Stap in je raket en bestel als de wiedeweerga die tickets, want we hebben een fantastische line-up voor jullie samengesteld. ‘ELMER’S OLD AND NEW SPEKTAKEL FESTIVAL’ wordt hét feest om dit pleurisjaar mee af te sluiten.
MARIPOSA
Keiharde trap producties, een speelse flow, waanzinnige fashion en een vurige presence. Mariposa is een artiest zoals er maar weinig zijn: uniek, eigenzinnig, en simpelweg tering goed.
MARIA ISKARIOT
Maria Iskariot geeft shows waar je gezuiverd uitkomt. Spring in de moshpit, schreeuw je frustraties uit je lijf, en kom als herboren weer op de aarde terecht.
ICONIC
Na de hele zomer menig festivalpodia plat gespeeld te hebben, zullen de ICONIC DJ’s Liza van den Brink en Vera Siemons jullie verleiden met een flinke dosis queer culture.
BOROKOV BOROKOV
Zij zijn mijn vaders, zij hebben mij opgevoed.
JOHANNES IS ZIJN NAAM
Zijn EP staat al een jaar bij ons thuis op repeat. Deze man maakt echt hele, hele mooie muziek. Poëtische, Nederlandstalige teksten kronkelen tussen sissende ritmeboxen en primitieve synths.
BRIK TU-TOK
Kleurrijk, speels en behoorlijk raar op de goeie manier. Brik tu-tok bouwt een eigen wereld met eigen regels. Bouncende beats en een avant-garde stijl: als je dit in zwart-wit zou filmen zou je denken dat ze uit de crazy art scene in New York komen. En iedereen wil bij de crazy art scene in New York zijn.
DJ SKIPPER EN MC MOO$
Na twee geweldige jaren als de vaste DJ van Elmer zet Skipper de eerste stappen in zijn solo carrière. Gewapend met een dosis domme tracks (zijn muzieksmaak is heel, heel slecht), een online scratch-cursus en een wormenkuur is Skipper helemaal ready om de grote zaal van Paradiso kapot te draaien. En dat niet alleen! Skipper wordt vergezeld door zijn beste vriend MC Moo$: een 13-jarige rapper uit Lisse die old school Nederlandse hiphop maakt, met invloeden uit de jaren 80 & 90. Met zijn 1 meter 48 kan hij best groots zijn als het om hiphop gaat, en met DJ Skipper aan zijn zijde kan dat alleen maar goed gaan.
PARRA.DICE
Zij komen iets geheims doen dat ga ik nog niet zeggen!!