Graspop Metal Meeting 2025

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
666
377
Kan zeker wel denk ik. Graspop is niet echt van het niet boeken van "gecancelde" artiesten. Dus Marilyn Manson zou zeker kunnen komen. (Dit is overigens objectief bedoeld, en probeer hier niet mee te zeggen dar ze hem moeten boeken of juist niet moeten boeken, want die hebben is al een keer uitgebreid gevoerd)
Ik twijfel toch, denk dat Manson toch net iets gevoeliger ligt dan veel andere bands. Het is nu ook niet meteen een naam die voor veel extra ticketverkoop gaat zorgen, dus ook al minder reden om het risico te nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.543
825
Hier heb je weer wat stof om over na te denken. Veel klaagplezier...
Ah joh. Ik ben nog aan t wachten op het terugstorten van mijn overige geld van Metaldays 2023, en gezien dat festival niet meer bestaat, zie ik dat niet meer gebeuren :ROFLMAO:
 

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
206
400
Ah joh. Ik ben nog aan t wachten op het terugstorten van mijn overige geld van Metaldays 2023, en gezien dat festival niet meer bestaat, zie ik dat niet meer gebeuren :ROFLMAO:
Ik wacht nog op mijn geld van Metaldays 2020. ALS er nog iets komt, mag ik hopen dat ze mij dan wat vroeger in de rij zetten 😆
 

Valthys

Playlistbediener
19 jan 2024
45
85
Hier heb je weer wat stof om over na te denken. Veel klaagplezier...

Een groot probleem wat mij betreft met de huidige werkwijze is dat ze voorafgaand aan de betaling niet laten zien wat ze gaan afschrijven. Ze laten enkel achteraf zien hoeveel je er nog op hebt staan. Dat betekent dus dat je constant moet onthouden hoeveel er nog op staat en achteraf snel moet rekenen of het klopt.

Zo heb ik tweemaal 3 skullies betaald voor een klein biertje, omdat het apparaat de vorige bestelling niet had gewist en erbij op had geteld.

Ik wil niet geloven dat zulke dingen opzettelijk gebeuren, maar als dat alleen bij mij al twee keer is gebeurd zal dat echt veel vaker zijn gebeurd en een hoop extra geld hebben opgeleverd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.845
8.842
Een groot probleem wat mij betreft met de huidige werkwijze is dat ze voorafgaand aan de betaling niet laten zien wat ze gaan afschrijven. Ze laten enkel achteraf zien hoeveel je er nog op hebt staan. Dat betekent dus dat je constant moet onthouden hoeveel er nog op staat en achteraf snel moet rekenen of het klopt.
Je kunt op ieder moment je saldo van skullies zien en alle transacties die zijn gedaan, via de app.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.543
825
Ik wacht nog op mijn geld van Metaldays 2020. ALS er nog iets komt, mag ik hopen dat ze mij dan wat vroeger in de rij zetten 😆
Verwacht maar niet te veel, alles van hun is compleet uit de lucht.
Geen FB, geen Insta, enkel een site ter vaarwel, geen contactgegevens.
Eigenaar zit in Zanzibar met z'n huisjes die van onderandere ons geld aangeschaft zijn 🙃
 

Projunk

Randprogramma
15 nov 2023
141
151
Een groot probleem wat mij betreft met de huidige werkwijze is dat ze voorafgaand aan de betaling niet laten zien wat ze gaan afschrijven. Ze laten enkel achteraf zien hoeveel je er nog op hebt staan. Dat betekent dus dat je constant moet onthouden hoeveel er nog op staat en achteraf snel moet rekenen of het klopt.

Zo heb ik tweemaal 3 skullies betaald voor een klein biertje, omdat het apparaat de vorige bestelling niet had gewist en erbij op had geteld.

Ik wil niet geloven dat zulke dingen opzettelijk gebeuren, maar als dat alleen bij mij al twee keer is gebeurd zal dat echt veel vaker zijn gebeurd en een hoop extra geld hebben opgeleverd.
Zelf ook al een keer gemerkt dat ze het eten 2x hadden afgeschreven.
Toen wel even terug gegaan om het terug te laten boeken.
Is wel wat gedoe en je moet het maar in de gaten hebben, lukt niet altijd zullen we maar zeggen
 
Laatst bewerkt:

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
389
955
Ik denk niet dat deze al gepost was Metalfest Open Air (6-8 juni) met All For Metal - Amaranthe - Bloodbound - Crematory - Dynazty - Epica - Elvenking - Kreator - Lacuna Coil - Lord Of The Lost - Majestica
460956624_1056219702728043_209368470729431860_n.jpg
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.845
8.842
Ik denk niet dat deze al gepost was Metalfest Open Air (6-8 juni) met All For Metal - Amaranthe - Bloodbound - Crematory - Dynazty - Epica - Elvenking - Kreator - Lacuna Coil - Lord Of The Lost - Majestica
Wel een leuk lijstje. Epica mag wel bij het lijstje van kanshebbers, waren in 2023 erg sterk en stonden wel wat laag op de line up, verdienen een betere spot wat mij betreft. De show die ze mee hadden deed niet onder aan die van de headliners.
 

WJ

Playlistbediener
25 mrt 2015
39
16
Een groot probleem wat mij betreft met de huidige werkwijze is dat ze voorafgaand aan de betaling niet laten zien wat ze gaan afschrijven. Ze laten enkel achteraf zien hoeveel je er nog op hebt staan. Dat betekent dus dat je constant moet onthouden hoeveel er nog op staat en achteraf snel moet rekenen of het klopt.

Zo heb ik tweemaal 3 skullies betaald voor een klein biertje, omdat het apparaat de vorige bestelling niet had gewist en erbij op had geteld.

Ik wil niet geloven dat zulke dingen opzettelijk gebeuren, maar als dat alleen bij mij al twee keer is gebeurd zal dat echt veel vaker zijn gebeurd en een hoop extra geld hebben opgeleverd.
Mij hebben ze ook dubbel laten betalen.
 

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
206
400
Verwacht maar niet te veel, alles van hun is compleet uit de lucht.
Geen FB, geen Insta, enkel een site ter vaarwel, geen contactgegevens.
Eigenaar zit in Zanzibar met z'n huisjes die van onderandere ons geld aangeschaft zijn 🙃
De 'hoop' heb ik al even opgegeven, en al helemaal toen ze het einde aankondigden. Niets aan te doen, op naar Graspop dan maar!
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
666
377
Een groot probleem wat mij betreft met de huidige werkwijze is dat ze voorafgaand aan de betaling niet laten zien wat ze gaan afschrijven. Ze laten enkel achteraf zien hoeveel je er nog op hebt staan. Dat betekent dus dat je constant moet onthouden hoeveel er nog op staat en achteraf snel moet rekenen of het klopt.

Zo heb ik tweemaal 3 skullies betaald voor een klein biertje, omdat het apparaat de vorige bestelling niet had gewist en erbij op had geteld.

Ik wil niet geloven dat zulke dingen opzettelijk gebeuren, maar als dat alleen bij mij al twee keer is gebeurd zal dat echt veel vaker zijn gebeurd en een hoop extra geld hebben opgeleverd.
Ik heb de voorbije 2 jaar zelf achter de bar gestaan op werchter (ze gebruiken daar exact hetzelfde systeem als op GMM) en helaas komen zo een zaken af en toe voor. Ben voorstander van het systeem, maar zeker als het wat drukker is merk je zo n zaken niet altijd. Het omgekeerde komt ook regelmatig voor, dat er een drankje te weinig doorkomt op de scanner
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.708
6.909
Een groot probleem wat mij betreft met de huidige werkwijze is dat ze voorafgaand aan de betaling niet laten zien wat ze gaan afschrijven. Ze laten enkel achteraf zien hoeveel je er nog op hebt staan. Dat betekent dus dat je constant moet onthouden hoeveel er nog op staat en achteraf snel moet rekenen of het klopt.

Zo heb ik tweemaal 3 skullies betaald voor een klein biertje, omdat het apparaat de vorige bestelling niet had gewist en erbij op had geteld.

Ik wil niet geloven dat zulke dingen opzettelijk gebeuren, maar als dat alleen bij mij al twee keer is gebeurd zal dat echt veel vaker zijn gebeurd en een hoop extra geld hebben opgeleverd.
Zou wel zo netjes zijn als ze van tevoren altijd goed laten zien hoeveel ze gaan afschrijven ja, voor je je bandje er tegenaan houdt. Gebeurt bij een pin automaat ook, en ik dacht dat het op die apparaten op Graspop ook wel in beeld staat? Maar wellicht laat niet iedere medewerker dat goed aan elke klant zien. Dubbel betalen is wel vervelend inderdaad, al denk ik ook niet dat het opzettelijk gebeurt. De mensen die dat doen zijn over het algemeen vrijwilligers (behalve bij foodtrucks denk ik?), die hebben er geen belang bij mensen geld aftroggelen want die zien er toch niets van terug.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.921
5.350
Disturbed heeft zojuist een Amerikaanse tour aangekondigd, en onder dat bericht zeggen ze dat EU en UK data snel volgen. De Amerikaanse tour loopt van februari tot mei. Ze spelen tijdens deze tour t album The sickness volledig en greatist hits. Denk ook wel potentiele kans hebben voor graspop
Main 2 headliner of main 1 headliner met sterke undercard zie ik wel mogelijk
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken