Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn vriendin heeft 4 maanden lopen klagen dat ze een skullie moest betalen om haar 3 overgebleven skullies terug te krijgen, en nou krijgt ze nog gelijk ook
Disturbed zou weer geweldig zijn, en zeker moesten ze eventueel wat meer materiaal spelen van The Sickness!
Ben ook wel benieuwd of we Three Days Grace (2x) gaan zien. Nu met de originele zanger erbij ben ik toch ook weer benieuwd wat dat gaat geven live
Dat word dan een heerlijk rustig graspoppie voor mij.
Donderdag eens.
Vrijdag verwacht ik wat hipper.
Zaterdag eens.
Zondag verwacht ik wat ouder.
Kijk m'n gokje pas terug als alles rond is.
Dat word dan een heerlijk rustig graspoppie voor mij.
Donderdag eens.
Vrijdag verwacht ik wat hipper.
Zaterdag eens.
Zondag verwacht ik wat ouder.
Kijk m'n gokje pas terug als alles rond is.
Zou wel zo netjes zijn als ze van tevoren altijd goed laten zien hoeveel ze gaan afschrijven ja, voor je je bandje er tegenaan houdt. Gebeurt bij een pin automaat ook, en ik dacht dat het op die apparaten op Graspop ook wel in beeld staat? Maar wellicht laat niet iedere medewerker dat goed aan elke klant zien. Dubbel betalen is wel vervelend inderdaad, al denk ik ook niet dat het opzettelijk gebeurt. De mensen die dat doen zijn over het algemeen vrijwilligers (behalve bij foodtrucks denk ik?), die hebben er geen belang bij mensen geld aftroggelen want die zien er toch niets van terug.