" zegt eigenlijk al wel genoeg. 😅

• Winning
Waarderingen: Oasiss
2004.

Je kunt ook zeggen dat hij in 1993 headliner was, toen stond hij in groter formaat op de poster dan de andere artiesten - de poster was op volgorde van optreden, in die tijd was de afsluiter niet per se de grootste act van de dag. Anders kun je dat in 1991 zeggen, toen stond hij bovenaan de poster.
2004 was muse headliner

Ik vind het wel een frisse, gedurfde zet eigenlijk. Weet niet of het misschien een jaar te vroeg is voor 'm maar dat hij ooit eens zou gaan headlinen was imo wel duidelijk. Mocht PP het ook aandurven zou ik iig niet ontevreden zijn. Als ze Maneskin op die spot aandurven dan mag Sam wat mij betreft ook wel.

En bij PP blijft het oorverdovend stil....
Er zijn nog wel meer festivals die nog moeten komen. Mad Cool NOS Alive Open'er Rock for People Sziget. Maar ben het met je eens hoor. Ze mogen wel eens iets van zich laten horen. Of zouden ze weer wachten tot december?

En bij PP blijft het oorverdovend stil....
Dat geldt voor alle Nederlandse festivals. Was vorig jaar overigens niet veel anders. BKS, DTRH en PP zaten toen heel kort na elkaar met hun eerste namen, maar toen hadden eigenlijk alle grote Europese festivals al namen bekend gemaakt.

Vandaag zou Roskilde nog met nieuws komen.

Sam Fender naar Rock Werchter.. Headliner aldaar op de zaterdag.
Okee mischien is het dit jaar dan toch tijd om de overstap te maken naar Werchter! Green day en Sam fender...
Op die manier kan je dus ook boeken vernieuwend in het juiste genre

Sam Fender nu al als headliner vind ik verassend! Ik zou het toejuichen want ben groot fan van hem, maar zag het nog niet aankomen. Zou dit een afzegger hebben betekent?

Users who are viewing this thread