Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Buiten de stijl van de muziek is in mij ogen ook de hoeveelheid volk belangrijk.
Een jupiler die driekwart vol staat heeft meer kans op een feestje dan dezelfde band op main met een half gevuld voorvak en een groot hangveld.
Beartooth lijkt toch meer tickets te verkopen dan de andere headliners van de jupiler stage
Grote bands die de jupiler stage headlinen zoals Hollywood Undead, As I lay dying, Billy talent, Kamelot etc. spelen niet in de afaslive of 2x de 013
Al kan het natuurlijk ook zijn dat Beartooth hun tour rampzalig verkoopt en ze niet eens de 013 één keer vullen. Het blijft lastig in te schatten zonder meer informatie te hebben.
Beartooth lijkt toch meer tickets te verkopen dan de andere headliners van de jupiler stage
Grote bands die de jupiler stage headlinen zoals Hollywood Undead, As I lay dying, Billy talent, Kamelot etc. spelen niet in de afaslive of 2x de 013
Al kan het natuurlijk ook zijn dat Beartooth hun tour rampzalig verkoopt en ze niet eens de 013 één keer vullen. Het blijft lastig in te schatten zonder meer informatie te hebben.
Billy Talent verkocht vorig jaar nog de AB in snel tempo uit. Maar twee keer is wel wat anders.
Bij Bearooth in de AB was er in ieder geval geen low ticket warning voor de eerste dag, dus inderdaad heel moeilijk inschatten zo.
Dat is geen headliner. Maar met de krimpende groep headliners, denk ik dat iedere sub/logoband wel doorgeschoven wordt. Maar Megadeth in 2025 gaat niet realistisch zijn denk ik.
Het is een mogelijkheid, maar het is al anders dan de huisstijl die gisteren gedeeld werd
Also, exclusief. Wat zien we als exclusief? FR excl, EU excl, festival excl?
Het is een mogelijkheid, maar het is al anders dan de huisstijl die gisteren gedeeld werd
Also, exclusief. Wat zien we als exclusief? FR excl, EU excl, festival excl?
Hellfest boekt graag bands als european festival exclusive, hebben ze al vaker gedaan de laatste jaren
Hellfest met een european festival exclusive van Slayer zou me niet verbazen
Hellfest boekt graag bands als european festival exclusive, hebben ze al vaker gedaan de laatste jaren
Hellfest met een european festival exclusive van Slayer zou me niet verbazen
Het zou me ook zeker niks verbazen. Vooral gezien ze niet volledig willen gaan touren en maar een paar showtjes in principe willen doen, zo ver ik me kan herinneren te lezen althans