Graspop Metal Meeting 2025

Frank Carter And The Rattlesnakes gaat in hiatus. Geen fan van de band dus weet niet van buiten of ze er al stonden ooit, maar al ze een gerucht waren voor volgend jaar, bij deze niet meer

• Verdrietig
Waarderingen: PimSp
Michael Schenker doet eind april een uitverkochte show in De Pul en begin april een show in Zoetermeer. Zou mooi zijn als hij met zijn Michael Schenker Groep (en Ronnie Romero) nog eens langskomt op Graspop. Ik heb hem persoonlijk nog nooit gezien, maar ik ben groot fan van de eerste twee albums van de MSG die mijn vader me ooit op plaat heeft gegeven.

Hetzelfde geldt overigens voor Joe Lynn Turner.

Frank Carter And The Rattlesnakes gaat in hiatus. Geen fan van de band dus weet niet van buiten of ze er al stonden ooit, maar al ze een gerucht waren voor volgend jaar, bij deze niet meer
Die ging met Sex Pistols touren volgens iemand hier, dus dat maakt dit ook al geloofwaardiger

• Leuk
Waarderingen: won666
Michael Schenker doet eind april een uitverkochte show in De Pul en begin april een show in Zoetermeer. Zou mooi zijn als hij met zijn Michael Schenker Groep (en Ronnie Romero) nog eens langskomt op Graspop. Ik heb hem persoonlijk nog nooit gezien, maar ik ben groot fan van de eerste twee albums van de MSG die mijn vader me ooit op plaat heeft gegeven.

Hetzelfde geldt overigens voor Joe Lynn Turner.
Michael Schenker staat op Alcatraz volgend jaar, dus die kan je wel afschrijven voor Graspop

Die ging met Sex Pistols touren volgens iemand hier, dus dat maakt dit ook al geloofwaardiger
Is hij nu al mee bezig. In november nog een tour met The Rattlesnakes en dan is dat project afgelopen. Is vooral met de ratelslangen in combo met frank carter dat het project stopt, dacht ik.

Weet niet of dit al gepost is, maar dit is een leuke bron.
Thanks voor het delen, mooi artikel

Duidelijk een schrijver die er werk van heeft gemaakt om te kijken wat er op tour is en een reële kans maakt (itt het geruchtenoverzicht van festileaks zelf) ook leuk dat ze op het einde dieper ingaan op festivals in de buurt en de kleinere namen die daar al geboekt staan, ipv alleen te focussen op headliners

Thanks voor het delen, mooi artikel

Duidelijk een schrijver die er werk van heeft gemaakt om te kijken wat er op tour is en een reële kans maakt (itt het geruchtenoverzicht van festileaks zelf) ook leuk dat ze op het einde dieper ingaan op festivals in de buurt en de kleinere namen die daar al geboekt staan, ipv alleen te focussen op headliners
Dikke merci!

Festileaks is dan ook gestart met een krat Bavaria, terwijl wij het deden na enkele liters van het betere bier: Grimbergen. 😅

All jokes aside, Festileaks is al enkele jaren een echte B.V. dat ook als bedrijf zijn doelen moet halen. Dat soort artikels horen er nu eenmaal bij om op de juiste moment nieuw volk te trekken (want dat volk zijn centjes, al dan niet rechtstreeks door middel van partnerships en dat houdt de boel recht). Voor een deel van dat volk mag het niet te lang (of te moeilijk) zijn, dus alle begrip dat ook dat die artikels een plaats krijgen.

Ik verwacht van wel, maar net als met In Flames en Soilwork gaat dat sowieso wachten tot na de tour die nu net begonnen is.
In flames lijkt weinig zin te hebben om daar op te wachten, die worden al overal aangekondigd voor volgende zomer.

Op de facebook van Resurrection Fest doen ze een aankondiging van een aankondiging.
Se vienen curvas fuertes…
🔈
Porque LA PRÓXIMA SEMANA ANUNCIAREMOS dos giras de unas bandas internacionales de pabellón que sabemos que os encantan
🔥

Una de ellas hace muchísimos años que no hacen su propia gira, y en esta ocasión, tendrán como invitado especial a otra de las principales y conocidísimas bandas de su género
🎸

La otra gira será por fin la llegada de la banda a los grandes recintos de España con su producción completa.
wat volgens chatGPT neerkomt op
"Er komen spannende tijden aan… 🔈 Want VOLGENDE WEEK zullen we twee tournees aankondigen van internationale arena-bands waarvan we weten dat jullie ze geweldig vinden 🔥 Eén van hen heeft al jarenlang geen eigen tour gedaan, en deze keer zullen ze als speciale gast een andere toonaangevende en bekende band uit hun genre meenemen 🎸 De andere tour zal eindelijk de komst van de band naar de grote zalen in Spanje markeren met hun volledige productie."
Lijkt mij dan toch over 3 redelijk grote bands te gaan.
Het is mij alleen niet echt duidelijk of dit dan ook tours zijn die op het festival passeren of er compleet los van staan.

Op de facebook van Resurrection Fest doen ze een aankondiging van een aankondiging.

wat volgens chatGPT neerkomt op

Lijkt mij dan toch over 3 redelijk grote bands te gaan.
Het is mij alleen niet echt duidelijk of dit dan ook tours zijn die op het festival passeren of er compleet los van staan.
Bij Ressurection doen ze ook zaalshows of toch de marketing ervan. Dus kan wel gewoon zaalshows zijn.

• Leuk
Waarderingen: johanra

Users who are viewing this thread