Graspop Metal Meeting 2025

Hmmm, ik heb nochtans recent - als in vorige week - nog gekeken en toen waren er nog staanplaatsen beschikbaar.
Nu zijn die er inderdaad (misschien opnieuw dan?) tussenuit.
Bij Ticketmaster vaak even verder klikken en dan blijken die plaatsen toch niet beschikbaar te zijn

Of vaak zijn het dan doorverkoop tickets van mensen dat hun tickets opnieuw via ticketmaster verkopen ipv via ticketswap
Die doorverkooptickets hebben een apart icoontje, dit lijken toch nog gewone tickets te zijn en zijn ook nog gewoon te kopen.

• Leuk
Waarderingen: nikita
Popularity speaking, I think Falling in reverse deserves a sub headliner slot.
Lots of their videos on Youtube went viral like crazy and many of them reached 100+ million views. same goes for Spotify streams.
it's definitely not for everyone's taste but there is no denying they're a big thing in recent years.

Popularity speaking, I think Falling in reverse deserves a sub headliner slot.
Lots of their videos on Youtube went viral like crazy and many of them reached 100+ million views. same goes for Spotify streams.
it's definitely not for everyone's taste but there is no denying they're a big thing in recent years.
Lets see what happens, but I am still convinced this wont happen on GMM, biggest spot I expect them to be is sub, same spot bands like Limp Bizkit, megadeth, architects, ... stood this year.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en talos654
Ik heb best ver doorgeklikt en kon er gewoon nog bestellen - dat ging om plaatsen in de parterre, dus de regular staanplaatsen.
Die balkon tickets stonden toen inderdaad ook al open en er was toen op de eerste rijen van de zitplaatsen ergens 1 doorverkooopticket beschikbaar, dat ziet er inderdaad duidelijk anders uit.
Mogelijk zijn er dan met het vrijgeven van de balkons ook nog extra staanplaatsen open gezet, geen idee.

Van prijzen kunnen we echt nog niet klagen hoor in de metal wereld.
Vind het de laatste weken toch best moeilijk worden om niet te klagen. Limp Bizkit, Parkway Drive, Ghost, Slipknot, Judas priest, Scorpions kosten tegenwoordig allemaal meer dan 80 euro voor staanplaatsen, de meesten zelfs over de 90. Dat vind ik toch best pittige prijzen, die je eerst alleen betaalde voor bands als Metallica en Rammstein.

Vind het de laatste weken toch best moeilijk worden om niet te klagen. Limp Bizkit, Parkway Drive, Ghost, Slipknot, Judas priest, Scorpions kosten tegenwoordig allemaal meer dan 80 euro voor staanplaatsen, de meesten zelfs over de 90. Dat vind ik toch best pittige prijzen, die je eerst alleen betaalde voor bands als Metallica en Rammstein.

Volgens mij is Metallica (en dan waarschijnlijk Rammstein ook) dat bedrag al jaren voorbij zelfs. Heb in 2019 nog iets van 110 euro neergelegd voor zitplaatsen.

Maar dan wel bizar als je de vergelijking trekt naar Scorpions 2018 (versus Metallica 2019) waar tickets voor 60 tot 98 euro verkocht werden. Kan daar niet meer over vinden welke rang wat waard was, maar denk dat ik destijds rond de 70 euro zat, terwijl Scorpions afgelopen jaar Ziggo begonnen vanaf 90 euro...

En Ghost in 2018 heb ik blijkbaar destijds 43 euro voor betaald in de AFAS. Natuurlijk nog wat kleiner toen, maar heftige prijzen inderdaad tegenwoordig.

Waren mooie tijden dat je gewoon voor pakweg 60 tot 75 euro KISS, Maiden en vrijwel alles kon zien... Alleen Motley Crue bij hun afscheidstour in 2015 zat er voor mij ver boven met 123 euro (maar dan wel met Alice Cooper in het voorprogramma).

En zie nu dat Judas Priest in 2018 gewoon voor 50 euro tickets had...

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Heb sinds 2012 alle optredens (behalve Pukkelpop) van Ghost in België gedaan, maar denk niet dat ik deze passage nog meepik. Voor quasi hetzelfde bedrag als een staanplaats bij Ghost doe ik deze week Sugar Horse / Pijn / HippoTraktor / Hangman's Chair / Dool / NeO / Mother of Millions dat lijkt mij toch iets meer bang for buck, alleen wat meer verplaatsing nodig.
Ik zie dat de dynamic pricing/platinum tickets bij Ghost ook weer volop actief is 211 euro voor een zitplaats :rolleyes:

Users who are viewing this thread