Graspop Metal Meeting 2025

Zo net van NeO terug.
Moet zeggen de eerste keer op gmm was onvergetelijk vanwege de 1ste indruk.
Maar nu waren ze nog steeds goed en nu ook de tijd om heel veel nummers te spelen.

Lieten ook ontvallen dat ze in NL niet meer spelen tussen vandaag en DOA.
Weet niet wat dat aan de Belgische kant kan betekenen maar ehv zit al dichtbij de grens.
Ik vond het echt heel erg goed. Leuk dat ze nog even verwezen naar Graspop 2015 😃.

Die Israëliërs in het voorprogramma bevielen ook wel trouwens, die kende ik nog niet.

Edit: geen politiek statement trouwens, ik weet gewoon echt de naam al niet meer 😂

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en dvdh666
Ik begin nu ook redelijk ongeduldig te worden... ze hoeven van mij nog niet eens met namen te komen; al was het alleen maar een berichtje over wanneer de vvk begint 😃
Tja, info over de vvk volgt altijd op de eerste namen voor zover ik weet, daar gaan ze niks over zeggen zolang er nog geen namen bekend zijn. En van tevoren bekendmaken wanneer ze van plan zijn aan te kondigen doen ze ook al niet aan. Daarom is die "vandaag is de dag" meme ook zo aangeslagen hier haha, je weet van tevoren nooit wanneer er iets gaat komen, dus elke dag kan zowat wel de dag zijn. Rustig afwachten, er zit niets anders op...

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Hopper
Over een maand zijn er 8 headliners bekend, in totaal een stuk of 100 namen en hebben we het er met z'n allen over hoe geweldig de line up van volgend jaar wel niet is, en dat de organisatie ons toch weer heeft weten te verrassen met een paar fantastische headliners die we niet aan zagen komen. Niemand klaagt meer over herhaling, bejaarde headliners, of te kleine headliners. We hebben allemaal onze combi ticket in de pocket en we leven nog lang en gelukkig.

Over een maand zijn er 8 headliners bekend, in totaal een stuk of 100 namen en hebben we het er met z'n allen over hoe geweldig de line up van volgend jaar wel niet is, en dat de organisatie ons toch weer heeft weten te verrassen met een paar fantastische headliners die we niet aan zagen komen. Niemand klaagt meer over herhaling, bejaarde headliners, of te kleine headliners. We hebben allemaal onze combi ticket in de pocket en we leven nog lang en gelukkig.
...en toen werd je wakker :LOL:

Ik deel je optimisme!

Let them cook, het wordt echt wel weer een vette editie. Nog even geduld.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
I really thought it was very good. Nice that they referred to Graspop 2015 😃.

The Israelis in the opening act were also nice, I didn't know them yet.

Edit: not a political statement by the way, I just really don't remember the name anymore😂
The band is called Walkways,
they are very popular here in the Israeli metal/alternative scene :)

• Leuk
Waarderingen: Hopper
Ik blijf ook wel hoop houden op een prima line up aan het einde van de rit hoor. Maar ik denk niet dat over een maand alle 8 de headliners al bekend zijn, laat staan dat er niemand meer over de headliners klaagt... dat was het punt waarop ik dacht, okay, @Loek123 is aan het dromen hier, wat ze ook neerzetten, er heeft altijd wel iemand iets te klagen :LOL:

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Koekdoos
Ik blijf ook wel hoop houden op een prima line up aan het einde van de rit hoor. Maar ik denk niet dat over een maand alle 8 de headliners al bekend zijn, laat staan dat er niemand meer over de headliners klaagt... dat was het punt waarop ik dacht, okay, @Loek123 is aan het dromen hier, wat ze ook neerzetten, er heeft altijd wel iemand iets te klagen :LOL:
die 8 headliners en 100 namen vind ik eigenlijk wel realistisch, als ik het me goed herinner deden ze dat vorig jaar ook in de paar weken tijd tussen het aankondigen van de eerste naam en de start van de ticketverkoop. als ze bijvoorbeeld volgende week of de week erna beginnen, en de ticketverkoop begint rond 30 november dan zie ik ze dat nog wel halen. De dagdroom ging meer over de rest van het bericht.

EDIT: Ik heb het even uitgezocht, sterker nog het is ze in 8 dagen tijd gelukt vorig jaar om 8 headliners en in totaal meer dan 90 namen bekend te maken (geen 100 dus). zie hieronder:
1730465150634.png

Laatst bewerkt:
Ik vond het echt heel erg goed. Leuk dat ze nog even verwezen naar Graspop 2015 😃.

Die Israëliërs in het voorprogramma bevielen ook wel trouwens, die kende ik nog niet.

Edit: geen politiek statement trouwens, ik weet gewoon echt de naam al niet meer 😂
Had gemist welke nationaliteit ze hadden maar dat waren Walkways.
Enthousiast waren ze wel. (NeO ook trouwens)

Eerste band was Freedom of Fear. Persoonlijk lag die mij beter als Walkways

• Leuk
Waarderingen: dvdh666 en Hopper
Vorig jaar was dit het schema:
14 november 2023: Tool

15 november 2023: Five Finger Death Punch + Judas Priest

17 novemer 2023: Bring Me The Horizon + Avenged Sevenfold

20 november 2023: Scorpions + Machine Head

22 november 2023: Alice Cooper

22 november 2023: 84 acts

23 november 2023: GMM24 app online

26 januari 2024: 30 acts

15 maart 2024: Laatste toevoegingen

17 april 2024: Aankondiging rond nieuwe randzaken

10 mei 2024: Rockbeer jarig + timetable online (en laatste annuleringen + vervangers)
Rockbeer had het schema al gevonden.

Maar het zou dus wel kunnen dat alle headliner en ruim 80 namen (jah geen 100) voor eind nov er zijn. Dus in de buurt van start verkoop

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Maar het zou dus wel kunnen dat alle headliner en ruim 80 namen (jah geen 100) voor eind nov er zijn. Dus in de buurt van start verkoop
Ah juist, die post was ik dus aan het zoeken maar kon hem niet vinden
Hopelijk volgen ze dezelfde aankondigingsstrategie als vorig jaar.
en hopelijk gaat er niet iets mis met de headliners waardoor we tot maart moeten wachten, zoals voor gmm2023

• Leuk
Waarderingen: Projunk

Als we dit schema nou eens ook nog maken voor de 2022 en 2023 editie plus mijn post van de edities van voor 2020, en dan deze editie bijhouden, kunnen we dat meteen onder de openingspost voor het topic 2026 plaatsen, zodat je gewoon meteen kan quoten vanuit pagina 1 als we het nodig hebben :LOL:

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Joslittel en Projunk

Users who are viewing this thread