Je hebt me wellicht verkeerd begrepen, ik bedoelde meer dat ik het wel een goede boeking zou vinden voor Graspop omdat ze al 14 jaar niet in de Benelux opgetreden hebben. Net als dat ik bijvoorbeeld Motley Crue vorig jaar wel een goede boeking vond om diezelfde reden, ook al heb ik helemaal niets met die band. Mijn kennis van oude classic rock, glam, hardrock etc bands is zeer beperkt omdat ik er niet zo geïnteresseerd in ben en die bands meestal skip op Graspop. Ik voel nooit zo die behoefte om ze allemaal een keer live gezien te hebben. Verder vind ik wel gewoon dat het hoort bij de identiteit van het festival, en hoop ik voor de fans dat ze er wel staan.Nu ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar op basis waarvan jij dan Journey wilde zien. Ik hoop niet dat ik fans nu heel erg beledig, dat is zeker niet mijn bedoeling, maar ik vind Journey wel een typische 'one-hit-wonder'.
Al moet ik erbij zeggen dat het nog wel lachen kan zijn om dat nummer even volop mee te zingen als ze op Graspop staan, als er niets interessants tegelijk speelt Net zoals ik bij Europe altijd net op tijd aan kom lopen om The Final Countdown even mee te pakken.