Pinkpop 2025

wanneer is lenny kravits headliner geweest?
volgens mij nooit
2004.

Je kunt ook zeggen dat hij in 1993 headliner was, toen stond hij in groter formaat op de poster dan de andere artiesten - de poster was op volgorde van optreden, in die tijd was de afsluiter niet per se de grootste act van de dag. Anders kun je dat in 1991 zeggen, toen stond hij bovenaan de poster.

Laatst bewerkt:
Ik vind wel jammer dat Pinkpop verkoop vaak zo erg afhangt van de headliner. Dit hebben ze natuurlijk zelf veroorzaakt. Dit jaar ging ik naar Pinkpop omdat goed rock laag was al stond het niet boven aan.

Nu is een groot nadeel dat op een uitverkocht dag je amper naar andere podiums kan. Als er dus een mooi onderlaag is heb je amper de kans om het te zien op uitverkochte dag.

Olivia Rodrigo is of headliner of komt niet. Jullie onderschatten volgens mij hoe groot ze wel niet is.
Dat meisje heeft net 2 albums uit (als ik het goed heb opgezocht).
Kan dan wel even een hype zijn, maar dat hoef je toch niet meteen op een voetstuk te plaatsen?
Kings of Leon is geen headliner omdat de hype omtrent de band wat weg is?
Heeft wel een paar kneiter goede albums gemaakt...
Volg jullie soms echt niet meer!

Kan dan wel even een hype zijn, maar dat hoef je toch niet meteen op een voetstuk te plaatsen?
Twee albums op zak, twee Ziggo Domes uitverkocht, zet vette shows weg, trekt jong publiek. Prachtige headliner.

Kings of Leon doet al jaren niets relevants meer, krijgt lagere spots op andere festivals en schijnt live wat saai te zijn. Waarom zou je die in vredesnaam als dagafsluiter wegzetten als je die tegenwoordig eerder als een afsluiter voor Noord kan boeken?

• Leuk
Waarderingen: Paddy en thedude182
Twee albums op zak, twee Ziggo Domes uitverkocht, zet vette shows weg, trekt jong publiek. Prachtige headliner.

Kings of Leon doet al jaren niets relevants meer, krijgt lagere spots op andere festivals en schijnt live wat saai te zijn. Waarom zou je die in vredesnaam als dagafsluiter wegzetten als je die tegenwoordig eerder als een afsluiter voor Noord kan boeken?
Kings of Leon kon het Bospopterrein niet eens uitverkopen paar jaar terug...

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik zet haar niet op voetstuk omdat ik het wil. Ik zet haar op een voetstuk omdat het feiten zijn. Haar cijfers liegen er niet om en zijn echt gestoord hoog.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Oasiss
Hint Sam Fender hier naar een terugkeer op Werchter? En kunnen we die ook al met potlood opschrijven voor pinkpop?
Begint nu wel bijna tijd te worden dat we wat horen..
1000051951.jpg

• Confetti
Waarderingen: Joe
Waar komt Muse opeens vandaan?

Dit was in antwoord op wat ik zou willen zien.

Maar verder: Ik zou niet weten waarom Muse niet zou kunnen? Hebben afgelopen jaar afgezegd en weinig getourd. Touren normaal heel veel, dus het lijkt me heel waarschijnlijk dat ze weer gaan touren. Doen wellicht een eigen show, maar volgens mij liep de verkoop in Den Haag niet super goed, dus zou het niet vreemd vinden als ze voor Pinkpop gaan.

Of heb ik iets gemist waarom ze af zouden vallen?

Users who are viewing this thread