Pinkpop 2025

KOL zojuist bevestigd voor een April festival in Mexico, die zullen wel een lijn doortrekken naar Europa lijkt me

• Leuk
Waarderingen: Maria
Bekijk bijlage 10884

Festival in Monterrey Mexico, geeft een goede indicatie van welke positie sommige acts op Pinkpop zouden accepteren. Bijvoorbeeld KOL en Fall Out Boy als sub, Charli als 3e, Benson Boone begin vd dag
Charli XCX staat als headliner op Primavera, in Europa waarschijnlijker een stuk groter dan in Latijns-Amerika.

Oh dat is dus wel interessant dat Olivia Rodrigo als dag afsluiter staat maar Charli XCX als sub/podium headliner?

Ah Kings of Leon, die hebben we nog niet gehad als potentiële headliner :ROFLMAO:
Kings of Leon is toch altijd wel een naam om rekening mee te houden. Ik acht de kans in 2025 toch ook weer groot (als in headliner).
Met het laatste album hebben ze maar een kleine tour door Europa gehad. En afgelopen maanden een grote tour door de US dus zie die wel de oversteek maken

• Leuk
Waarderingen: brutus257 en ChrisV
Kings of Leon is toch altijd wel een naam om rekening mee te houden. Ik acht de kans in 2025 toch ook weer groot (als in headliner).
Met het laatste album hebben ze maar een kleine tour door Europa gehad. En afgelopen maanden een grote tour door de US dus zie die wel de oversteek maken
Die gaan niet hoger dan afsluiter Noord eindigen anno 2025.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
Ja, denk zelf ook dat ze niet voor minder komen. Straks zitten we echt met Justin Timberlake - Kings of Leon - Shawn Mendes. Laten we het niet hopen...

• Haha
Waarderingen: DennisvdBr

Users who are viewing this thread