Pinkpop 2025

Tijdje geleden dat ik gereageerd had: Ik zie mij nu dit wel voor:

Vr: Snow patrol/Sam fender combi als sub en headliner respectievelijk (meer de popdag) en zooi nederlandse namen
Za Kings of leon/Muse als sub/headliner. Meer de rock dag
Zo Timberlake headliner, evt olivia als sub? of een wat meer dance achtige naam?
Klinkt best aardig! Alleen Olivia zal niet subben meen ik.
Of ze hebben al erg lang een deal staan met haar , voor de grootste hype.

Gooi jij je wensenlijstje er eens in dan? 😁

Ik zou Muse wel weer graag terug zien, is lang geleden. Verder heeft Queens of the Stone age wel aangetoond te kunnen headlinen wat mij betreft, zou ze graag met een langere set terug zien komen.

Ik heb verder geen gekke wensen, gewoon de gebruikelijke namen (The Cure had ik gaaf gevonden, Metallica, Rammstein, RHCP, Foo Fighters etc).
Of anders namen die eerder nog geen headliner waren. Ik vind dat een band als nothing but thieves, Editors, Volbeat ook best kunnen headlinen ondertussen.

Edit:
Overigens mogen het voor mij ook best nieuwere artiesten zijn, zet wat mij betreft Greta van Fleet maar als headliner neer, of Inhaler desnoods.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Maria en brutus257
In de laatste voorspellingen zie ik maar weinig Linkin' Park. Daar is toch geen bijzondere reden voor en lijkt me er 1 om met potlood opgeschreven kan worden?

Tijdje geleden dat ik gereageerd had: Ik zie mij nu dit wel voor:

Vr: Snow patrol/Sam fender combi als sub en headliner respectievelijk (meer de popdag) en zooi nederlandse namen
Za Kings of leon/Muse als sub/headliner. Meer de rock dag
Zo Timberlake headliner, evt olivia als sub? of een wat meer dance achtige naam?
Mijn Gok:
vr: Justin Timberlake / Snow patrol / Kings Of Leon sub
za: Iets wat niemand ziet aankomen / oliva als sub
zo: Linkin Park / Sam fender sub

Daarbij nog Idles, Biffy Clyro, wet leg, Rise against, Airbourne en we hebben een redelijk aardige (wel erg rock gerelateerd) line up.

Rekening ermee houdend dat er altijd nog artiesten zijn die eventueel wel kunnen headlinen maar nog geen nieuws over is. Bijv een Muse etc

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: legenden en brutus257
Mijn Gok:
vr: Justin Timberlake / Snow patrol / Kings Of Leon sub
za: Iets wat niemand ziet aankomen / oliva als sub
zo: Linkin Park / Sam fender sub

Rekening ermee houdend dat er altijd nog artiesten zijn die eventueel wel kunnen headlinen maar nog geen nieuws over is. Bijv een Muse etc
Als ze dit voor elkaar krijgen, hebben ze wel een heel erg sterke lineup aan de boven kant. (Niet perse naar mijn smaak, maar als je kijkt naar hoe groot de namen zijn)

Lijkt me onwaarschijnlijk, maar ik zou mijn petje er voor afnemen.
Edit: Aan de andere kant, als je Sam Smith als Sub neer kan zetten, moet dat met Olivia ook kunnen lukken lijkt me ;)

• Leuk
Waarderingen: brutus257 en Festivalgek
Ik zou Muse wel weer graag terug zien, is lang geleden. Verder heeft Queens of the Stone age wel aangetoond te kunnen headlinen wat mij betreft, zou ze graag met een langere set terug zien komen.

Ik heb verder geen gekke wensen, gewoon de gebruikelijke namen (The Cure had ik gaaf gevonden, Metallica, Rammstein, RHCP, Foo Fighters etc).
Of anders namen die eerder nog geen headliner waren. Ik vind dat een band als nothing but thieves, Editors, Volbeat ook best kunnen headlinen ondertussen.

Edit:
Overigens mogen het voor mij ook best nieuwere artiesten zijn, zet wat mij betreft Greta van Fleet maar als headliner neer, of Inhaler desnoods.
Ik zie een gemeenschappelijke deler.. ;)

Muse/Qotsa - Volbeat - Olivia Rodrigo/Justin Timberlake zou wel een "typisch pinkpop" rijtje zijn.

Als ze dit voor elkaar krijgen, hebben ze wel een heel erg sterke lineup aan de boven kant. (Niet perse naar mijn smaak, maar als je kijkt naar hoe groot de namen zijn)

Lijkt me onwaarschijnlijk, maar ik zou mijn petje er voor afnemen.
Edit: Aan de andere kant, als je Sam Smith als Sub neer kan zetten, moet dat met Olivia ook kunnen lukken lijkt me ;)
Precies, dat gevoel heb ik er wel een beetje bij. De deal kan ook al zeker een jaar staan waarbij de sub spot toen al vast gelegd is en deze dus ook al vast staat.

Edit:
je begint je verhaal vrij realistisch, maar gaandeweg verlies je je geloofwaardigheid

Edit:
Als je Nothing but Thieves, Greta van Fleet e.d. laat headlinen gaan er terug maar 40.000 tickets verkocht worden zoals dit jaar op vrijdag en zaterdag. Gaat niet gebeuren volgens mij.

je begint je verhaal vrij realistisch, maar gaandeweg verlies je je geloofwaardigheid

Tja, wat ik daar mee wil aangeven is mijn persoonlijke voorkeur:
Liever terug naar 40.000 - 50.000 bezoekers met dit soort namen als headliners als de 'grote' rock headliners niet meer haalbaar zijn, dan naar een festival met Olivia etc als headliner.

Overigens kan ik best level met wat hierboven als optie gegeven werd:
Muse - Volbeat - Olivia.

• Leuk
Waarderingen: colette283 en brutus257
Zou Pinkpop zich moeten durven wagen aan een "european exclusive"artiest vraag ik me wel eens af.

Zoals Rock am Ring heeft met Bring me the horizon, nu heeft bmth dit jaar al veel getourd in europa.

Maar zo creëer je een bepaalde hype elk jaar. Als je een bepaalde artiesten ( wel alleen sub of headliner) elk jaar op deze manier kan boeken.

Users who are viewing this thread