Pinkpop 2025

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
408
411
Ik denk dat dit voor veel vriendengroepen wel zo is (inclusief die van ons) jaren lang ongeacht de line up een ticket voor pinkpop gekocht. Maar afgelopen jaar voor het eerst toch naar RW.
Maar heeft er ook mee te maken dat we tegenwoordig anders naar een festival gaan. De eerste paar jaar was het elke dag tot diep in de nacht feest. En dat is er nu vanaf, nu hebben we ook echt acts die we graag willen zien.
Maar als de line up ons dit jaar bevalt dan zijn we gewoon weer terug op pinkpop
Dit was t bij ons ook, mede ook geholpen door t feit dat een vriendin uit die groep op kruip afstand van het terrein woonde (inmiddels niet meer). Afgelopen jaren, na corona, eens wat meer geproefd aan andere festivals zoals DTRH en Lowlands, en merk dat dat me wel meer trekt. Beter terrein, scherper geprogrammeerd, randprogramma, etc
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.620
6.824

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.132
2.123
Pearl Jam stond er 2018 en toen twee edities later weer in 2022. Om dan drie edities later weer te komen is imo wat veel van het goede.
Ben ik ook mee eens hoor. Alleen weet je het nooit natuurlijk. De kaartverkoop voor de losse concerten dit jaar viel links en rechts toch wel wat tegen. Ik zie ze zomaar een klein festivalrondje doen al zijn ze in NL altijd goed voor 2 keer de Ziggo wat ook nog hun favoriete indoorzaal is in Europa...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.697
9.067
Disturbed naar Pinkpop ook? Zojuist een Down With The Sickness + greatest hits tour aangekondigd van half februari tot half mei. UK en EU dates follow soon...

Natuurlijk ook wel Graspop, Copenhell en Hellfest in dat weekend, maar ze hebben wel eens eerder op PP gestaan.
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.132
2.123
Disturbed naar Pinkpop ook? Zojuist een Down With The Sickness + greatest hits tour aangekondigd van half februari tot half mei. UK en EU dates follow soon...

Natuurlijk ook wel Graspop, Copenhell en Hellfest in dat weekend, maar ze hebben wel eens eerder op PP gestaan.
GZiLdm2WkAMyhu4.jpeg
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.620
6.824
Disturbed naar Pinkpop ook? Zojuist een Down With The Sickness + greatest hits tour aangekondigd van half februari tot half mei. UK en EU dates follow soon...

Natuurlijk ook wel Graspop, Copenhell en Hellfest in dat weekend, maar ze hebben wel eens eerder op PP gestaan.
Ze hebben nog niet op Pinkpop gestaan, zouden er 2023 staan maar door gezondheid klachten van David Draiman gecanceld last minute
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
520
71
Ben ik ook mee eens hoor. Alleen weet je het nooit natuurlijk. De kaartverkoop voor de losse concerten dit jaar viel links en rechts toch wel wat tegen. Ik zie ze zomaar een klein festivalrondje doen al zijn ze in NL altijd goed voor 2 keer de Ziggo wat ook nog hun favoriete indoorzaal is in Europa...


Prijzen waren ook aso voor pj begrippen.
178 euro voor staanplaatsen berlijn.
Niets was uitverkocht.
2 tickets terug gestort door cancelen was dan wel weer een meevaller. Haha...
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Sisco1481

Randprogramma
14 jul 2024
145
114
Snel als in binnen een week, deze maand??? Je moet wel iets geven natuurlijk 😉. Een exacte datum hoeft ook weer niet maar iets meer info moet toch kunnen.....🙏
So last year was fairly late in December with the first announcement but the year before there was a couple of headliners in October so could well be imminent as he says.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.986
4.959
Disturbed naar Pinkpop ook? Zojuist een Down With The Sickness + greatest hits tour aangekondigd van half februari tot half mei. UK en EU dates follow soon...

Natuurlijk ook wel Graspop, Copenhell en Hellfest in dat weekend, maar ze hebben wel eens eerder op PP gestaan.
Zo'n Down With The Sickness setlist mag voor mij wel doorkomen naar Pinkpop. Die greatest hits setlist zit waarschijnlijk een covernummer bij waar ik zo'n 'met nagels over een oud schoolbord krassen' gevoel van krijg. Laat dat maar weg 😁.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.066
1.068
Prijzen waren ook aso voor pj begrippen.
178 euro voor staanplaatsen berlijn.
Niets was uitverkocht.
2 tickets terug gestort door cancelen was dan wel weer een meevaller. Haha...
Pearl Jam (en Eddie solo) is gewoon altijd al duur geweest in de tijdsgeest. Eddie solo was vijf jaar geleden al 110 euro (goedkoopste kaart toen!). 6 jaar geleden Pearl Jam in de ziggo net geen 80 euro voor de goedkoopste plaatsen. Dus de prijs dat ze nu vragen ligt gewoon in de lijn met hetgeen ze vroeger hebben gevraagd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.620
6.824
Zo'n Down With The Sickness setlist mag voor mij wel doorkomen naar Pinkpop. Die greatest hits setlist zit waarschijnlijk een covernummer bij waar ik zo'n 'met nagels over een oud schoolbord krassen' gevoel van krijg. Laat dat maar weg 😁.
dat cover nummer heeft wel : Pinkpop meezinger written al over
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken