Pinkpop 2025

Ik denk zelf dat KoL niet voor minder dan headliner zou komen (en dan evt eerder naar andere plekken gaat), maar verder een beest plausibel rijtje!

Ik denk zelf dat KoL niet voor minder dan headliner zou komen (en dan evt eerder naar andere plekken gaat), maar verder een beest plausibel rijtje!
Tot nu toe aangekondigd op twee festivals (een in Mexico en een in USA) en beide sub, dus daarom dat hier wordt gedacht dat die headliner 'eis' wat milder is geworden.

Ja, zag het inderdaad. Voor mijn gevoel zie ik ze toch niet zo gauw op een Pinkpop genoegen nemen met een plek als sub (en dat betekent dan denk ik dat ze niet komen). Gebeurt het vaker dat een artiest eerst (vaker) headliner was en daarna genoegen neemt met minder? Snow Patrol staat mij bij? Verder misschien nog wat oud headliners die richting het bejaarde gaan?

Laatst bewerkt:
dus we hebben (main - noord- main)

vr : epica - kings of leon - justin timberlake
za : Offspring - snow patrol - olivia rodrigo
zo : Sam Fender - oscar and the wolf - linkin park

zo iets??
Epica is een fantastische band maar zeker geen main sub op een festival als pinkpop

Gewoon 's middags op de mainstage is prima spot voor ze

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ja, zag het inderdaad. Voor mijn gevoel zie ik ze toch niet zo gauw op een Pinkpop genoegen nemen met een plek als sub (en dat betekent dan denk ik dat ze niet komen). Gebeurt het vaker dat een artiest eerst (vaker) headliner was en daarna genoegen neemt met minder. Snow Patrol staat mij bij? Verder misschien nog wat oud headliners die richting het bejaarde gaan?
Lenny Kravitz als sub in 2019, na headliner in begin 2000's. Zullen er wellicht nog meer zijn.

de verkoop van de laatste shows, waaronder die op het Bospop terrein spelen daar ook een rol bij ( ca 10 a 12 duizen bezoekers )
Is gewoon afhankelijk van wat ze zelf willen denk ik. Headlinen kan prima op een festival als bv Bospop. Maar niet meer (neem ik aan) op een festival als PP. Daar zullen ze toch met minder genoegen moeten nemen. Anders kunnen ze altijd nog kiezen voor de Ziggo.

Wel wat zonde zo in het volle licht.
Gelukkig houd dat Epica niet tegen, stonden vorig jaar op Graspop in de middagzon met een indrukwekkende show met pyro, vuurdanseressen etc.
show staat op youtube, voor de fans kan ik aanraden om hem eens terug te kijken. was een leuk optreden. show die ze meenamen deed niet onder aan de headliners.

• Leuk
Waarderingen: Jamel, Paddy en Timmetje
Doet me echt denken aan nightwish in 2022 geweldig dat je als festival hun zo laag kan zetten maar eigenlijk valt het daardoor wel in het water want beide band hebben wel donker nodig om een sfeer te creƫren
Nightwish is qua grootte toch wel een ander verhaal. Ik blijf ervan overtuigd dat ze vroeg speelden vanwege een logistiek/scheduling issue, aangezien ze als derde naam op de poster stonden hadden ze waarschijnlijk anders als mainstage sub of north afsluiter gestaan

Tijdje geleden dat ik gereageerd had: Ik zie mij nu dit wel voor:

Vr: Snow patrol/Sam fender combi als sub en headliner respectievelijk (meer de popdag) en zooi nederlandse namen
Za Kings of leon/Muse als sub/headliner. Meer de rock dag
Zo Timberlake headliner, evt olivia als sub? of een wat meer dance achtige naam?

Users who are viewing this thread