Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als we even de grote namen buiten beschouwing laten, dan is dit toch wel een nieuwe toevoeging voor mijn lijstje namen waar ik heel erg op hoop:
The Hu, Y&T, Geoff Tate, Eisbrecher, Gotthard, Feuerschwanz, Wind Rose, Gloryhammer, Visions of Atlantis van wat ik mij zo snel voor de geest kan halen. En dan natuurlijk nog Eisbrecher als herkansing na de cancel van vorig jaar en Night Ranger voor de driemaal is scheepsrecht na de pseudo-cancels
Babymetal is misschien dan wat populairder, maar The Hu zou dan toch ook wel op de main kunnen? Lijkt me ook wel een stuk populairder dan hun vorige doorkomst, al is een Marquee spot ook prima hoor
Babymetal is misschien dan wat populairder, maar The Hu zou dan toch ook wel op de main kunnen? Lijkt me ook wel een stuk populairder dan hun vorige doorkomst, al is een Marquee spot ook prima hoor
Gaat me dan eigenlijk niet zozeer om de grootte van de band, maar om het type muziek. Dat komt gewoon veel beter tot zijn recht in een tent met een donkere sfeer. Ik vermoed dat het zal verwaaien op de mainstage.
Gaat me dan eigenlijk niet zozeer om de grootte van de band, maar om het type muziek. Dat komt gewoon veel beter tot zijn recht in een tent met een donkere sfeer. Ik vermoed dat het zal verwaaien op de mainstage.
Zal in ieder geval niet opener Metaldome zijn zoals vorige keer, weet niet echt meer of die toen al goed vol stond. Op Werchter was de Klub C in ieder geval goed gevuld
Zal in ieder geval niet opener Metaldome zijn zoals vorige keer, weet niet echt meer of die toen al goed vol stond. Op Werchter was de Klub C in ieder geval goed gevuld
Ik heb het zelden zo vol geweten in de Dome. Wij kwamen wat later, maar er was geen doorkomen meer aan naar binnen.
Ik denk overigens dat die de volgende passage op Mainstage staan. Tuurlijk zou een tent beter werken, maar dat geldt voor heel veel acts. The Hu lijkt me typisch zo'n act die ze vanwege grote belangstelling het liefst op de grootste stage willen zetten.
Overvol! Als je niet op tijd was, kon je het vergeten.
Maar toen was het ook wel echt 'the new kid' die in de allerkleinste tent stond en waar best wat hype rond was, beetje Lorna Shore / Sleep Token situatie.
Ik zie hen ook wel gewoon op de main terecht komen, al hoop ik voor hen en de fans dat ze toch een tent krijgen want dat werkt inderdaad beter.
Overvol! Als je niet op tijd was, kon je het vergeten.
Maar toen was het ook wel echt 'the new kid' die in de allerkleinste tent stond en waar best wat hype rond was, beetje Lorna Shore / Sleep Token situatie.
Ik zie hen ook wel gewoon op de main terecht komen, al hoop ik voor hen en de fans dat ze toch een tent krijgen want dat werkt inderdaad beter.
Ik was ook op tijd en stond daar vast ergens in jouw buurt haha. Daar was vooraan inderdaad best wat beweegruimte, maar mijn vrienden (die laten kwamen) stuurden dat het buiten rijendik stond en het hopeloos was om doorheen te komen. Denk dat ze achteraan in de tent gewoon alles dicht hadden gezet ofzo.