Rock Werchter 2025

Knightofmuser

Campingartiest
1 okt 2022
67
43
Ik denk uit de Hurricane/Southside post met enige zekerheid te halen: Yellowcard, Amyl and the Sniffers, Wet Leg, Good Charlotte.
Kanshebbers dus.

Ook hebben er twee wat weg van Metallica en Jack White, maar daar durf ik met een stuk minder zekerheid iets over te zeggen.
good charlotte have a new album planned?
 

Knightofmuser

Campingartiest
1 okt 2022
67
43
group or artist that could be in the lineup

- Green Day -The Cure - Franz Ferdinand -Weezer - Archive - London Grammar - Fontaines DC - Aurora - Amyl & the sniffers - Biffy Clyro - Linkin Park - Snow Patrol - The Warning - The lemon twigs -
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
461
443
Tja, Green Day dan maar?
Ik neem ze op de koop toe, met het oog op nog meer hoge spots te vullen.
Ik zou ze ook niet laten schieten als ik de kans zou krijgen om ze te boeken. Maarja ik ben geen boeker, heb niet de centen en zeker geen telefoonnummer van Billy
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
877
763
Ik weet dat de kans vrijwel 0 is, maar het zou echt zalig zijn moest Werchter eens zot doen en Annenmaykantereit en/of Von Wegen Lisbeth programmeren ergens in de namiddag in een tent.
Mijn liefde voor Duitse muziek ter zijde: ik denk dat we Green Day, Electric Callboy, Biffy Clyro, Wet Leg en Amyl daarmee wel als zekerheden kunnen noteren?
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
281
340
Mijn liefde voor Duitse muziek ter zijde: ik denk dat we Green Day, Electric Callboy, Biffy Clyro, Wet Leg en Amyl daarmee wel als zekerheden kunnen noteren?
Het zou gek moeten lopen als dit niet het geval was, en het zijn mooie eerste namen wat mij betreft. Wel opvallend dat Biffy Clyro zowel RaR als Hurricane doet.

Yellowcard trouwens ook tof, maar die ga ik al zien in Tivoli.
 

PK82

Playlistbediener
8 jul 2024
28
25
Het zou gek moeten lopen als dit niet het geval was, en het zijn mooie eerste namen wat mij betreft. Wel opvallend dat Biffy Clyro zowel RaR als Hurricane doet.

Yellowcard trouwens ook tof, maar die ga ik al zien in Tivoli.
Biffy Clyro heeft een lange pauze genomen dus ik denk dat ze volgend jaar op echt belachelijk veel festivals te zien zijn.
Ik heb ze 2x gezien (Barn & AB) en was beide keren echt goed.
Andere keer op mainstage heb ik ze gemist wegens België-Argentinië ... 2x verloren op 1 dag dus ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: ElNiño

Sisco1481

Campingartiest
14 jul 2024
75
64
Biffy Clyro heeft een lange pauze genomen dus ik denk dat ze volgend jaar op echt belachelijk veel festivals te zien zijn.
Ik heb ze 2x gezien (Barn & AB) en was beide keren echt goed.
Andere keer op mainstage heb ik ze gemist wegens België-Argentinië ... 2x verloren op 1 dag dus ;-)
They’re my favourite band so praying they’re there. Just recently seen them at Victorious Festival in the uk and they’re as good as ever
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.789
9.738
Mooi dat het uitverkocht is maar ze eigenlijk nog niet weten overtuigen op een festival. Alhoewel het nu terug aan werchter zou moeten zijn na Pkp, core en dour.
Ik heb ze The Strokes eens last minute zien vervangen op de main stage van Primavera. Zelfs met een kleine 40 graden koorts toen echt gedanst als een gek. Maar goed, gewoon in de Clubs als laatste of ergens wat vroeger in de Barn kan ook gewoon werken.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
461
443
Biffy Clyro heeft een lange pauze genomen dus ik denk dat ze volgend jaar op echt belachelijk veel festivals te zien zijn.
Ik heb ze 2x gezien (Barn & AB) en was beide keren echt goed.
Andere keer op mainstage heb ik ze gemist wegens België-Argentinië ... 2x verloren op 1 dag dus ;-)
Hebben ze ook wat nieuws te brengen?
Nieuwe muziek? Dan heb ik dat compleet gemist.
Ongeacht dat; 3xgezien meen ik. In het voorprogramma Muse een keer en op Werchter, plus... weet het even niet meer.
Ze bevallen mij goed!
Een voorbeeld van een band die in the UK hoge posities inneemt maar hier nooit echt doorbreekt lijkt het.

Sowieso beuken als ze komen. Zweterige Barn of een 6uurtje Main denk ik
 
Laatst bewerkt:

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
281
340
Hebben ze ook wat nieuws te brengen?
Nieuwe muziek? Dan heb ik dar compleet gemist.
Ongeacht dat; 3xgezien meen ik. In hey voorprogramma Muse een keer en op Werchter, plus... weet het evenbniet meer.
Ze bevallen mij goed!
Een voorbeeld van een band die in the UK hoge posities inneemt maar hier nooit echt doorbreekt lijkt het.

Sowieso beuken als ze komen. Zweterige Barn of een 6uurtje Main denk ik
Wordt ook wel één van mijn must see's als ze komen. Ook alvast medelijden met de mensen naast me als ik Space & Black Chandelier loop mee te blèren.
 
  • On fire
Waarderingen: ChrisV

PK82

Playlistbediener
8 jul 2024
28
25
Volgens mij hier ooit ook gelezen dat Biffy niet het allergemakkelijkste groepje is in onderhandeling en hele hoge eisen vanuit de UK meebrengen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken