Graspop Metal Meeting 2025

je kan zeggen wat je wil, maar een once off collab tussen Ghost en Simple Minds zou best een interessante en spectaculaire headliner zijn! Zou dit dan de festival verrassing van 2025 zijn?

Zolang ze in de Verenigde Staten alleen maar zeer sporadisch een show geven, verwacht ik niet dat ze in het intercontinentale vliegtuig gaan stappen. En laten we eerlijk zijn: iemand moet de status van Tool overnemen als Tool dat zelf niet meer doet 🤣

Zolang ze in de Verenigde Staten alleen maar zeer sporadisch een show geven, verwacht ik niet dat ze in het intercontinentale vliegtuig gaan stappen. En laten we eerlijk zijn: iemand moet de status van Tool overnemen als Tool dat zelf niet meer doet 🤣
Serj heeft al bevestigd dat ze in de komende twee jaar in meerdere continenten plannen hebben en ook zeker in Europa

Een uitgebreide tour verwacht ik niet maar ze zullen in ieder geval wel in een intercontinentaal vliegtuig stappen

Het zou me verbazen als ze juist na een sportpaleis nog doorkomen naar graspop
Toch zou er ook een logische verklaring zijn. Als er een samenwerking is tussen zowel Sportpaleis alsook Graspop en ze boeken beide een artiest dan gaat dit gepaard met een (sterke) prijsverlaging. Dit gebeurde ook bij o.a. The Killers, Slipknot, Metallica, Foo Fighters, Green Day, QOTSA, Imagine Dragons, Coldplay, Nine Inch Nails,…

Toch zou er ook een logische verklaring zijn. Als er een samenwerking is tussen zowel Sportpaleis alsook Graspop en ze boeken beide een artiest dan gaat dit gepaard met een (sterke) prijsverlaging. Dit gebeurde ook bij o.a. The Killers, Slipknot, Metallica, Foo Fighters, Green Day, QOTSA, Imagine Dragons, Coldplay, Nine Inch Nails,…
Maar het sportpaleis boekt geen artiesten.
Dit is een concert van Live Nation en die organiseren ook Graspop.

Maar desondanks zou een festivalshow gewoon niet logisch zijn.

Users who are viewing this thread