Pinkpop 2025

colette283

Dagopener
13 sep 2022
556
291
Dat zou, in potentie, gewoon een goede toekomstige headliner kunnen zijn. Hebben inderdaad veel te veel festivalshows gedaan in de Benelux in de afgelopen jaren. Een paar jaar even geen festivalshows en dan met een nieuw album terugkomen voor hoge spots.
Zoiets schreef ik ook al op pag 100🤪😂
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
556
291
Ze hebben nog niet op Pinkpop gestaan, zouden er 2023 staan maar door gezondheid klachten van David Draiman gecanceld last minute
Volgens mij zouden ze er in '22 al staan, maar ook toen was het gecanceld ( ik dacht dat ze namelijk twee jaar achter elkaar of in elk geval kort na elkaar, waren aangekondigd en uit eindelijk beiden keren gecanceld) maar ik kan mij vergissen hoor.🤷
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.589
2.727
The Cure valt dus ook af als kanshebber (zie berichtje van @Brian in het Cure-topic).
Als die ook in beeld waren als PP-headliner dan kan ik me voorstellen dat ze nu, ook na waarschijnlijk afvallen van de Foos, wel onrustig beginnen te worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.620
6.824
The Cure valt dus ook af als kanshebber (zie berichtje van @Brian in het Cure-topic).
Als die ook in beeld waren als PP-headliner dan kan ik me voorstellen dat ze nu, ook na waarschijnlijk afvallen van de Foos, wel onrustig beginnen te worden.
dan ga je in je bericht wel er van uit dat The Cure een optie was voor Pinkpop in 2025?

(dat had ik eigenlijk sowieso al niet zo....)
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.134
2.041
Ik denk dat dit voor veel vriendengroepen wel zo is (inclusief die van ons) jaren lang ongeacht de line up een ticket voor pinkpop gekocht. Maar afgelopen jaar voor het eerst toch naar RW.
Maar als de line up ons dit jaar bevalt dan zijn we gewoon weer terug op pinkpop
Euhhh ben jij mij? Dit is bijna exact onze groepssituatie...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.588
7.581
Linkin Park zie ik eerder een Ziggo of 2 dan Pinkpop doen. En dat Timberlake nog niet is aangekondigd geeft hoop.

Er kan nog van alles gebeuren.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
566
260
Euhhh ben jij mij? Dit is bijna exact onze groepssituatie...
Ik denk dat wij niet de enige vriendengroepen hebben die er tegenwoordig zo in staan 🤣

En ik denk dat het ook meespeelt dat het steeds duurder wordt dus op een gegeven moment ga je meer zaken tegen elkaar afwegen
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.983
6.256
Linkin Park zie ik eerder een Ziggo of 2 dan Pinkpop doen. En dat Timberlake nog niet is aangekondigd geeft hoop.

Er kan nog van alles gebeuren.
Wat ik wel jammer vind is dat Nederland vaak een beetje achteraf komt met de headliners. Als ze nu Justin Timberlake nu komt dan is dat wel een beetje volgens de verwachtingen. Het zou toch tof zijn als je een keer vooraan staat om zo'n naam bekend te maken.
 

Maria

Randprogramma
9 okt 2023
108
53
Zit je dan straks, met je afgelegde eed een weekendje bij Olivia Rodrigo, Billie Eilish en Sabrina Carpenter ;).
Het zal toch niet Olivia Rodrigo - Justin Timberlake - Shawn Mendes worden?? Een dag Justin of Shawn prima, maar aub ook 2 dagen namen als Muse, Green Day, Linkin' Park, FF of Pearl Jam.
Alleen als Bruce komt, wil ik 2 popheadliners overwegen ;-).
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Gebruikers die dit onderwerp bekijken