De onofficiële Rock Werchter 2024 Festileaks meetup(s) + groepsapp

Wanneer zullen we meeten?

  • Donderdag om 15:00

    Stemmen: 3 30,0%
  • Donderdag om 18:30

    Stemmen: 2 20,0%
  • Vrijdag om 16:50

    Stemmen: 4 40,0%
  • Vrijdag om 17:30

    Stemmen: 4 40,0%
  • Zaterdag om 19:15

    Stemmen: 3 30,0%
  • Zondag om 13:00

    Stemmen: 7 70,0%
  • Zondag om 14:45

    Stemmen: 5 50,0%
  • Zondag om 17:50

    Stemmen: 4 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
701
844
Hallo allemaal,

In een kleine week staan enkelen van ons al op The Hive en over een kleine 8 dagen bevinden we ons weer op die prachtige weide met vier dagen top muziek.

Voor het derde jaar op rij lijkt het mij erg leuk om weer met mensen van het forum in contact te geraken. We kunnen een aantal meetups doen en gezellig wat pinten drinken.

Hiervoor roep ik een Whatsapp groep in het leven. Deze zal ongetwijfeld bestaan uit leden die er vorig jaar of het jaar daarvoor bij waren en een blik nieuwe mensen.

Dit initiatief is puur informeel en staat los van de Festileaks groepsapp.

Wil je deelnemen, laagdrempelig mensen ontmoeten of komende woensdag al een biertje drinken samen, stuur me een berichtje met je telefoonnummer + je landcode.

Ik zal ondertussen aan de slag gaan met een poll voor een meetup of meetups en een meetup locatie waar ook mensen die niet aan de groepsapp wensen deel te nemen dan kunnen raadplegen waar en wanneer de "officiële onofficiële meetups plaatsvinden.

Ik heb er alweer superveel zin in! Op naar een weekend vol verbroedering, mooie muziek, springen, dansen, moshen en chillen in het gras!

Ps: uiteraard kunnen we ook gewoon samen een concert beleven! Dat is alleen maar een mooie ervaring!

Edit: meeting suggesties voor de poll kunnen gedaan worden en dan voeg ik die toe.
 
Laatst bewerkt:

Coaster

Playlistbediener
26 mei 2023
15
14
Leuk dat je dit weer organiseert Raoul! Heb al in oude app aangegeven dat ik er weer bij ben. Tot de meeting!
 
  • On fire
Waarderingen: Raoul

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.065
1.932
Allemaal prima tijdstippen voor mij, op Avril na.

Maar ik kan me wel voorstellen dat iets later in het weekend leuker is om verhalen en anekdotes te delen over de eerste paar dagen. Mijn stem gaat dus naar de zondag slots.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.072
667
Ik kom pas vrijdag laat in de middag aan en wil Arlo Parks en Sampha graag zien, dus ik stem voor de vroege zondag slots!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken