Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Festival in Monterrey Mexico, geeft een goede indicatie van welke positie sommige acts op Pinkpop zouden accepteren. Bijvoorbeeld KOL en Fall Out Boy als sub, Charli als 3e, Benson Boone begin vd dag
Primavera is ook een geval apart hoor, daar stond Beck in 2022 ook tussen de headliners bijvoorbeeld, terwijl die op RW in de Barn stond (niet eens als afsluiter)
Festival in Monterrey Mexico, geeft een goede indicatie van welke positie sommige acts op Pinkpop zouden accepteren. Bijvoorbeeld KOL en Fall Out Boy als sub, Charli als 3e, Benson Boone begin vd dag
Kings of Leon is toch altijd wel een naam om rekening mee te houden. Ik acht de kans in 2025 toch ook weer groot (als in headliner).
Met het laatste album hebben ze maar een kleine tour door Europa gehad. En afgelopen maanden een grote tour door de US dus zie die wel de oversteek maken
Kings of Leon is toch altijd wel een naam om rekening mee te houden. Ik acht de kans in 2025 toch ook weer groot (als in headliner).
Met het laatste album hebben ze maar een kleine tour door Europa gehad. En afgelopen maanden een grote tour door de US dus zie die wel de oversteek maken
Ja, denk zelf ook dat ze niet voor minder komen. Straks zitten we echt met Justin Timberlake - Kings of Leon - Shawn Mendes. Laten we het niet hopen...