ik geloof niet dat we nog een hoge hoed nodig hebben? of worden er echt nog onduidelijke verrassingen verwacht? als je een beetje terug kijkt tussen de lopende geruchten en wat inmiddels al tussen de afvallers zit, lijkt me eea duidelijk te zijn geworden.Dat we nog even in de veronderstelling mogen zijn dat Pinkpop iets fijns uit de hoge hoed tovert alvorens hier weer de sluizen van kritiek open kunnen .
we zien sowieso 1 Pop festival headliner die al festivals aangekondigd heeft rond Pinkpop en nog de datum van Pinkpop open heeft en geen NL (festival)datum
we zien 1 Pop dame uit Amerika 2 Machester shows geven vlak na Pinkpop met inmiddels headline spots op weliswaar Zuid Amerikaanse festivals in 2025, maar daarvan zou je al kunnen aanduiden dat ze niet alleen voor 2 Machester shows overzee's gaat komen
daarnaast zien we EU festivals die een Rock-genre headliner on hold hebben en er is een come-back act die in november een nieuw album presenteert, waarbij ik er heel sterk van uit ga dat deze act de plek in NL gaat innemen van Foo Fighters die de stekker er uit getrokken hebben...
maar goed, kan ook heel goed de tunnel zijn waar ik in zit