Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2024

zworp3

Support act
17 mei 2018
959
665
Zijn er hier nog mensen die naar Draaimolen komend weekend gaan? En wat zijn jullie must-sees?
Mustsees voor mij zijn Ciel, Altern8 en CCL. Eigenlijk Jlin ook wel, maar omdat ik die dit jaar al een keer gezien heb net wat minder urgent voor mij. En Altern8 is ook wel nostalgie tov de periode 1990-1992, als je onder de 40 bent kan ik me voorstellen dat je daar helemaal niks mee hebt.
 
  • Geweldig
Waarderingen: mgbss

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.172
13.350
Brainstorm heeft Sunburst aangekondigd en daarmee ziet de line-up er nu als volgt uit.
457438693_918450540325448_8235426170523561555_n.jpg


Bunkerpop heeft het tijdschema voor komend weekend gedeeld.
457747918_1051505066985159_427521345129663696_n.jpg
 

Synt

Playlistbediener
1 feb 2023
45
59
Zijn er hier nog mensen die naar Draaimolen komend weekend gaan? En wat zijn jullie must-sees?
Voor mij zijn het Donato Dozzy, Underground Resistance, de opening van Polar Inertia, Blawan Live, Mad Miran b2b Pariah, Mia Koden b2b MJK, JASSS Objekt, Djrum, Kia... en nog een aantal. Te veel dus :). De bijzondere zijn voor mij met name UR en Polar Inertia aangezien die echt zelden tot nooit te zien zijn in NL, verder natuurlijk heel erg veel unieke b2b's, maar met mijn meer "leftfield" zal ik met name in de Pit te vinden zijn. Ben benieuwd wat ze dit jaar met de UFO hebben gedaan :).
 
8 jul 2024
2
6
Zijn er hier nog mensen die naar Draaimolen komend weekend gaan? En wat zijn jullie must-sees?
Ik ga zelf alleen op vrijdag en ben ook voornamelijk in The Pit te vinden denk ik. Ik heb een aantal namen omcirkeld (Mul/Anna b2b Teqmun, Mia Koden b2b MJK, Dozzy, Blawan, Ciel, UR, Baraka, Altern 8, Secret b3b) maar ik heb ook zin om lekker rond te dwalen, dus het is maar de vraag welke artiesten ik uiteindelijk allemaal ga zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: JosOlvidados

JosOlvidados

Playlistbediener
11 jun 2023
25
30
Zijn er hier nog mensen die naar Draaimolen komend weekend gaan? En wat zijn jullie must-sees?
Weer veel teveel omcirkeld, maar sowieso een paar mooie dingen op de Chapel (UPSAMMY & VALENTINA MAGALETTI LIVE, LANARK ARTEFAX LIVE, ANUSHKA CHKHEIDZE LIVE), benieuwd naar CCL, 4uur set van MAMA SNAKE B2B MARTINOU. Verder veel mooie namen in de Pit (als het niet al te heet/zonnig wordt) en de Tunnel. DJRUM, JLIN, BLAWAN en OBJEKT al vaak gezien maar moet ik toch weer even heen. Afsluiters van de dagen wordt ook wel een grote clash, allemaal heel vet.

Zijn er al geruchten wie de Secret b3b gaan zijn? Leuk dat dit elke keer op een andere stage is. Als afsluiter op de main zijn de verwachtingen wel hooggespannen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.967
8.899
Ik moet eerlijk bekennen dat een klein gilletje van verrukking mij ontsnapte toen ik las dat niemand minder dan SETH de laatste naam is voor Samhain '24. Altijd een heerlijk gevoel als een dermate goede band nog even wordt aangekondigd voor een uitverkocht event waar je zelf al kaarten voor hebt!

Dit is de complete line-up.

Samhain 24.jpg
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
959
665
How We Roll heeft namen bekend gemaakt, alleen voor de vrijdag: Lil Mosey, Lancey Fox, Octavian, Kairo Keyz, Oykie, Jeleel, Homixide Gang, Skrillz & Billz, J Hus official DJ's, Ksvsgoliath, Ray Matix en een Special Guest.

Op Instagram ook reacties alsof dit de grootste scam ooit is. Even voor de zekerheid, dit is inQFactory, capaciteit 850, kaartprijs early bird was 20 euro, laatste tier is 50 euro. Wat verwacht je dan voor dat geld op zo'n locatie?
Ik ging even kijken wat de stand van zaken is rond How We Roll. Van de eerder bekend gemaakte namen zijn zonder aankondiging ineens alleen nog maar Octavian, Ray Matix, Oykie en KDVSGoliath over, de zaterdag is verdwenen. Alle instagramberichten waarin de andere namen stonden zijn verdwenen en je kunt niet meer reageren op hun Instagram. Begint wel een beetje op een scam te lijken zo.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
748
573
Ik ging even kijken wat de stand van zaken is rond How We Roll. Van de eerder bekend gemaakte namen zijn zonder aankondiging ineens alleen nog maar Octavian, Ray Matix, Oykie en KDVSGoliath over, de zaterdag is verdwenen. Alle instagramberichten waarin de andere namen stonden zijn verdwenen en je kunt niet meer reageren op hun Instagram. Begint wel een beetje op een scam te lijken zo.
Wel grappig dat dan zo'n verschrikkelijke lamzak als Octavian alleen overblijft op de line-up. Die is überhaupt blij dat hij ergens nog mag spelen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.172
13.350
Weert Hard, klein dagfestival (30 oktober).
Weert Hard bestaat 10 jaar! En hoe is dat beter te vieren dan door gewoon Weert Hard 2024 te organiseren!
Orkestjes, muziekjes, dansjes en drankjes. We vertellen verder (nog niet) wat we gaan doen. Zwemspulletjes zijn welkom maar niet nodig en je wordt niet (door ons) thuis gebracht!

Ramblin' Roots heeft de laatste namen toegevoegd.
[D]e Engelse muzikant Jack Browning en de Nederlandse singer-songwriters Rosa Spruit en Eric Devries toe aan de line-up. Ook wordt er door The Rhythm Chiefs, Ian Siegal, Tim Knol en Nika Pantovic een ode gebracht aan de Texaanse muzikant David Rodriguez onder de titel Songwriter’s Spotlight.

In de Pul zijn er drie namen voor Masters of Metal (9 november) toegevoegd, een coverfestival. Namen voor de grote zaal zijn nu rond.
Metal Heart - Accept
The Covernant - Anthrax
Tributör - heavy metal, hardrock & classic rock

Jazztival (13 oktober) in Alkmaar heeft Alfa Mist toegevoegd.
Daarmee is het grootste deel van de line up voor het festival bekend. Prachtige namen als Teus Nobel Trio, Sun-Mi Hong Quintet, Jasper Høiby en Ben van den Dungen tribute to Coltraine spelen op 5 verschillende locaties op de Pettemerstraat. Bekijk www.jazztival.nl voor de gehele line up en haal je kaarten in huis!

Hideous komt naar Welcome to Pul Fiction (2 november).

Elmers Old and New Spektakel Festival (29 december) in Paradiso heeft de artiesten bekendgemaakt.
Stap in je raket en bestel als de wiedeweerga die tickets, want we hebben een fantastische line-up voor jullie samengesteld. ‘ELMER’S OLD AND NEW SPEKTAKEL FESTIVAL’ wordt hét feest om dit pleurisjaar mee af te sluiten.

MARIPOSA
Keiharde trap producties, een speelse flow, waanzinnige fashion en een vurige presence. Mariposa is een artiest zoals er maar weinig zijn: uniek, eigenzinnig, en simpelweg tering goed.

MARIA ISKARIOT
Maria Iskariot geeft shows waar je gezuiverd uitkomt. Spring in de moshpit, schreeuw je frustraties uit je lijf, en kom als herboren weer op de aarde terecht.

ICONIC
Na de hele zomer menig festivalpodia plat gespeeld te hebben, zullen de ICONIC DJ’s Liza van den Brink en Vera Siemons jullie verleiden met een flinke dosis queer culture.

BOROKOV BOROKOV
Zij zijn mijn vaders, zij hebben mij opgevoed.

JOHANNES IS ZIJN NAAM
Zijn EP staat al een jaar bij ons thuis op repeat. Deze man maakt echt hele, hele mooie muziek. Poëtische, Nederlandstalige teksten kronkelen tussen sissende ritmeboxen en primitieve synths.

BRIK TU-TOK
Kleurrijk, speels en behoorlijk raar op de goeie manier. Brik tu-tok bouwt een eigen wereld met eigen regels. Bouncende beats en een avant-garde stijl: als je dit in zwart-wit zou filmen zou je denken dat ze uit de crazy art scene in New York komen. En iedereen wil bij de crazy art scene in New York zijn.

DJ SKIPPER EN MC MOO$
Na twee geweldige jaren als de vaste DJ van Elmer zet Skipper de eerste stappen in zijn solo carrière. Gewapend met een dosis domme tracks (zijn muzieksmaak is heel, heel slecht), een online scratch-cursus en een wormenkuur is Skipper helemaal ready om de grote zaal van Paradiso kapot te draaien. En dat niet alleen! Skipper wordt vergezeld door zijn beste vriend MC Moo$: een 13-jarige rapper uit Lisse die old school Nederlandse hiphop maakt, met invloeden uit de jaren 80 & 90. Met zijn 1 meter 48 kan hij best groots zijn als het om hiphop gaat, en met DJ Skipper aan zijn zijde kan dat alleen maar goed gaan.

PARRA.DICE
Zij komen iets geheims doen dat ga ik nog niet zeggen!!

Het blokkenschema voor Soulcrusher is bekend.
459267823_1317851139357367_526422480337598540_n.jpg
459156528_1317851142690700_941342522100084403_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra en Fluxion

Gebruikers die dit onderwerp bekijken