Graspop Metal Meeting 2025

On Resurrection Fest's Facebook page they make an announcement of an announcement.

which according to chatGPT amounts to

It seems to me that this is about 3 fairly big bands.
It's just not really clear to me whether these are tours that pass by the festival or are completely separate from it.
This is a show announcement, not announcement of bands for Resurrection

• Leuk
Waarderingen: johanra
Even een randnota, de betalingsapp Bonsai houdt op te bestaan. Kon je afgelopen twee jaar tickets en gadgets voor Graspop mee winnen door te betalen met de app. Was denk ik ook een sponsor.

• Leuk
Waarderingen: Bokirules
Hier heb je weer wat stof om over na te denken. Veel klaagplezier...

Geen idee wat er te klagen valt aan het op de vingers tikken van festivals die hun bezoekers onwettig langs alle kanten proberen te pluimen…

Geen idee wat er te klagen valt aan het op de vingers tikken van festivals die hun bezoekers onwettig langs alle kanten proberen te pluimen…
Goed punt! Ik bedoel dus plezier over lezen (en schrijven, haha) van de klacht die wordt ingediend.
klagen, beklagen, klacht indienden, geklaag, sorry, 't is al laat. slaapwel. Tik me maar op de vingers over de typfout. haha

• Leuk
Waarderingen: WJ
Bestaat er eigenlijk een kans voor Marilyn Manson op Graspop?
Here We Go Again GIF

Bestaat er eigenlijk een kans voor Marilyn Manson op Graspop?
Kan zeker wel denk ik. Graspop is niet echt van het niet boeken van "gecancelde" artiesten. Dus Marilyn Manson zou zeker kunnen komen. (Dit is overigens objectief bedoeld, en probeer hier niet mee te zeggen dar ze hem moeten boeken of juist niet moeten boeken, want die hebben is al een keer uitgebreid gevoerd)

De muziek ken ik niet echt van de beste man maar was benieuwd of ik hier maar eens naar moest luisteren.

Mijn vriendin heeft 4 maanden lopen klagen dat ze een skullie moest betalen om haar 3 overgebleven skullies terug te krijgen, en nou krijgt ze nog gelijk ook 😂

Users who are viewing this thread