Graspop Metal Meeting 2025

*

"Per 2026 gaat het btw-tarief op cultuur omhoog van 9 naar liefst 21 procent. Volgens Berend Schans, voorzitter van de Vereniging van Nederlandse Poppodia en Festivals, zal dit onherroepelijk betekenen dat kaartjes duurder worden".

Houd je hart maar vast. Ik wil geen uitgebreid politiek statement maken. Daar is het forum niet voor. Maar je kunt wel raden welke partij je hier voor kunt bedanken.
Nu ben ik als Belg wel benieuwd welke partij dat is

Ik ben net thuis van de AB en ik vond het fantastisch. Ik ben echt megagelukkig na een fantastische avond vol goeie muziek en ik heb echt geen geluidissues gehoord. Maar kijk, ik zing ook zo hard mee dat ik het mss niet hoor 😂 voor mij alle 3 welkom op GMM. Topavond 🥰

Ik ben net thuis van de AB en ik vond het fantastisch. Ik ben echt megagelukkig na een fantastische avond vol goeie muziek en ik heb echt geen geluidissues gehoord. Maar kijk, ik zing ook zo hard mee dat ik het mss niet hoor 😂 voor mij alle 3 welkom op GMM. Topavond 🥰

Ah lucky you. 🥳Was het vanavond wél met Body Bag? Gisteren helaas niet gespeeld.

jij onderschat duidelijk de werpcapaciteiten van sommige gitaristen :LOL:

Ja sommigen kunnen wel echt ver komen, maar die eerste ring halen is nog wel een flinke afstand. Heb dat nog nooit zien gebeuren, al zijn het misschien de jongere bands met deze kwaliteit? Weet niet of ik ooit iemand van onder de 60 jaar in de Ziggo als hoofdact heb gezien 😅

Met de nadruk op was... mogelijk een eenmalige reunie, maar hun afscheidstournee is nog maar van vorig jaar geleden, dus al heel snel om terug op te treden
Afscheidstournees zijn tegenwoordig ook maar een slap excuus om wat extra geld te verdienen. Tegenwoordig doen ze al een afscheidstournee als ze daarna een half jaartje niet optreden voor mijn gevoel.

Heeft iemand een idee wanneer Hellfest met aankondigingen komt? Er staat op de website "Line-up coming soon". Ongekend dat ze al zijn uitverkocht trouwens

• Thinking
Waarderingen: nikita
Heeft iemand een idee wanneer Hellfest met aankondigingen komt? Er staat op de website "Line-up coming soon". Ongekend dat ze al zijn uitverkocht trouwens
Verkopen jaarlijks zo snel uit, behoorlijke opgave om daar je ticket veilig te stellen.
Vorig jaar presenteerden ze de eerste namen 25 oktober, het jaar ervoor pas half december. Zullen het dus moeten doen met 'soon'.

Users who are viewing this thread