Graspop Metal Meeting 2025

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
138
434
Disturbed zou weer geweldig zijn, en zeker moesten ze eventueel wat meer materiaal spelen van The Sickness!
Ben ook wel benieuwd of we Three Days Grace (2x) gaan zien. Nu met de originele zanger erbij ben ik toch ook weer benieuwd wat dat gaat geven live :love:
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.531
4.874
Zou wel zo netjes zijn als ze van tevoren altijd goed laten zien hoeveel ze gaan afschrijven ja, voor je je bandje er tegenaan houdt. Gebeurt bij een pin automaat ook, en ik dacht dat het op die apparaten op Graspop ook wel in beeld staat? Maar wellicht laat niet iedere medewerker dat goed aan elke klant zien. Dubbel betalen is wel vervelend inderdaad, al denk ik ook niet dat het opzettelijk gebeurt. De mensen die dat doen zijn over het algemeen vrijwilligers (behalve bij foodtrucks denk ik?), die hebben er geen belang bij mensen geld aftroggelen want die zien er toch niets van terug.
Bij mij lieten ze dat eigenlijk altijd ook zien vantevoren. Alleen achteraf niet altijd. Maar dat kun je op de app wel makkelijk terugvinden.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
587
723
:unsure: als graspop vasthoud aan de datum van vorig jaar om wat te bevestigen dan is het nog MAAR 32 dagen :ROFLMAO:

toen was ook binnen 14 dagen alle headliners en het grootste gedeelte namen bekend en de vvk begonnen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: dvdh666

Gebruikers die dit onderwerp bekijken