Graspop Metal Meeting 2025

die staan toch overal best hoog. leuke band om eens te zien maar ook niet meer voor mij. zou het zonde vinden als die een sub spot innemen ofzo

The Hu heeft zichzelf al bevestigd voor Roskilde

Als we even de grote namen buiten beschouwing laten, dan is dit toch wel een nieuwe toevoeging voor mijn lijstje namen waar ik heel erg op hoop:
The Hu, Y&T, Geoff Tate, Eisbrecher, Gotthard, Feuerschwanz, Wind Rose, Gloryhammer, Visions of Atlantis van wat ik mij zo snel voor de geest kan halen. En dan natuurlijk nog Eisbrecher als herkansing na de cancel van vorig jaar en Night Ranger voor de driemaal is scheepsrecht na de pseudo-cancels

Summerside Festival (CH) (26 - 28 juni): Apocalyptica / Eclipse / Frog Leap / Moon Shot / Within Temptation
eerder hadden ze Airbourne al aangekondigd

Ook een mooi rijtje, Moon Shot nooit van gehoord, maar vooruit, package deal, laat alles maar doorkomen!

• Leuk
Waarderingen: johanra
Summerside Festival (CH) (26 - 28 juni): Apocalyptica / Eclipse / Frog Leap / Moon Shot / Within Temptation
eerder hadden ze Airbourne al aangekondigd
Ow WT is nu dus ook in zicht voor de juni festivals? Dan kan dat dubbeltje dus beide kanten op vallen.

En schrijft The Hu inderdaad maar op voor een hoge Marque spot. Verwacht ze niet zo snel op de main.

• Leuk
Ow WT is nu dus ook in zicht voor de juni festivals? Dan kan dat dubbeltje dus beide kanten op vallen.

En schrijft The Hu inderdaad maar op voor een hoge Marque spot. Verwacht ze niet zo snel op de main.

Babymetal is misschien dan wat populairder, maar The Hu zou dan toch ook wel op de main kunnen? Lijkt me ook wel een stuk populairder dan hun vorige doorkomst, al is een Marquee spot ook prima hoor

Babymetal is misschien dan wat populairder, maar The Hu zou dan toch ook wel op de main kunnen? Lijkt me ook wel een stuk populairder dan hun vorige doorkomst, al is een Marquee spot ook prima hoor
Gaat me dan eigenlijk niet zozeer om de grootte van de band, maar om het type muziek. Dat komt gewoon veel beter tot zijn recht in een tent met een donkere sfeer. Ik vermoed dat het zal verwaaien op de mainstage.

Gaat me dan eigenlijk niet zozeer om de grootte van de band, maar om het type muziek. Dat komt gewoon veel beter tot zijn recht in een tent met een donkere sfeer. Ik vermoed dat het zal verwaaien op de mainstage.
Zal in ieder geval niet opener Metaldome zijn zoals vorige keer, weet niet echt meer of die toen al goed vol stond. Op Werchter was de Klub C in ieder geval goed gevuld

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Zal in ieder geval niet opener Metaldome zijn zoals vorige keer, weet niet echt meer of die toen al goed vol stond. Op Werchter was de Klub C in ieder geval goed gevuld
Ik heb het zelden zo vol geweten in de Dome. Wij kwamen wat later, maar er was geen doorkomen meer aan naar binnen.

Ik denk overigens dat die de volgende passage op Mainstage staan. Tuurlijk zou een tent beter werken, maar dat geldt voor heel veel acts. The Hu lijkt me typisch zo'n act die ze vanwege grote belangstelling het liefst op de grootste stage willen zetten.

weet niet echt meer of die toen al goed vol stond
Overvol! Als je niet op tijd was, kon je het vergeten.
Maar toen was het ook wel echt 'the new kid' die in de allerkleinste tent stond en waar best wat hype rond was, beetje Lorna Shore / Sleep Token situatie.

Ik zie hen ook wel gewoon op de main terecht komen, al hoop ik voor hen en de fans dat ze toch een tent krijgen want dat werkt inderdaad beter.

• Leuk
Waarderingen: Moniek en Jamel
Ik heb het zelden zo vol geweten in de Dome. Wij kwamen wat later, maar er was geen doorkomen meer aan naar binnen.
Overvol! Als je niet op tijd was, kon je het vergeten.
Maar toen was het ook wel echt 'the new kid' die in de allerkleinste tent stond en waar best wat hype rond was, beetje Lorna Shore / Sleep Token situatie.

Ik zie hen ook wel gewoon op de main terecht komen, al hoop ik voor hen en de fans dat ze toch een tent krijgen want dat werkt inderdaad beter.
Ik was wel op tijd en stond dus ergens rechts voor :), maar in mijn herinnering was het niet zoals bij Brutus / Hellmut of Lorna Shore.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Ik was wel op tijd en stond dus ergens rechts voor :), maar in mijn herinnering was het niet zoals bij Brutus / Hellmut of Lorna Shore.
Ik was ook op tijd en stond daar vast ergens in jouw buurt haha. Daar was vooraan inderdaad best wat beweegruimte, maar mijn vrienden (die laten kwamen) stuurden dat het buiten rijendik stond en het hopeloos was om doorheen te komen. Denk dat ze achteraan in de tent gewoon alles dicht hadden gezet ofzo.

• Leuk

Users who are viewing this thread